Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 14:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2014, 8:22 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
A więc krótko i na temat: Iskra jest i problem w paliwie bo wygląda to tak jakby nie dochodziło. Nie robię mieszanki i jak podleje paliwo pod świecę to odpala od strzała (to mnie cieszy :D ) a tak to paliwo do gaźnika schodzi i nie wiem dlaczego nie dochodzi do cylindra.
Gaźnik delorto PHVA 12 czyli seria .
Jakieś sugestie?
na razie mam w planie , zacząć robić mieszankę.
I mam pytanie czy muszę tylko przestać lać olej do silnika czy trzeba coś odpiąć (jakaś pompka?) czy normlanie mieszać z paliwem i lać do baku i nic nie odpinać?
I jaka ma być mieszanka 1:50? 1:40 ?;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 kwie 2014, 12:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2013, 19:30
Posty: 786
Lokalizacja: Sokołów Młp/Rzeszów
Pojazd: Aprilia Sr Ditech SWAP MINA
wez przeczyść gaznik i zobacz czy kranik sprawny :)




_________________

Obrazek GG-47379117
Aprilia Sr Black&White! :D ! fb-https://www.facebook.com/ploszaj3k
aprilia-sr-by-corrado-t376769.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 14:59 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
Kranik sprawny bo wymieniany 3 nie dawno, paliwo schodzi do gażnika i gaźnik wyczyszczony (bo mam 2 sztuki i na obu jest to samo )
A odnośnie mieszanki to jak muszę odłączyć pompkę czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 15:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
zawór membranowy sprawdzałeś? uszczelniacze czy lewego powietrza nie ciągnie,króciec nie popękany,łączenia karterów suche?, wygląda to jakby zgubił podciśnienie żeby zaciągnąć paliwo z gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 18:48 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
O nooort tak jamówisz tak to mniej więcej wygląda co dziwne gaźnik paliwo z baku ciągnie dobrze;)
Nie sprawdzaałem tylko zaworu jakieś sugestie jak ma wyglądać gdy będzie sprawny a jak gdy nie będzie sprawny? Nie znam się na tym zaworze i nigdy go nie rozbierałem dlatego chciałbym isę dwoiedzieć.
Lewego nie ciągnie po drugie gdybym ciągnal to nawet po podlaniu by nie odpalił a tak to pali od kopa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 19:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
jak odpalisz przez podlanie paliwa to trzyma czy gaśnie, a zawór musisz wziąść pod światło i płytki muszą dolegać do zaworu , nie może być prześwitu pomiędzy płytkami a zaworem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 19:10 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
trzyma tyle ile było paliwa to wlałem kilka ml i pochodził z 10-15 sekund i najdziwniejsze reagował na regulacje gaźnikiem...
Dobra to zawór będę badał w piątek bo jutro nie będę miał czasu :)
A zawór jest gdzie?
Pod króćcem ssącym ?
i jakieś foto z gogle jak dokładnie ma to wyglądac?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2014, 19:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zawór jest pod króćcem, a co do tego lewego powietrza to nie byłbym taki pewien czy nie łapie skoro gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2014, 6:03 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
No może i masz racje ale wgl by paliwo nie dochodziło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2014, 12:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
kozak245 pisze:
by paliwo nie dochodziło?
tak bo podczas ruchu tłoka w skrzyni korbowej wytwarza się podciśnienie potrzebne do otwierania i zamykania kranika podciśnieniowego paliwa który odpowiada za dostarczenie paliwa do gaźnika i cylindra , sprawdź też kranik paliwa czy jest sprawny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2014, 23:10 
*

Rejestracja: 21 mar 2012, 20:06
Posty: 136
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Pojazd: Italjet Formula FR
kranik sprawny bo wymieniałem w wakacje a tu jest podciśnienowy.
Wtedy gdy się zepsuł to zalał benzyną cały wydech... Wylałem po odkręceniu ok 0,5 l z wydechu.
Także teraz było by to samo ale nie jest tak bo gdyby był wydech pełny benzyny to by nie odpalił.
Także zostaje mi dokładnie przeglądnąć zawór i lewe powietrze czy nie łapie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy