Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 8:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2014, 15:51 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 12:07
Posty: 6
Pojazd: kymco super 9
To tak kymco super 9 , 2007 r. LC cziecz SETUP: sprzęgło malossi fly mhr, sprężyna centralna polini biała +40, rolki 5gr., dysza 78 , wario malossi multivar , no i co najważniejsze wydech leovince zx-r :) cyl. 50 cc seria, reszta setupu orginał :)

Problem z tym że skuterek ma bardzo duże obroty startuje z 6-7 tyś i kończy na max 8,5 tyś , ma mały zryw , małe przyśpieszenie . Proszę podajcie jakąś regulacje co by dała dużo do przyśapieszenia a mały v-max |:)

Jeden problem nastąpił z tym że jechałem 75 pod górkę bardzo mocno go targałem skuterek jechał cały czas na full manetce. Skuterek zaczął wyć i nie chciał jechać wydawało się że zgaśnie zwolnił do 45 km/h i nie chciał jechać więcej . Zrobił tak raz i po ochłodzeniu skuter jedzie max 65 i potem go jakby zaciera .Może to być wina spuchniętego tłoka ? lub czego skuterek jak się zagrzeje jedzie coraz wolniej , jak jest zimny wyciąga 80-95-100 , skuterek bardzo mocno zagrzewa się i cylindra po 10 km się dotknąć nie da :(

Zaówarzyłem też ostatnio problem z chłodzeniem , chłodzenie syczy i chyba nie grzeje prawidłowo :( pomocy jak sprawdzić czy chłodzenie działa prawidłowo ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 lip 2014, 14:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
kymcosuper95,50c,lc pisze:
Problem z tym że skuterek ma bardzo duże obroty startuje z 6-7 tyś i kończy na max 8,5 tyś , ma mały zryw , małe przyśpieszenie . Proszę podajcie jakąś regulacje co by dała dużo do przyśapieszenia a mały v-max |:)


Na odległość nikt ci nie powie regulacji ,musisz sie bawić z tym.

Pierwsze co to miękkie sprężynki sprzęgła i wtedy dobrać rolki do centralki. Gaźnik zakładam ,że masz wyregulowany.

kymcosuper95,50c,lc pisze:
Jeden problem nastąpił z tym że jechałem 75 pod górkę bardzo mocno go targałem skuterek jechał cały czas na full manetce. Skuterek zaczął wyć i nie chciał jechać wydawało się że zgaśnie zwolnił do 45 km/h i nie chciał jechać więcej . Zrobił tak raz i po ochłodzeniu skuter jedzie max 65 i potem go jakby zaciera .Może to być wina spuchniętego tłoka ? lub czego skuterek jak się zagrzeje jedzie coraz wolniej , jak jest zimny wyciąga 80-95-100 , skuterek bardzo mocno zagrzewa się i cylindra po 10 km się dotknąć nie da :(


wyreguluj gaźnik i nie powinno być wtedy takich sytuacji, zapewne go przydusiło skoro tylko na rozgrzanym się tak dzieje a grzeje się jeszcze bardziej z powodu za małej dawki paliwa ,spróbuj z większą dyszą.

kymcosuper95,50c,lc pisze:
Zaówarzyłem też ostatnio problem z chłodzeniem , chłodzenie syczy i chyba nie grzeje prawidłowo :( pomocy jak sprawdzić czy chłodzenie działa prawidłowo ?


zauważyłem*

odpowietrz cały układ ,uzupełnij płyn (nie wodą) i powinien zniknąć problem ,bo to raczej nie wina czego innego skoro się tylko gotuje.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2014, 21:37 
*

Rejestracja: 13 lip 2014, 12:07
Posty: 6
Pojazd: kymco super 9
gaźnik był wyregulowany dziś, rolki , sprężynki sprzęgła dopasowałem odpowietrzyłem go i ptak nic nie dało z z większą dyszą jeszcze gorzej jedzie ,,, możliwe zepsucie się chłodnicy lub czego ? wszystkiego probowałem uzupełniłem nowy płyn chłodniczy . z mniejszą dyszą też źle jedzie myślę że ta jest ok co mam .. ale czy możliwe że tłok spuchł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2014, 16:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
kymcosuper95,50c,lc pisze:
możliwe zepsucie się chłodnicy lub czego
\

To jest zwykły obieg płynu chłodzącego więc tam tylko przepływa chłodziwo. Pompa napędzająca ,chłodnica i termostat. Jedyne co może być zepsute to pompa ,która nie napędza płynu ,termostat który się zacina albo gdzieś cieknie. Układ jest na gumowych wężach więc nic tam nie powinno się utleniać/rdzewieć. Możesz przepłukać cały układ specjalnymi płynami do udrażniania układów chłodzących ,ale to by było widać skutki w tym że połowa układu jest bardziej gorąca niż druga z powodu niedrożności. Sprawdź cały układ i bd wiedział. Co do spuchniętego tłoka to sprawdź kompresję i bd wiadomo bez rozbierania czy spuchł tłok ,bo wtedy rysuje się gładź i traci kompresję.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy