Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 7:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 wrz 2014, 15:20 
*

Rejestracja: 27 sie 2014, 12:30
Posty: 1
Pojazd: Kymco
Witam, mam problem z moim Vitality. Opiszę pokrótce historię pojazdu. Na początku założyłem Malossi Sporta 70, wydech Leo Vince TT, Multivara i dałem większą dyszę do gaźnika, skuter chodził po prostu rewelacyjnie, wystarczyła regulacja śrubkami i pracował świetnie we wszystkich zakresach obrotów, przyspieszenie i v max ekstra, była bajka do czasu aż nie zatarłem cyla, chyba coś się zjebało w tym automatycznym podawaniu oleju ale mniejsza o to, był tak zatarty że nie opłacało się robić szlifa, tak więc zamówiłem Airsala i do tego gaźnik Tec PHBG 19 i stożek Revo S-type. I tu zaczynają się problemy, na oryginalnej dyszy 75 w tym gaźniku z Teca strasznie zamula, do 30 km/h super przyśpiecha i potem coś go hamuje, v max jest taki sam na 1/2 manetki jak i na full + jak długo jechałem na odkręconej na full manetce to też go przerywało tak jakby chciał się wkręcić wyżej ale nie mógł. Przy zjeżdżaniu z jakiejś górki jak już przekroczył tą granicę 60-70 to tak jakby odzyskiwał moc i szybko zamykał licznik i potem mogłem jechać dalej na prostej te 90 km/h aż nie zahamowałem a potem od początku ta sama historia. Pogooglowałem trochę i wśród najczęstszych odpowiedzi pojawiała się za mała dysza, myślę sobie ok, Airsal musi sobie dużo wypić, może paliwa mu brakowało, założyłem dyszę 90 pochodził chwilę na wolnych - chwila prawdy jadę się przejechać, przyspieszenie miał bardzo dobre, krytyczna granica 30 km/h nic się nie dzieje przyspiesza dalej, myślę sobie chyba się udało a tu przy 50 km/h zdławiło go przez dobre 3 sekundy, (tak jakby się nagle wyciągnęło kluczyk, chyba wiecie o co chodzi mniej więcej), obroty spadły oczywiście i potem sytuacja się powtarzała. Co mam zrobić aby wyregulować to ustrojstwo ? Większa dysza nie pomogła a wręcz pogorszyła sytuację, na tej seryjnej przynajmniej nie przerywał tylko jechał ciągle, wolno bo wolno ale jechał. Mam już od dawna prawko, ale teraz tak mnie naszło że skoro skuter stoi od prawie 2 lat i używałem go może parę razy to można sprzedać, a taka jazda próbna na pewno nie zachęciłaby nikogo do kupna, tak więc proszę o pomoc :wink:

-- 29 sie 2014, 4:50 --

ktoś coś ?

-- 01 wrz 2014, 12:58 --

Podniosłem iglicę o 2 ząbki wyżej i poszedłem zrobić test, przyspieszenie jest słabe ale ciągnie równo no i v max to tylko 60 :? co zrobić żeby było dobrze ? :evil:

-- 18 wrz 2014, 16:20 --

Na dyszy 72 jedzie te 60 na prostej i jak jest z górki to zamyka licznik, ale świeca jest suchutka a dałem teraz dyszę 110 to nie chce wcale ruszyć z miejsca tylko kopci olejem jak się doda gazu :/ co tutaj może być przyczyną że na żadnej dyszy nie moge go wyregulować ?

-- 18 wrz 2014, 16:20 --

góra


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 wrz 2014, 15:23 
*

Rejestracja: 18 wrz 2014, 15:22
Posty: 1
Pojazd: lol
do góry !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy