Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 9:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2014, 17:36 
*

Rejestracja: 31 sie 2014, 17:17
Posty: 4
Pojazd: Aprilia Area 51
Witam wszystkich. Jestem tu nowy i całkiem zielony w temacie skuterów lecz udało mi się kupić w przystępnej cenie Area 51 i chce go sobie zostawić na dłużej ;)
Mój problem polega na wyregulowaniu gaźnika. Skuter czasami zapali normalnie czasami muszę się trochę "wysilić" żeby zapalił z przyspieszeniem też jest różnie czasami od 0 do 20 ma muła a czasami od 40 do 50. Przy v-maxie (80km/h) też lubi się zaciąć na sekundę a później ciągnie dalej.
Do gaźnika oprócz iglicy i ssania przychodzi tylko wężyk od paliwa tak powinno być? Może jest ktoś tu na forum z okolic Człuchowa woj pomorskie. żeby spojrzeć na to ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi ;)


Ostatnio zmieniony 31 sie 2014, 20:09 przez Czapla92, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sie 2014, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Po pierwsze to Aprilia Area 51 :)
A po drugie to zrób zdj tego wężyka co idzie do gaźnika.




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2014, 20:07 
*

Rejestracja: 31 sie 2014, 17:17
Posty: 4
Pojazd: Aprilia Area 51
To jest wężyk prosto z baku. Tylko to wchodzi w gaźnik. A reszta jest nawet nie zaślepiona. Dzięki za poprawkę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2014, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2013, 23:11
Posty: 222
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Aprilia Area 51