Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 4:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2014, 21:20 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 20:38
Posty: 7
Pojazd: aprilia sr 50 di-tech
A chodzi mi co zrobić z pompka oleju Mieszcząca się w karierze i nie wiem czy mam ja wyrzucić czy ma zostać z dozownikiem proszę o pomoc z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 wrz 2014, 19:41 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
wywal i rób mieszankę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2014, 22:30 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 20:38
Posty: 7
Pojazd: aprilia sr 50 di-tech
Nic z tego oleju nie idzie do smarowania silnika przypomnę ze ta pompka napędzana jest paskiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2014, 22:41 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
a to ci nie pomogę bo ja na morinim, a ty widze na p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 21:24 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 20:38
Posty: 7
Pojazd: aprilia sr 50 di-tech
No własne

-- 22 wrz 2014, 21:24 --

Powiesz mi może czemu po przerubce skuter Niechce wejść na obrotu?? Są takie trzy momenty ze po pociągnięcie lilinki od gazu próbuje wejść na obroty 3 razy ale to się nie udaje i gaśnie. Co może wyć??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2014, 22:50 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
lewpe powietrze? albo coś z komputerem. W morinim jak nie połączyło się przepustnicy to tak się działo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2014, 14:29 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
a zatakłęs w gazniku kruciec od oleju?? on idzie bez posterdnio do przepustnicy i teraz tam masz lewe powietrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:16 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 20:38
Posty: 7
Pojazd: aprilia sr 50 di-tech
Dzięki za odpowiedź ale wyciągiem silnik żeby zobaczyć jak wygląda cylinder tłok i pierścienie ale wszystko na moje oko jest ok a czym mogę zatkac króciec co wchodzi do silnika od oleju znajduke się koło kompresora silnik p/g.

Powiedzcie mi jeszcze co musiał bym zmienić gdybym chciał przerobić na pełną wersję gaznikowa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
jak masz kostke od przepustnicy, która ma 4 kable to dwa środkowe odetnij i złącz je ze sobą a twoje problemy z odpalaniem od raz ustaną :) resztę kabli ucinasz i izolujesz wszystko ładnie. Ssanie elektryczne podłączasz pod przewody od pompki paliwa co były i cała przeróbka ogarnięta :) Codziennie mam z tym styczność wiec jak coś śmiało pisz. Dysze daj ok 90

kartery, wał,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2014, 20:46 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 20:38
Posty: 7
Pojazd: aprilia sr 50 di-tech
Ok dzięki zobaczę jak złoże silnik co będzie się działo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy