Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 22:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2014, 10:47 
*

Rejestracja: 28 wrz 2014, 10:40
Posty: 2
Pojazd: Suzuki ue 125
Witam. Mam poważny problem... Kilka miesięcy temu zatarłem silnik w swoim suzuki. Na internecie kupiłem używany silnik na części, ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć do niego zamienników... Niestety nie znam przebiegu tamtego silnika. Z kumplem poskładaliśmy z obu silników jeden, wyciągając najlepsze części. Zmieniliśmy pierścienie na nowe, złożyliśmy i po odpaleniu kopcił na niebiesko. Po przejechaniu ok 25km spalił 400ml oleju. Później zmieniliśmy uszczelniacze zaworowe. Po przejechaniu 40km spalił 150ml oleju, dalej kopci. Co to może być? Stracił też troche mocy, przed zatarciem po równym bez problemu wychodził na 80-85km/h, teraz na tej samej ulicy więcej niż 70km/h nie chciał iść... Czym może być to spowodowane?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 wrz 2014, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
powiem tak ze jesli rozbierasz 4t i składasz go na uzywanych czesciach typu cylek tłok itp i po złozeniu odrazu daje sie w palnik to bedzie palil olej trzeba przynajmniej jakis czas 100km np jezdzic bardzo spokojnie zeby sie wszystko ułozyło czyli musisz remoncik robic jeszcze raz




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2014, 17:03 
*

Rejestracja: 28 wrz 2014, 10:40
Posty: 2
Pojazd: Suzuki ue 125
Na początku nie dawałem w palnik ;) przejechałem te 100km dość spokojnie, bo zawsze w okolicach 40km/h żeby sie dotarły pierścionki itd... A v-maxa sprawdzałem dopiero po jakichś 120km od złożenia

-- 08 paź 2014, 18:03 --

Dziś wymieniłem też uszczelke pod głowicą... Kopci mniej, ale nadal. Wie ktoś może co może być nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 gru 2014, 20:20 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 18:13
Posty: 57
Pojazd:
do wymiany : uszczelki cylindra, głowicy i pierscienie jak nic nie da to cylinder do szlifu lub wymiany. Uszczelki mają być nowe i solidne podobnie pierscienie.




_________________

https://www.facebook.com/pages/Xtreme-F ... 78?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy