Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 3:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 paź 2014, 11:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Tak jak w temacie Panowie,
czy warto jest założyć filtr paliwa, taki najprostszy, bd zmieniał przewód paliwowy i pytam.
Czy posiadacie go w swoich skuterach, czy ma jakieś wady.
Czekam na wypowiedzi :D




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 paź 2014, 12:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Coraz mundrzejsze pytania na forum. Filtr na pewno nie zaszkodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
kto pyta nie błądzi :P




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 13:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
No pewnie ze warto, lepsza filtracia bedzie paliwa, zanieczyszczenia beda osiadac na filtrze, a wystarczy go od czasu do czasu przeczyscic i tyle. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
To chyba zakupie do mojego skutra :)




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 19:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Tylko kup filtr papierowy bo siatkowy jest do bani. Ja od kąd zmieniłem filtr na papierowy przestał zawieszać mi się pływak. Oraz zero syfu w gaźniku mam.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 7:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Odradzam papierowy jak będziesz lał olej do beny, chyba, że masz zamiar wymieniać co chwilę. Ja osobiście założyłem z mosiężnym wkładem (nie siatka tylko coś jakby mosiężne granulki przylepione do siebie) i jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 8:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak zakładacie filtr to najpierw wyciągnijcie kranik z baku i na nim jest filtr przeważnie i go sobie wyczyście razem z bakiem bo w 99% jest tam syf :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 12:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Gummma pisze:
Odradzam papierowy jak będziesz lał olej do beny, chyba, że masz zamiar wymieniać co chwilę. Ja osobiście założyłem z mosiężnym wkładem (nie siatka tylko coś jakby mosiężne granulki przylepione do siebie) i jest ok.

Ja robię mieszankę i wszystko jest ok. Po za tym że że ostatnio poszło mi łożysko korbowodu. A powód tego że skuter mam na sporcie a łożysko było za 5zł.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
No własnie mieszanke robie sam, olej leje do baku. Więc ??
Co do kranika panowie to nie mam tam własnie zadnego filtra wiec ciągnie wszystko co jest w baku.
Więc jaki ten filtr ??




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 15:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Szakal.!. pisze:
No własnie mieszanke robie sam, olej leje do baku. Więc ??
Co do kranika panowie to nie mam tam własnie zadnego filtra wiec ciągnie wszystko co jest w baku.
Więc jaki ten filtr ??

U mnie było wszystko ok. Silnik chodził dobrze nie grzał się czyli smarowanie było. Ale zastanawiam się czy nie zmienić go dla bezpieczeństwa.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Szakal.!. Załóż jaki uważasz, lepiej dać najgorszy, niż żaden. Osobiście używam od kilku miesięcy takiego http://skuter.com.pl/2013/08/03/filtr-p ... kuter-6mm/ i jestem zadowolony. Papierowy zaklajstrował się po około 2500km, a oleju wlewam jakieś 30mll na bak (mam dozownik).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Filtr paliwa w skuterze to moim zdaniem obowiązkowa rzecz, bo bez niego jeden mały syf = zapchana dysza i rozkręcanie gaźnika. Polecam duży z fiata 126p, dobrze filtruje i długo trzyma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A ja polecam motoforce fast flow, bardzo dobry filtr, nie mówię o tym płaskim, koszty koło 8zł, a masz gwarancje, zę syfu dodatkowego sb nie narobisz.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 19:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dawidovvy Nie zawsze jest miejsce, by go sprytnie upakować, w moim przypadku mam miejsce pod bakiem i założyłem taki jak w linku. Przy okazji wymieniłem wszystkie przewody biegnące od baku, aż po gaźnik na solidne, gumowe paliwo-olej 10atm. Już z nimi był problem, bo w mojej padace schowek na kask jest pełnowymiarowy (zamknięty) i nie ma tam za wiele miejsca pod nim. Zastanawiałem się nad tymi filterkami płaskimi ale mają papierowy "bebech", może lepiej działa ale tez szybciej się zapycha. Przed montażem sprawdziłem pod światło gradację "siatki", skoro nie przepuszcza światła to nie jest taki rzadki jak typowe sitko z drutu miedzianego, czy mosiężnego. Ma on konstrukcje przyklejonych do siebie kulek, więc musi zatrzymać syf.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 22:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Gummma pisze:
Szakal.!. Załóż jaki uważasz, lepiej dać najgorszy, niż żaden. Osobiście używam od kilku miesięcy takiego http://skuter.com.pl/2013/08/03/filtr-p ... kuter-6mm/ i jestem zadowolony. Papierowy zaklajstrował się po około 2500km, a oleju wlewam jakieś 30mll na bak (mam dozownik).

Czyli mieszanka normalnie przeleci tylko z czasem od niej może się zapchać czy jak? Bo zauważyłem że jak miałem trochę paliwa w baku to miał ciężko zaciągnąć.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2014, 22:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Też mam taki filtr jak Gummma i mogę polecić.
Filtr z papierowym wkładem po zapchaniu możesz wyrzucić.
Ten z linku przedmuchasz kompresorem i śmigasz dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 6:56 
*

Rejestracja: 21 paź 2014, 6:51
Posty: 1
Pojazd: Seat
Filtr z Gummma jest rewelacyjna, mam ten filtr już kawał czasu i jest niezawodne :twisted:




_________________

http://www.bliskokasy.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Czyli ten filtr przepuszcza olej, tak ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 19:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Tak, bo jest metalowy, a papierowy jest powiedzmy bardziej efektowny, lecz nasiąka olejem i przepuszcza mniej paliwa z czasem, do tego dochodzą zanieczyszczenia stałe i po filtrze.
Cytuj:
Czyli mieszanka normalnie przeleci tylko z czasem od niej może się zapchać czy jak? Bo zauważyłem że jak miałem trochę paliwa w baku to miał ciężko zaciągnąć.

W filtrze, który Ci podałem w linku olej nie ma szans się gromadzić, a osady z baku traktujesz kompresorem jak kolega n0ooRt napisał wyżej. W dodatku za ten filtr paliwa zapłaciłem jakieś 8zł, więc to żaden majątek. Co do zaciągania paliwa z baku to zależy czy masz kranik wkręcany w bak, czy przykręcany do ramy. W drugim przypadku ten problem może nie zniknąć, bo paliwo spływa grawitacyjnie, czyli wystarczy, że wężyk będzie wychodził z kranika na wysokości dna baku i na małej ilości paliwa nie odpalisz (u mnie tak jest).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy