Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 3:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2014, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
Witam zastanawiam się nad kupnem tłoku w i nie wiem której firmy kupić. Co ciekawego polecacie?

Do aprilli sr 2000 gdzie cylinder =70 =47mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 paź 2014, 19:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Zależy ile masz na to przeznaczonych funduszy.

Z tych tańszych : Meteor lub Vertex

Z droższych : Mahle, Asso, Wossner

Według mnie Vertex w zupełności wystarczy , nie ma sensu ładować droższego tłoka.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 paź 2014, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
Najgorszy problem jest w tym ze nigdzie nie mogę znaleźć takiego tłoka 47.00 mm z dwoma oknami na sworzeń 12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 14:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
emil7894coliber pisze:
Z droższych : Mahle, Asso, Wossner

Wossner nie robi tłoków do skuterków i motorowerów.

Ja bym brał asso-werke o pare zł drozszy niż Vertex, ale lepszej jakości i na pewno dłuzej potrzyma




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Pamiętaj, że otwory możesz dorobić na frezarce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
bo kiedyś coś czytałem, aby samemu lepiej nie dorabiać otworów. z tego powodu iż tłok jest odważony czy coś takiego. dla mnie to jakieś pierdoły, a na pewno nic z nim nie będzie jeśli sam dorobię te okna ? Oczywiście nie wiertarką czy kto wie czym, tak jak kolega pisał na frezarce. Nic się nie stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Jeżeli zrobisz to dobrze, to nie. Co do wagi tłoka po procesie: faktycznie tłok będzie wtedy cięższy z jednej strony. Teraz pytanie: Jaki to ma realny wpływ na silnik? Bo teoretycznie, jeżeli cylinder jest pionowo lub pod kątem, to tłok jedną stroną płaszcza będzie bardziej naciskał na cylinder, niż drugą, a jeżeli cylinder jest poziomo, to nie ma to żadnego wpływu. A praktycznie? Czy ma to duży wpływ na żywotność? Według mnie nie, ale to tylko moje zdanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2014, 8:33 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Vmax pisze:
Jeżeli zrobisz to dobrze, to nie. Co do wagi tłoka po procesie: faktycznie tłok będzie wtedy cięższy z jednej strony. Teraz pytanie: Jaki to ma realny wpływ na silnik? Bo teoretycznie, jeżeli cylinder jest pionowo lub pod kątem, to tłok jedną stroną płaszcza będzie bardziej naciskał na cylinder, niż drugą, a jeżeli cylinder jest poziomo, to nie ma to żadnego wpływu. A praktycznie? Czy ma to duży wpływ na żywotność? Według mnie nie, ale to tylko moje zdanie.

Nie wolno ingerować w budowę tłoka, tłok oryginalnie jest oryginał tak konstruowany i wywazany zeby pracował bez żadnych zaburzeń, ingerując w jego budowę, czyli np zmiejszajac wagę nie będzie to pracowało tak jak trzeba.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2014, 11:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
Czyli zostało mi kupić tłok juz z oknami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy