Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 8:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Piaggio NRG
Post: 19 paź 2014, 22:53 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:21
Posty: 101
Pojazd: Aprilia SR
Witam. Otóż zauważyłem brak zakładki Piaggio MC1 ( na mieloch )
stąd moje pytanie odnośnie tego czy w MC1 siedzi inny silnik niż MC2,3 ?

Tutaj fotka poglądowa:
Obrazek

Tak wygląda pokrywa przekładni, różni się od tych innych dlatego pytam czy to zwykłe P/G ? czy jakaś starsza wersja tego silnika,

Pozdrawiam




_________________

¤ Aprilia SR ¤ Casey
http://forum.mieloch.pl/sr-admission-project-t373960.html
Zapraszam do oceniania i komentowania ; )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 20 paź 2014, 0:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
MC2 jeszcze wychodziły z tym silnikiem, w zakładce na mielochu musisz patrzeć pod MC2 do 1997.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 21 paź 2014, 17:24 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:21
Posty: 101
Pojazd: Aprilia SR
Dzięki.
Jaka jest różnica pomiędzy tymi silnikami? :D




_________________

¤ Aprilia SR ¤ Casey
http://forum.mieloch.pl/sr-admission-project-t373960.html
Zapraszam do oceniania i komentowania ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 22 paź 2014, 0:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Np inny cylinder, inna pokrywa przekładni, trochę inne wario, inne przełożenia.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 22 paź 2014, 9:29 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:21
Posty: 101
Pojazd: Aprilia SR
Potwierdzi ktoś? Czy ten silnik ma gorsze osiągi?




_________________

¤ Aprilia SR ¤ Casey
http://forum.mieloch.pl/sr-admission-project-t373960.html
Zapraszam do oceniania i komentowania ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 23 paź 2014, 8:35 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie ma co potwierdzać, tak po prostu jest. Zobacz sobie chociażby na Mielochu na cylindry do nowszego silnika jakie są, a jakie są do Twojego (kształt). Osiągi są takie same.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 23 paź 2014, 13:28 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:21
Posty: 101
Pojazd: Aprilia SR
Ogólnie patrząc na mieloch sklep.
To cylindry pasują do tego spod kategori mc2 50 (do 1997 )
pasują również do tych nowych silników piaggio np Apki na pg Gilery itp itd.

Więc nie moge dostrzec tej różnicy




_________________

¤ Aprilia SR ¤ Casey
http://forum.mieloch.pl/sr-admission-project-t373960.html
Zapraszam do oceniania i komentowania ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Piaggio NRG
Post: 24 paź 2014, 14:49 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
wszytkie cylindry ac pasują od p/g do tego silnika. Takie silniki są w starszych wersjach nrg,tph. Różnią się tym, że "nowy typ" na łozyskowaną pokrywę przekładni od strony dzwonu i wariator w nowym jest bardziej wypukły, bo lewy karter jest troche inny.




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy