Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 5:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2014, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
kranik mam pod nogami, dokładnie pod lewą.
U mnie jest cos takiego ze mam paliwo pompkę, od niej idzie paliwo do gaźnika, jest to takiego rodzaju kranik a podciśnienie wpięte jest w komore korbową.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 paź 2014, 19:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli masz kranik podciśnieniowy jak ja, pompką to on nie jest, bo działa na innej zasadzie. Pisząc krótko jest to kranik automatyczny. U mnie sytuacja wygląda tak, że kranik zamocowany jest blisko baku do ramy, a filtr paliwa jest pod bakiem. Taki zawijas i ciężko to upakować na dobrych wężykach, przez co połamałem kilka kraników (starałem się być delikatny ale to jakiś kurewski odlew aluminium z domieszką gównum). Od mojej strony to poradziłbym przy okazji wymienić wszystkie przewody paliwowe na jakieś dobre, które nie twardnieją, bo to tez ma wpływ na pracę silnika i osiągi (łapie lewe powietrze w gaźnik z paliwem i jest lipa).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2014, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Przewody własnie tez bd miał nowe.
ja mam cos takiego:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=46 ... ule_id=114




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2014, 19:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli kranik podciśnieniowy. To nie pompuje tylko puszcza paliwo w trakcie pracy silnika i zamyka dopływ przy wyłączonym silniku. W starych 2t i 4t (nie skutery) kraniki są manualne, a tej jest po prostu automatyczny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2014, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Czyli filtr który podałem bd pasował, nawet gdy robie sam mieszanke tak?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2014, 20:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Szakal.!. pisze:
Czyli filtr który podałem bd pasował, nawet gdy robie sam mieszanke tak?

Chodzi Ci o ten co ja podałem, bo nie zauważyłem żadnego linka z filtrem od Ciebie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 9:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
http://allegro.pl/simson-mz-romet-cz-fi ... 32591.html
Ten




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 9:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Będzie pasować nawet jak sam robisz mieszankę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 9:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
czyli nie ma prawdopodobieństwa ze zatre skuter czy cos ??




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 paź 2014, 9:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Prawdopodobieństwo, że zatrzesz zawsze istnieje. Nie musi być to poprzez filtr paliwa, istnieje wiele innych czynników na to wpływających. Mała sugestia z mojej strony. Jeżeli zakupisz tego typu filtr paliwa to wężyk biegnący od baku podłączasz od zewnętrznej strony tej mosiężnej "marchewki". Nie ma tam nacechowanego kierunku przepływu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy