Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co z cylkiem?
Post: 29 paź 2014, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Witam mam dylemat co z cylindrem i proszę o pomoc. Otóż sytuacja wygląda następująco:
Mam Top'a Trophy i zastanawiam się nad porting'iem na mapach Due Plus'a. Druga opcja to kupno Stage6 Sport Pro MKII. Nie wiem sam co zrobić w tej sytuacji, więc proszę Was o pomoc. Powiedzcie mi czy po porcie Top będzie miał podobną moc do MKII? Jak będzie z żywotnością? I czy opłaca się robić porting, czy od razu kupić nowego MKII SP? Wg danych to Top Trophy ma 10,5 KM, a S6 SP MKII ma od 15-17 KM. Wiem, że konie to nie wszystko, ale różnica jest spora... Chciałbym Was prosić o jakieś dobre argumenty, nie coś w stylu: Ten, bo tak i 3===>. Liczę na wsparcie. Mój obecny setup to:
Cylinder Kit Top Performances Trophy 70cc
Wydech Tecnigas Triops
Wał korbowy Tec Racing
Gaźnik 21mm Tec
Filtr Malossi E13
Łożyska wału i uszczelniacze RMS Metal
Sprzęgło Malossi Fly Clutch d.107mm
Wariator Top Racing Next Generation
Wentylator wariatora Hebo Manston
Pasek napędowy Dayco
Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm
Klin wału Top Performances, z przesunięciem punktu zapłonu (3x5mm)
Świeca zapłonowa NGK BR9ES
Zawór z króćcem Stage6 MKII




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 paź 2014, 14:35 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
przy portingu można ustawić większe kąty otwarcia okien niż ma mk2 ale nie będzie to czynić go mocniejszego ponieważ żeby uzyskać z niego maksymalną moc musiał byś zmienić podzespoły : tak samo jak po zmianie na s6 żeby uzyskać z niego tą moc musiał byś zmienić podzespoły gaźnik/wydech :) więc moim zdaniem zrobił bym porting no i żeliwo w razie W robisz szlif :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2014, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Naturalnie, że cały układ paliwowy zostanie zmieniony. Gaźnik Hebo Racing 21 PWK, króciec R/T, Stożek S6 DL i tylko zawór zostanie S6 MKII. Wydechu zmieniać nie będę, bo wydech jest dobry dla tego setupu, bo dobrze ciągnie od dołu i kręci dosyć wysoko. Napęd możliwe, że się zmieni, bo planuję zestaw Wariatora S6 R/T (bez korektora).
A teraz wracając do tematu to po tym porcie będzie lepszy od MKII czy nie bo już sam nic nie wiem?
Generalnie to ja sprzętu nie katuje, bo już jestem na tyle dojrzały i wiem, że to nie ma sensu.
Więc może wypowie się ktoś jeszcze?




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2014, 17:00 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeśli zmienisz podzespoły to będzie mocniejszy :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2014, 18:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Top?




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2014, 18:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Daj do porta swój obecny cylek , będziesz miał dużą moc, dobre wykonanie no i tłok. Stage6 Sport Pro MkII uzyskuje moc w granicach 12-13 koni , więc twój obecny raczej nie będzie od niego odstawał.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2014, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2013, 20:37
Posty: 314
Lokalizacja: Łubnica, Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Gilera DNA
Ok to dzięki i już wszystko wiem co i jak :D




_________________

WBIJAJ DO DANKI! :3 JEDYNA TAKA W PL! <3
gilera-dna-yellow-beast-3-od-6-str-neo-s-racing-by-kacuu-3-t397234-180.html
https://www.facebook.com/GileraDNAFullS ... cuu?ref=hl
http://ask.fm/gileranafullsporcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy