Dzisiaj jest 08 maja 2024, 16:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2014, 23:30 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
no dobra ale tak jak moiwłem moc nadal nie jeste ta sama co kiedys a spalanie wzrosło jak wyreguluje tak na tej dyszy co kiedys smigal zajebiscie zeby byl kolor kawy z mlekiem to co chwile muli goo a jak ustawie tak zeby sieca mokr to jeszcze wmiare przywoicie smiga. wymieniałem na nowy wał wypełniany membrane powlekana guma dla lepszej szczelnosci a i nowy cylinder smigał przez 2 dnio zajebiscie własnie na takich ustawieniach wiec nie sprawdzilem spalania bo po 2 dniach lozysna na wale do roboty były
[cylinder uzywany]
wal nowy
membrana nowa

i ktos niech mi powie czy przez ten kranik ze wolno zamyka moze byc takie duze spalanie ???

-- 24 lis 2014, 0:30 --

czy jak zwieksze dysze i wereguluje wtedy ze bedzie kawa z mlekiem to bedzie dobrze smigac bez mułów i spalanie spadniee??? lepiej barac sie za regulacje tej 17,5 czy 21 [najlepiej zeby byl najoszczędniejszy jak sie da ale zeby to moc oddawalo jaka tylko moze.

ja podaci mi za ktory gaznik sie brac to podajcie dysze w przyblizeniu jakie brac

21 dysza 72 to udalo mi sie raz wyregulowac ze mial zajebiste przyspieszenie i kolor czubek delikatnie brazowy reszta wilgotna. wieksza dawka powietrze = muł lub nie chciał jechac
filter z zwerzka bez niej nie chciał jechac [tzn jednego dnia zapie**alał a 2giegoo ruszyc nie chcial juz. udało mi sie uzyskac zajebiste przyspieszenie ale mocy nie oddawal dobrej na kolo bo ciezko bylo postawic w pion

jaka dysza do 21 z seryjnym filtrem [raczej bez zwerzki ale] [zeby spalanie nie było ogromne tzn przy mega palowaniu max 5,5-6] i nie miał mułów i oddawal moc

17,5 to tak jak psalem w poscie wyzej dysza 78 gdy ustawie zeby swieca robila sie juz sucha muły [przyspieszenie zajebiste] ale powolna reakcja na manetke i nie da rady juz na kole posmigac. jaka dysze dac zeby oddawal w 100 %swoja moc i nie chlał wiecej jak 6 l przy pałowaniu tak samo przy seryjnym filtrze

dodam ze przy zadnych z ustawien ni pali z rozrucha jedynie z kopki [chociaz nie wiem zawsze miał problemy z palieniem z rozrucha mimo ze palil od kopa]


set
cylek streetrace [uzywany ale w dobrym stanie]
ganik dellorto 17,5 automart/21 reczne
seryjny filtr powietrza yamaha [zwerzka lub bez niej]
wał wypelniany
membrana chinska nowa uszczelniana guma dla lepszej szczelnosci
tłumnik yasuni r

przekładni nie wypisuje bo nie ma nic do tego jedynie dodam ze kreci wysokie obroty


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2014, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
przy malossi sport 70, gaznik 17,5 mialem dysze 82 teraz mam 21mm i dysze 75. W obu przypadkach filtr seria z rozwierconym dolotem, silnik piaggio. Nie mam pojecia jak wyglada filtr seria w aerox ale na bank bez zwezki.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 10:23 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
wiec tak zalozyłem gaziol 21 i dysze 90 i problem wykrecilem juz o 5,5 obrotu powietrze prawie na maxa i swieca jest nadal wilgotna [nie mokra] ale w tym rzecz ze przy wykreconej srubce 4,5 obrotu chodzil najlepiej a dałem jeszcze wiecej powietrza bo swieca mokra i na 5,5 jade i przy rozpedzaniu sie przy 90 buuuu zmulilo gooo i go zmula czasem znow wyglada jak by mu paliwa było małoo... iglica max do dołu jak niejsza dawka paliwa
sadze ze iglicy nie ma co podnosic bo i tak nie wyreguluje tak by swieca była kaw Z mlekiem skoro teraz powietrze na maxa wykrecone a i tak mokra
zwerzka wyjeta

ale zastanawiam sie czemu gdy swieca mokra jedzie dobrze gdy juz zaczyna sie robic sucha lub prawie sucha problermy [moze moja siweca br9..[ta dluga] rancing jest nie odpowiednia i nie moge ustalic kiedy jest prawidlowa mieszanka

-- 27 lis 2014, 11:23 --

dodam ze na 21 i 90 dyszy jak od obrotow i powietrza były skrecone na maxa odpalał od kopa a jak jest juz swieca tylko wilgotna czyli 5,5 obrotu powietrza to juz słabo pali nie raz za 2-3-4 a czaem wiecej trzeba pokopac juz nie wiem na 21 i 17,5 to samo gdy zalana chodzi gdy zaczyna robic sie tylko wilgotna czy sucha to sa problemy moze gdzie inddziej szukac problemu a nie w gazniku [oba czysciłłem kompresorem] filtr umyty caly i gabka tak samoo [ byla strasznie brudna] wszytko wysuszone dla jasnosci paliwo nowe 100ml oleju na 5l

zastanawiam sie nad ta swieca i tym kranikiem jeszce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 10:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Ty jeszcze się tym bawisz?
Daj do mechanika skoro Ci to nie idzie i problem z głowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 10:38 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
ale co mi mechanik z tym zrobii powie ze tak ma byc i ch*j tak jak kiedys oddałem 3 inne motorki jak sie jeszcze nie znałem. moze nie wiem wszytkiego w 100% ale sie znam juz na tym bo siedze w tym kumplom jak zawsze robilem było dobrze ale tu jest problem i nie wiem czego wina bo cos jest ewidentnie nie tak

-- 27 lis 2014, 11:38 --

chodzic chodzi wkrecac sie na obroty wkreca jak i na 17,5 i 21 ale swieca cały czas mokra a gdy robi sie wilgotna sucha to zaczynaja byc problemy... nie mozliwe zeby streetrace potrzebowal tak olbrzymich dawek paliwa. jak mi chodzi dobrze to chla 12,5l jak chce wyregulowac by byla kawa z mlekiem to nie da rady bo juz nie chce dobrze wchodzic na obroty ma zamułe taka [chociaz przyspieszenie zajebiste]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2014, 19:42 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jakie masz dysze do regulacji ? jak na 90 masz to iglica na którym ząbku ? daj na 2 od góry i sprawdź jak bd chodzić, śrubka od składu mieszanki paliwo-powietrze wykręć o tyle aby przy gwałtownym dodaniu gazu nie buczał i w miarę szybko schodził z obrotów, jak świeca nadal czarna/mokra zakładaj mniejszą dyszę 88. Ja osobiście na gaźniku 21 miałem 85 z iglicą W7 i teraz z iglicą W16 mam 82 przy stożku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy