Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 11:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2014, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Witam, czy w gaźnikach DELLORTO PHBN mają być uszczelki pod śrubami regulującymi np pod śrubką regulacji obrotów? U mnie ich nie ma. A wydaje mi się ze z nich wycieka paliwo. Czy to mozliwe? Drugie pytanie, jak sprawdzić czy pływak się nie zacina? I czy zaworek trzyma dobrze.

-- 24 lis 2014, o 17:30 --

up




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lis 2014, 20:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W Dellorto PHVA nie ma żadnych uszczelek pod śrubkami regulacji, co do PHBN nie wiem. W niektórych gaźnikach jest taki malutki o-ring na śrubce paliwo-powietrze. Jak cieknie to przesmaruj delikatnie silikonem do składania karterów i przestanie cieknąć. Pamiętaj aby nie smarować samej końcówki, bo zapchasz gaźnik. Na sprawdzenie czy zaworek domyka znam jeden chałupniczy sposób. Zdemontuj gaźnik, złap go jakimś ściskiem, czy delikatnie w imadle (opcjonalnie ktoś może potrzymać), a następnie lej do niego (przez wężyk oczywiście) benzynę. Ja to robię tak, wyciągam ze strzykawki tłok, nakładam na koniec wężyka strzykawkę na szczelnie i wlewam paliwo, po pewnym czasie poziom paliwa w korpusie strzykawki powinien się zatrzymać, jeżeli tego nie zrobi to benzyna wyleje się przez przelew lub gardziel gaźnika i wtedy wiem, że zaworek iglicowy nie trzyma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2014, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
No cos takiego robiłem, lecz zawsze gdy go założe to tak jak by w komorze zbierało sie za duzo paliwa i uszczelka nie wytrzymuje i przepuszcza.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy