Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 18:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lis 2014, 19:10 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam mam problem z moim longja 2t z dwoma amorami tył od samego początku sprawiał mi kłopoty za każdym razem juz 3 razy wymieniam łozysko i sprzeglo w tym skuterze w końcu wiem co jest nie tak rozbratlem naped i przekładnie okazało sie ze sa 3 rodzaje silników w moim wałek ma oparcie o lozysko kapy i łozysko główne w karterze dużym lecz nie ma łożyska w karterze małym tam gdzie są przełożenia wtórne jest miejsce na dodatkowe łożysko lecz teraz nie wiem czy znajde taki wałek .Dlatego bez dodatkowego oparcia wałek wyrabia łozysko i są bardzo duze wibracje przy jezdzie tak jak by zacierało się coś lub ocierało , zastanawiam się też nad zmianą silnika lub skutera na inny lecz nie wiem czy silnik od horizontal podejdzie pod ta ramę i czy ewentualnie jak bym kupił same kartery od horizontal to czy czesci od podróbki 2t pasowały by ewentualnie ? Jeśli teraz na cylku 50 cc spala mi 3,5/100 max 65 km/h to czy na 70 cc spalanie sie zmniejszy lub bedzie palił max 3,5 -4l/100 bo wtedy będzie mniej wysilony przy 4t tak jest lecz nie jestem pewien czy przy 2t tez .Proszę o wyczerpująca odpowiedz .

-- 26 lis 2014, o 19:10 --

Czy forum umarlo czy nikt nie jest w stanie pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lis 2014, 22:08 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Napisz to jeszcze raz bo czytam to już z 3 raz i dalej nie wiem o co ci chodzi i raczej jak każdemu innemu użytkownikowi forum nie chce się tego rozkminiać.
Na polskim cię nie uczyli że nowy wątek pisze się od nowego akapitu, a to że forum to nie lekcja polskiego to wystarczy od nowej linijki.
I żeby nie było że robię spam to powiem ci tyle że każdy 2t im ma większy gar tym więcej wychleje (teoretycznie), odpowiednia regulacja potrafi czynić cuda.
A jak wstawisz silnik od roxa do tej budy to będzie po prostu niestabilna bo tam gdzie powinien być drugi amor będzie pustka...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2014, 21:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
I żeby nie było że robię spam to powiem ci tyle że każdy 2t im ma większy gar tym więcej wychleje (teoretycznie), odpowiednia regulacja potrafi czynić cuda.

Teoretycznie, jeżeli chodzi o biegówki.
Praktycznie to każdy silnik z sprzęgłem odśrodkowym będzie chlał dużo. Im większy gar, tym większa moc i większe obroty, a im większe obroty tym większe spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy