Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 15:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2015, 2:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2014, 0:37
Posty: 90
Lokalizacja: WuWu-A
Pojazd: Junak 607 2T
Cylinder Streetrace 70 właśnie dotarłem. Czas wykrzesać z niego więcej.
Po kolei. Setup mniej więcej jak w podpisie.
Wariator Stage6 SportPro i roki 6g, czarna centralna Motoforce (medium) - max obrotów ~8000 i Vmax 67km/ (dane z hamowni, wypluło 6.8KM - mało - ale sie nie wkręca wiec może tyle być).
W każdym razie 8000 obr i ściana, zapas na manetce jest a on nic dalej.
Cięższe rolki kompletnie nic nie zmieniają. Czyli limiterem jest masa rolek. Trzeba lżejsze
Rolki 5,5g - bez zmian w zasadzie
Rolki 5g - ciut wyższe obroty.
Rolki 4.7g - silnik sie wkręca na 12 tyś ale Vmax w okolicy 45-50km/h
Okej.. czyli rolki dobrze ale centralna za twarda.
Zmieniłem centralną na Stage6 Soft, rolki 4.5g - lżejszych nie miałem.
Jest pozytywnie bo po pierwsze od około 7500 zaczynam czuć rezo. Wkręca sie do 9100-9300 i jedzie około 80km/h z groszami.
Ale te ~9200 obr i znowu ściana.
Przegladając internet, różne testy wydechów i cylindrów wychodzi na to że zarówno taki Streetrace70 i jak dość często wydech Tecnigas Next-R osiągają maxa w okolicy przedziału 10000-11000 obr. U mnie jest 9 tys. z groszami.

Czy warto ładować rolki w okolicy 3.9g alno nawet mnie.. ile mniej?. Czy zmieniać do tego wydech na np ProReplice? Sprezyna już mieksza nie będzie. Sprężynki sprzęgła też są miekkie ale bez problemów startuje z 3800-4000 i taki start bym chciał zachować. to nie musi byś strzał z miejsca na 7000.
To nie jest do stuntu i wyścigów. To ma byc mocne ale wygodne na codzień. I tak na dyszy 75 i 19mm gaźniku dobija 5L/100 (na większej go zalewa niemiłośernie)

Druga sprawa to to że po około 12-14km start jest wyraźnie gorszy, napęd poszarpuje. Myśle że może dzwon sie przegrzewać - w sumie tylko on pozostał seryjny. Niby nie ma na nim przebarwień ale 40 sekund na czerwonym świetle i znowu rusza ładnie a po 300m znowu potrzebuje 1000obr więcej.
Warto go wymieniać na Wingcoolera?
Byłby gar S6 streetrace, wario S6 sport pro, wydech S6 pro replica - prawie referencyjny zestaw. Ale do ilu to kręcić i jakie rolki w to wsadzić. Bo w zasadzie tylko regulacja rolkami mi pozostała.




_________________

Junak 607 2T
S6 Streetrace 70 90km/h+
SYM GTS 125+
Wyprzedaż części z Junaka: wyprzedaz-garazowa-swietne-graty-za-50-sklepowej-t421322.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sty 2015, 14:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ja uwazam ze powinienes isc w drógą strone tj. sprezyna centralna twardsza i ciezsze rolki.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 22:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2014, 0:37
Posty: 90
Lokalizacja: WuWu-A
Pojazd: Junak 607 2T
ale ja już byłem w drugą stronę, zauważyłeś?




_________________

Junak 607 2T
S6 Streetrace 70 90km/h+
SYM GTS 125+
Wyprzedaż części z Junaka: wyprzedaz-garazowa-swietne-graty-za-50-sklepowej-t421322.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2015, 23:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
I to jest błędne bo do cyli sportowych nie potrzeba 50kg centralek, malossi biała/żółta wystarczy w zupełności, do tego roleczkami doregulujesz...9000-9500rpm wystarcza na next-r, to że szarpie to tak wina prawdopodobnie dzwonu, pro replice warto kupić, osiągi znacznie wzrosną po dobrej regulacji tylko żę nie przyjdzie już trik z ruszaniem z 4k rpm...trzeba będzie z tych 7k chociaż




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2014, 0:37
Posty: 90
Lokalizacja: WuWu-A
Pojazd: Junak 607 2T
scoot pisze:
ę nie przyjdzie już trik z ruszaniem z 4k rpm...trzeba będzie z tych 7k chociaż


dlaczego? skoro ma dośc momentu zeby go z 4 tys wyciągać to nie widze powodu dla którego by sie to miało zmienić.

To że 9500 wystarcza na next-r.. fajnie. Ale może przy 10500-11000 będzie wystarczać jeszcze bardziej?




_________________

Junak 607 2T
S6 Streetrace 70 90km/h+
SYM GTS 125+
Wyprzedaż części z Junaka: wyprzedaz-garazowa-swietne-graty-za-50-sklepowej-t421322.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 21:44 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
replica niby o 1KM lepsza, na nextr 4KM masz przy 5k rpm, na replicy przy 6k więc to już za siebie mówi że trzeba będzie, dobrze nie 7 a 6, reszte rolkami regulujesz, patrz na wykresy, ponad 10k nie ma co kręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy