Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 17:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2015, 19:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
1. jeżeli po zdjęciu wkręca się lepiej to musisz wyregulować gaźnik, albo Ci się tylko zdaje
3. sprawdzę Ci to


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 sty 2015, 19:51 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
1. Masz w sumie dwie opcje ,które dużo osób już wykorzystało w praktyce z powodzeniem. Pierwsza opcja to mianowicie wstawienie filtra stożkowego. Polecam filtry renomowanych firm. Dlaczego? Wkład tych filtrów jest wykonany z lepszej jakości materiału. Sam wkład także lepiej przepuszcza powietrze. Druga opcja to pozostawienia seryjnego filtra i zamontowaniu w obecnej puszce specjalnych tulei ,które dostarczają większą dawkę powietrza. Sam obieg powietrza również wówczas zyskuje w znacznym stopniu.

2. Zwykle większość felg jest ze sobą kompatybilna. Felgi powinny współgrać ze sobą z modeli : Romet 717 ,Motobi Sprint I , Kingway corvette.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2015, 20:49 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
1. Regulacja nic nie daję tzn działa ale jest odczuwalna różnica po zdjęciu filtra (filtra czystego). Wydaje mi się że przyczyną większego zapotrzebowania jest większą głowicą z ostrymi wałkami. Co to za tuleja. Filtr stożkowy to ostateczność.
2. Poszukam masz może jakieś namiary.
3. Dzięki czekam na info.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2015, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
trzeba dyszami pokombinować

3. takie same




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2015, 20:12 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
byloeb pisze:
trzeba dyszami pokombinować


Z dyszami kombinowałem.
Wydaje mi się że przyczyną jest konstrukcja gaźnika a dokładnie odlew.
Przymierzam się do Tec CVK Black Edition 22mm. Ktoś ma??? jak z jakością??? warto??
Ale najchętniej kupiłbym gaźnik z ręczną regulacją ssania. (można taki dostać ???)

Jutro się wyjaśni sprawa z felgami. Niestety muszę kupić dwie nowe ponieważ obecnie mam kolor stalowya udało mi się znaleźć tylko czarne i to matowe.

Ogólnie garaż mam ogrzewany w wolnej chwili sobie rozbieram skuter. Każdą śrubkę smaruje, czyszczę plastiki od wew, ole,j pasek wymienię itd. (zastanawiam czy sobie wtyczki 12V nie zrobić).

Skuter ma wyglądać jak z fabryki :)

-- 26 mar 2015, 21:12 --

Witam ponownie.
Czy korektor momentu ma wpływ na przyspieszenie.
Ma wrażenie że mój się przycina. Przed sezonem rozebrałem sprzęgło i korektor. Wlałem w niego (korektor) z pół puszki wd. gdyż ciągle ruda wypływała. Na koniec posmarowałem olejem. Przed założeniem chodził dobrze, nie przycinał się wracał do swojego położenia. Ostatnio coś czuje że przy ruszaniu skuter wpada w wibracje i wolno przyspiesza. W czasie jazdy gdy puszczę manetkę i po chwili znowu dodam gazu czuć że coś blokuje skuter przed wejściem w obroty.

Czy nowy pasek bando (jest o 5mm szerszy), może być przyczyną. Stary był już cienki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2015, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
byloeb pisze:
posmarowałem olejem

A czemu olejem, a nie smarem tak jak powinno się to robić?
byloeb pisze:
Przed założeniem chodził dobrze

Nie ma smaru, nie ma dobrego działania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2015, 20:53 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Witam

podsumowanie

Na cylindrze zrobiłem już 5 tyś. Airsal większa głowica o ostre wałki sprawuję się świetnie.
Prędkość max 80km/h. ( przy tej prędkości mam 7,5 tyś obr) i dobre przyspieszenie.
dysza 85
wariator top racing sv1 rolki 6,5
powiększony dolot do filtra powietrza (ale filtr i puszka ori więc bez buczenia)
świeca irydowa
sprzęgło sportowe i dzwon (skuter rusza przy 3,5 tyś).
Parę innych pierdół nie mających duży wpływ na osiągi.
Na skuterze zostały przeprowadzone tylko mody mechaniczne.
Największe problemy były ze zgraniem wszystkiego (walczyłem ze 2 miesiące)
mam 6 kompletów rolek, 5 dysz, 3 gaźniki, filtry buczące i masę innych części ale opłacało się.

teraz zastanawiam się nad Cylinder Kit Tec Performance 90cc (chyba że coś lepszego jest)
Ktoś ma coś zyskam ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 0:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nw czy jest sens, wiekszej mocy niz 'china 51'' to to nie ma(wiem bo jezdziłem). Chcesz wycisnąc ostanie poty z 4t? Cylinder 51-52mm ,głowica z pod te cylindry(tłoki wypukłe) , gaźnik 24mm, filtr motoforce airbox( pisalem Ci o nim wczesniej, daje więcej powierza niż stożek i nie ''buczy'' na pół kilometra') do tego napęd jakiś konkretny np stage6 + przełożenia 9/1.


Zamiast tego polecam swapa na P/G.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 20:21 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
kamilos999 pisze:
Zamiast tego polecam swapa na P/G.


Myślałem ale chyba lepiej zmienić skuter na jakiś 125.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2015, 8:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Problemów z odpałem nie miałeś?

Ja na 90cc chinie miałem bardzo duże bo z rozrusznika nie chciał palić




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2015, 19:00 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Killer85 pisze:
Ja na 90cc chinie miałem bardzo duże bo z rozrusznika nie chciał palić


A jaką masz głowicę ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2015, 22:04 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
byloeb pisze:
Killer85 pisze:
Ja na 90cc chinie miałem bardzo duże bo z rozrusznika nie chciał palić


A jaką masz głowicę ???

Seryjną




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2015, 18:42 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Killer85 pisze:
Seryjną


I tu może być problem.
Przy 80 walczyłem 2 miesiące aby to zgrać (większa głowica, sportowe wałki). A największy problem to gaźnik. Aby 80 chodziła dobrze na ori gaźniku trzeba kombinować z dolotem (i nie chodzi mi tu o filtry stożkowe. które więcej szkodzą niż pomagają)
Przy 90 na pewno trzeba kupić większy gazior, większą głowicę i kombinować z dolotem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2015, 19:33 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
byloeb pisze:

I tu może być problem.
Przy 80 walczyłem 2 miesiące aby to zgrać (większa głowica, sportowe wałki). A największy problem to gaźnik. Aby 80 chodziła dobrze na ori gaźniku trzeba kombinować z dolotem (i nie chodzi mi tu o filtry stożkowe. które więcej szkodzą niż pomagają)
Przy 90 na pewno trzeba kupić większy gazior, większą głowicę i kombinować z dolotem.


Setup jest z siga i taki set dawał radę na 80(72cc)
Gazior to BT i ma 18mm i sportowy wałek

Problemy z odpalaniem były na 90cc(50mm) ale jak odpalił to jeździł jak trzeba

Po powrocie na 80 czuje dużą różnicę np.w przyśpieszeniu i chciałbym jednak mieć 90 więc postanowiłem zainwestować w markowego Airsal-a 50mm

Co do większej głowicy to ktoś wypowiadał się w moim temacie iż na większej głowicy byłą słaba kompresja




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2015, 20:46 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
obecnie mam 50 mm Airsal ale to jest 81 cm.
90 cm to 52 mm.
Mogę się mylić ale wydaje mi się że duża kompresja wymaga mocniejszej iskry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2015, 20:50 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Oczywiście że mam na myśli Airsal 50mm- 81cc
Cewkę wcześniej wymieniłem na mocniejszą+nowa świeca irydowa ostatnio




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2015, 1:07 
*

Rejestracja: 05 lip 2015, 2:47
Posty: 33
Pojazd: Bacari Toto, Barton RS 14, TGB
2

Ostrzeżenia: 2
Kup zestaw cylinder 90ccm+głowica. Najlepiej tec'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy