|
Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 22:34
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
zdziś
|
: 31 sty 2015, 12:56 |
|
Rejestracja: 02 lis 2014, 18:55 Posty: 14
Pojazd: gilera runner sp
Ostrzeżenia: 1
|
Posiadam gilerę runner sp nowsza buda. Runner ma słaby start choć są rolki 3,8 g a jego v-max jest ok.65-70 km/h. strasznie muli na początku ale gdzieś po przekroczeniu 10 km/h dostaje małego kopa. Z rana gdy jest zimno ok 0°C ma ciężej odpalić ale gdy jest troche cieplej to pali od dotyku. zawsze gdzy jakiś czas postoi odpali ale zaraz zgaś tak jakby nie działało ssanie choć działa prawidłowo i szarpie przez 0.2km jest to pełna seria gaźnik dellorto 17,5 dysza 70 wydech leovince sito
|
|
Na górę |
|
|
pawloabc
|
: 31 sty 2015, 15:37 |
|
Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22 Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
|
A chodził wcześniej na tych rolkach dobrze czy zmieniłeś lub bardzo długo na nich już jeździsz ? Co do wolnych obrotów to może kompresji nie ma i dlatego na wolnych nie chce chodzić !
|
|
Na górę |
|
|
zdziś
|
: 31 sty 2015, 17:35 |
|
Rejestracja: 02 lis 2014, 18:55 Posty: 14
Pojazd: gilera runner sp
Ostrzeżenia: 1
|
Rolki mają 1000 km. Na wolnych chodzi ale dopiero gdy troszkę się rozgrzeje
|
|
Na górę |
|
|
Komor
|
: 01 lut 2015, 15:25 |
|
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21 Posty: 3190 Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:
Ostrzeżenia: 1
|
Sprawdź kompresje.
_________________
Aprilia SR Factory - była Aprilia Habana Custom - jest Yamaha WR 125 X - była VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest Toyota Celica V GTi 16v - była Honda Civic VI HB - była Mitsubishi Eclipse 2G RS - był Honda Civic VI HB - jest Honda Prelude V VTi - jest
|
|
Na górę |
|
|
zdziś
|
: 21 lut 2015, 17:36 |
|
Rejestracja: 02 lis 2014, 18:55 Posty: 14
Pojazd: gilera runner sp
Ostrzeżenia: 1
|
spróbuję w tym tygodniu podjechać do mechanika to mi sprawdzi i nastawi gaźnik. I zobaczymy co dalej
-- 04 lut 2015, 23:28 --
Chodzi mi po głowie że mogą być to płytki membrany ale nie wiem bo nie znam do końca działania. Jak kupiłem skuter to strasznie zajebany był gaźnik i go wyczyściłem. Skuter gdy dłuższa chwile postoi jak go odpalam jest trochę dymu. A jak odpalam rano to jest kupe dymu i szarpie. albo jak jadę stałą predkością i nagle dodam gazu to zamula i jest więcej dymu. Może być tak że olej tam się osadza a bęzyna odparowuje i go przymula zbyt dużo oleju ??? wyraźcie swoje zdanie bo ja zbytnio nie wiem
-- 07 lut 2015, 14:53 --
okazało się że to nie płytki membranowe ... macie jakieś pomysły ???
-- 21 lut 2015, 18:36 --
okazało się że mała kompresja i prawdopodobnie nie miał już siły
|
|
Na górę |
|
|
Domi$
|
: 01 mar 2015, 12:15 |
|
*** |
|
Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03 Posty: 928 Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
|
Nowe płytki/nowy zawór oraz szlif cylindra/nowy cylinder.
_________________
|
|
Na górę |
|
|
zdziś
|
: 04 mar 2015, 21:48 |
|
Rejestracja: 02 lis 2014, 18:55 Posty: 14
Pojazd: gilera runner sp
Ostrzeżenia: 1
|
Wystarczy szlif + dobry tłok i nowy kruciec ssący bo dziurawy... i docieramy
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|