Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2015, 15:20 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Chciałbym zapytać posiadaczy 90ccm (tłok 50mm) i większych o to czy niema problemów z odpalaniem na takim cylu z powodu kompresji

Do tej pory na pseudo 80 czyli realne 72cc 47mm nie miałem problemów z odpałem

Akumulator mam w miarę nowy kupiony w 2013r.a w czerwcu 2014r.wymieniłem rozrusznik bo stary padł+wymiana wału po 16 000km.tak dla pewności+wymiana cyla i głowicy
Często jednak pada mi półksiężyc ale to raczej z powodu niskiej jakości

Ciekawi mnie moc na 90cc
Obecnie jakieś 67km/h.jedzie na prostej 800m.wg,GPS

Możliwe że tak mało przez to że niemogę wykręcić świecy i kompresja ucieka

Jaką głowice+cyl polecacie z tanich?
Dawajcie linki

Moje typy
Fajny zestaw
http://allegro.pl/cylinder-100cm-90cm-4 ... tabsAnchor

A tu tylko cylek+glowica w takiej samej cenie
http://allegro.pl/cylinder-glowica-90cm ... source=mlt




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2015, 20:28 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli wszystko jest dobrze montowane to z rozruchem nie powinno być większego problemu. Starterem nożnym zawsze dasz radę zapalić. Oczywiście regulacja to podstawa jeśli chodzi o kwestie zapalania.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 22:01 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czy podany w linku prze zemnie komplet jest w porządku?


Z tego co czytałem przy cylu 50mm można stosować zwykłą głowicę




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2015, 23:36 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Jak dasz do tego głowicę z 50ccm to będzie miało taka kompresję że pewnie na rozrusznik raz wałem nie obróci A kopniak co tydzień będziesz wymieniał. Chińska produkcja zestawów, słaba jakość musisz dobrze dotrzeć, ja bym kupował firmowe trochę droższe Ale jakościowo lepsze wiadomo wał może już przy firmowych długo nie podziałac więc lepiej jakieś łożyska skf też by pasowało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 21:43 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Wał jest nowy jak pisałem w 1 poście wymieniony w czerwcu 2014r.
Zrobiłem na nim zaledwie z 500km.

To że zestawy chińskie są jakie są wiem ale trochę się na tym polata-wiem bo miałem już pseudo 80cc i polatałem z 5000km.

-- 3 lut 2015, o 22:43 --

Czy kupując taki
http://allegro.pl/skuter-4t-cylinder-90 ... 64440.html

zestaw będę musiał potem dokupować głowice pod tłok 51mm?

Czy rozsądniej kupić tłok 50mm?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 22:30 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Przecież w tym zestawie jest głowica więc w czym problem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 22:51 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
piotr693206 pisze:
Przecież w tym zestawie jest głowica więc w czym problem ?

Chodzi mi o to czy jak ta głowica się popsuje będę musiał kupować dedykowaną do cyla 51mm czy seryjna będzie dobra




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 23:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Odpowiem Ci raz a konkretnie bo inni wypisują same głupoty.

Generalnie do cylindrów 82cc (50mm tłok) - niby 90cc z tłokiem płaskim/wklęsłym można stosować głowicę seryjną i bardziej polecam przy zastosowaniu takiego cylindra właśnie głowicę seryjną niż z powiększoną komorą spalania/większymi zaworami.
Kompresja przy takim zestawieniu fakt jest duża ale jeśli masz dobre aku + rozrusznik to zakręci. Ja z początku założylem wlaśnie 90 (82cc) - 50mm tlok z seryjną głowicą i jeździło to dobrze ale zachcialo mi się kombinowania i kupiłem głowicę z komorą o śred.50mm + większe zawory - wniosek, kompresja ledwie co nic, słaby, v-max mniejszy o 15-20km/h, gorsze przyspieszenie, za to rozrusznik kręcił jak szalony. Żadna regulacja (gaźnik, napęd) nie poprawila nic! NIE POLECAM!

Do cylindrów 85cc (tłok o średnicy 51mm wypukły) MUSISZ także dać dedykowaną głowicę z komorą spalania o takiej samej średnicy = większe zawory. Każda inna głowica z inną komorą spowoduje że zawory będą uderzały o tłok. Przy tym zestawieniu kompresja będzie duża z powodu wypukłego tłoka.

P.S. Bardzo polecam sklep "MOTOARGO" z Tarnowskich Gór/Piekar Śląskich do których podałeś link na Allegro. Bardzo w porządku sklep, odbierałem/kupowałem wielokrotnie u nich części i generalnie POLECAM. Jedyną rzeczą do której można się przyczepić to że robią (jak wielu innych sprzedawców na Allegro) chwyt marketingowy nazywając 82cc (50mm tlok) pojemnością 90/100cc :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2015, 23:57 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Pavlak pisze:
Odpowiem Ci raz a konkretnie bo inni wypisują same głupoty.

Generalnie do cylindrów 82cc (50mm tłok) - niby 90cc z tłokiem płaskim/wklęsłym można stosować głowicę seryjną i bardziej polecam przy zastosowaniu takiego cylindra właśnie głowicę seryjną niż z powiększoną komorą spalania/większymi zaworami.
Kompresja przy takim zestawieniu fakt jest duża ale jeśli masz dobre aku + rozrusznik to zakręci. Ja z początku założylem wlaśnie 90 (82cc) - 50mm tlok z seryjną głowicą i jeździło to dobrze ale zachcialo mi się kombinowania i kupiłem głowicę z komorą o śred.50mm + większe zawory - wniosek, kompresja ledwie co nic, słaby, v-max mniejszy o 15-20km/h, gorsze przyspieszenie, za to rozrusznik kręcił jak szalony. Żadna regulacja (gaźnik, napęd) nie poprawila nic! NIE POLECAM!

Do cylindrów 85cc (tłok o średnicy 51mm wypukły) MUSISZ także dać dedykowaną głowicę z komorą spalania o takiej samej średnicy = większe zawory. Każda inna głowica z inną komorą spowoduje że zawory będą uderzały o tłok. Przy tym zestawieniu kompresja będzie duża z powodu wypukłego tłoka.

P.S. Bardzo polecam sklep "MOTOARGO" z Tarnowskich Gór/Piekar Śląskich do których podałeś link na Allegro. Bardzo w porządku sklep, odbierałem/kupowałem wielokrotnie u nich części i generalnie POLECAM. Jedyną rzeczą do której można się przyczepić to że robią (jak wielu innych sprzedawców na Allegro) chwyt marketingowy nazywając 82cc (50mm tlok) pojemnością 90/100cc :lol:


Z tego co wyczytałem to kolega dał link do aukcji z tłokiem 51mm a to jest różnica :D Po drugie jak da tą oryginalną głowice to (bedzie miał bardzo dużą kompresje) musi się liczyć z tym że kopniak oraz starter nawet te najwyższej jakości (firmowe) będą mu się bardzo szybko niszczyły, znam nawet nie jeden taki przypadek że kopnik tak oddał (kompresja) że złamał pokrywe napędu ale w chinolach jest to słaby punkt. Co do rozrusznika, jak da większy akumulator np. 10AH to odpali 3/4 razy i taki rozrusznik się spali...
Po trzecie na oryginalnej głowicy wał tak będzie cierpiał że po 2-4tyś będzie musiał go wymieniać.

Ja mam tłok 47mm głowice niby jakąś tuningową (przyszła w zestawie) niby nie ma tak wysokiej kompresji a wywaliło mi dziure w pokrywie. Co do słabego v-maxu z powodu zmiany głowicy to wiadomo mniejsza kompresja ale zeby o 15-20km/h to jest za dużo. Maxymalnie o 5km/h może 10 ale wątpie, z przyśpieszeniem to samo przecież to nie ma nic do rzeczy, powinno być takie samo chyba że byś dał do 50ccm głowice od 80ccm. Co do tłoków wypukłych masz 100% racje kolega też myślał że może dać seryjną głowice a po kilkudziesięciu/set km przestał mu odpalać skuter odkręcił pokrywe zaworów to było tam wszysko pokrzywione...


Ostatnio zmieniony 04 lut 2015, 21:36 przez piotr693206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2015, 8:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Widzę ciekawa dyskusja się rozwinęła

Kolega piotr693206 twierdzi że będą problemy a reszta nie

Nasuwa się kilka pytań

1.Czy rzeczywiście na tłoku 50mm będzie tak wysoka kompresja że będę problemy z odpalaniem?
2.Czy rozrusznik rzeczywiście się spali?
3.
Cytuj:
Po trzecie na oryginalnej głowicy wał tak będzie cierpiał że po 2-4tyś będzie musiał go wymieniać.

Proszę o wyjaśnienie kolegę piotr693206 i jakieś uzasadnienie

Nie od dziś wiadomo że seryjne wały wytrzymają 90cc ale mnie problem niejako niedotyczy bo mam wał nowy

Na starym wale przelatane 11500km. na zwykłej 50 a jakieś 4500km.na realnej 72cc i wał niema luzów-leży w zapasie

Akumulator mam 7maH

Chyba najsensowniejsza opcją jest ten komplet
http://allegro.pl/cylinder-glowica-90cm ... source=mlt
Kupię już z głowicą aby potem mieć na zapas bo niewiadomo co z tą co mam będzie skoro świeca nie daje się wykręcić
Dziwne ale 1 raz mi się to zdarza że się nie da wykręcić

Czy ten zestaw z dużymi zaworami
http://allegro.pl/cylinder-4t-glowica-9 ... 00440.html
Aktualnie mam taką głowicę więc problemu z konikami niebędzie bo kupiłem specjalnie do niej ale mam też zwykłą klawiaturę do normalnej głowicy


Czekam na dalsze wpisy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2015, 21:43 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
1. Kompresja na tłoku 81,3ccm (50mm) będzie wysoka na oryginalnej głowicy, ja mam 80ccm(47mm) na głowicy z 80 i jest naprawde duża kompresja.
2. Tak jak pisałem rozrusznik będzie miał zbyt ciężko i po paru takich odpaleniach może się spalić a nawet od razu.
3. Co tu dużo tłumaczyć, kompresja będzie zbyt wysoka będzie większy moment obrotowy i po paru tyś km wał zacznie mieć luzy.

Jak chcesz już tak bardzo tą chine to nie ma co wydziwiać wszystkie te same więc tu masz link do aukcji

http://allegro.pl/cylinder-glowica-100- ... 89137.html

ja latam od tego samego gościa tylko własnie 80 (47mm) docierałem 100/120km i teraz rwie na koło tak o.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 11:13 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czekam na potwierdzenie lub zaprzeczenie tego co pisze kolega piotr693206

Proszę o wypowiedź osoby mające cyl 50mm

-- 8 lut 2015, o 12:13 --

Proszę o wypowiedzi




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
piotr693206 pisze:
1. Kompresja na tłoku 81,3ccm (50mm) będzie wysoka na oryginalnej głowicy, ja mam 80ccm(47mm) na głowicy z 80 i jest naprawde duża kompresja.
2. Tak jak pisałem rozrusznik będzie miał zbyt ciężko i po paru takich odpaleniach może się spalić a nawet od razu.
3. Co tu dużo tłumaczyć, kompresja będzie zbyt wysoka będzie większy moment obrotowy i po paru tyś km wał zacznie mieć luzy.


Ogólnie takich głupot to już dawno nie czytałem. Wypowiadasz się na jakiś temat a sam nawet nie posiadasz cylindra 82cc tylko 72cc a to różnica!

Mam założony cylinder 82cc 50mm tłok! z seryjną głowicą. Codziennie jeżdżę (wiadomo teraz nie) skuterem do pracy, 8-9km w jedną stronę, ogólnie każdego dnia nabijam ok.30km więc mogę co nieco się wypowiedzieć na temat 82cc (50mm) tłok. Jeżdżę na takim zestawieniu od marca zeszłego roku aż do teraz jak przyszła zima.
:arrow: Odpalam BEZ ŻADNYCH problemów z rozrusznika ! Wiadomo po zimnej nocy pierwszy obrót wału jest cięższy, później normalnie (aku). Jakoś rozrusznik do teraz żyje a jest to nadal fabryczny (prod.skutera 07r, obecny przebieg 12tyś km). Wał także jakoś ma się dobrze i nic mu nie ma. Mało tego daję w palnik zawsze gdyż zawsze jak jadę do pracy to się spieszę, poza tym w skuterze siedzą inne wario, przeciwtalerz, korektor, sprzęgło, dzwon, wydech i inne co można było wymienić. WAŁ ŻYJE BEZ ZAJĄKNIĘCIA ! Moc jest wyśmienita, polecam !

Tak więc jeśli chcesz się wypowiadać na ten temat to wsadź pierw 82cc z normalnym tłokiem 50mm, pojeździj chociaż z pół roku i potem się wypowiadaj.

Killer85, multum ludzi wkłada 82cc do seryjnych głowić i jeżdżą do dziś. Nie ma co dalej się rozpisywać na ten temat. Takich tematów było multum na tym jak i innych forach, można poszukać i przeczytasz to samo co ja napisałem.
Ja już napisałem co miałem napisać, jak dalej się nie umiesz zdecydować to słuchaj dalej kolegi piotr693206 i jego fachowych opinii "opartych na własnym doświadczeniu".

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 21:47 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki kolego Pavlak z konkretne informacje

Umiem zdecydować i "rewelacje" kolegi piotr693206 mnie nie zdziwiły ale chciałem aby ktoś posiadający cyl+tłok 50mm się wypowiedział




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lut 2015, 23:28 
*

Rejestracja: 21 lip 2013, 18:36
Posty: 64
Pojazd: citroen C2 i Romet 717 4t
Zaciekawił mnie temat.
Obecnie mam Cylinder Kit Airsal Sport 80cc (50.00mm). Do tego zestawu kupiłem głowicę większą z ostrym wałkiem. Z waszej rozmowy wynika że popełniłem błąd montując większą głowicę. Na obecnym zestawie kopki nie ruszam bo pęknie. Rozrusznik mimo nowego akumulatora kręci ale jest mu ciężko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2015, 12:20 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Kolega ma takowy zestaw 82cc z seryjną głowicą.
Kopka pękała tyle razy, że nie ma co odpalać na kopkę.
Na rozrusznik odpala bezproblemowo, nie spalił się rozrusznik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ja mam 82cc+ seria głowica , i odpalam tylko na kopkę juz z rok i nie ma śladów żadnego napęknięcia :) Po 2 rozrusznik zrobi tylko 2 obroty wałem z trudnością , ale to pewnie wina wydojonego aku .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2015, 17:42 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
No i panowie 2 półksiężyce i 2 trybiki nadają się już do wywalenia po krótkim czasie

Lipa

-- 23 mar 2015, o 18:42 --

A do tego nie odpala z rozrusznika

Metodą wiertarkową odpala bez problemu

Przejechane z 60km.

Za mało dotarty?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2015, 17:48 
*

Rejestracja: 04 cze 2014, 20:13
Posty: 51
Pojazd: 4T
Posiadam tłok 82mm i głowice seryjną bez problemu kręci lecz z początku go przydusi




_________________

Pojazd: Router Bassa
Pojemność: 82ccm Chinol Głowica 39mm
Wariator: WM motor
Rolki: 5,5g
Dzwon: WM motor
Sprzęgło: Seria
Przełożenia: 11/1
V-max: 70km/h GPS

*Ogar 205
**Router Bassa
***Honda VT 500
****Suzuki SV 650




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 16:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Masz tłok 50mm?

Ja przy 47mm nie miałem problemu z odpalaniem tylko teraz

-- 24 mar 2015, o 09:11 --

Ciekawe jest to że kręci wałem ale nieodpala i to nie wina regulacji czy zaworów(ustawiane na nowo w sobotę) bo z wiertarki odpala

-- 25 mar 2015, o 09:12 --

Wczoraj pól dnia spędziłem przy skuterze

Wyczyściłem gaźnik po zimie tak profilaktycznie

Po południu w końcu odpalił-trochę kombinowałem z mieszanką i załapał w końcu z rozrusznika bo startera nie miałem ale potem go już dostałem i założyłem

Martwi mnie jednak fakt iż przy odpalaniu trzeba lekko dodać gazu aby odpalić

Wiem mógłbym podkręcić obroty wolne ale z drugiej strony nie mogę za dużo bo wiadomo będą za duże

Zawory dobrze ustawione

Ssania sprawdzałem 3 i to samo więc niewiem w czym problem?

-- 26 mar 2015, o 10:31 --

Ostatnio nocce są ciepłe a mimo to o 3.00 nad ranem były problemy z odpaleniem ale odpalił

Wczoraj nad ranem nieodpalił i po tej akcji wymieniowa została świeca na nową

Wszystko wskazuje na brak ssania

Ale nie możliwym jest fakt iż 3 ssania są popsute

Zawory regulowane w sobotę na 0,05 i 0,07

-- 30 mar 2015, o 21:10 --

Problemem okazał się zawór który po tygodniu zacisnął się-odpalić się dało ale ssanie nie działało
Teraz ustawiony na 0,07 i ssanie działa

Dziwne że tak się zacisnął bo skuter przejechał jakieś 100km.

2 sprawa to że za dużo pali pomimo dobrej regulacji-świeca kawa z mlekiem

Może to miało związek z tym zaworem

-- 2 kwie 2015, o 17:14 --

Pokrywa od strony wariatora u mnie do wymiany bo tulejka od półksiężyca ma luzy przez co uszkadza resztę startera




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy