Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 12:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2015, 14:26 
*

Rejestracja: 05 mar 2015, 14:23
Posty: 5
Pojazd: Quest FD50QT
Witam :) Posiadam chiński skuter 4t Quest FD50QT. Chciałbym poprawić jego osiągi oraz moc bo niestety wszystko jest na serii... Moglibyście podać mi jakiś dobry set up z poziomu SPORT/RACING? :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 mar 2015, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
kup mu cyl 90cc i już będziesz mial moc i do tego większy gaźnik oraz wydech przelot oraz wariator z top racing sv1




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 15:54 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
xneco pisze:
Witam :) Posiadam chiński skuter 4t Quest FD50QT. Chciałbym poprawić jego osiągi oraz moc bo niestety wszystko jest na serii... Moglibyście podać mi jakiś dobry set up z poziomu SPORT/RACING? :)

Moim zdaniem nie ma sensu pakować kasy w ten silnik i proponowałbym swap na 2t,np. P/G :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 18:38 
*

Rejestracja: 05 mar 2015, 14:23
Posty: 5
Pojazd: Quest FD50QT
Ale powiem wam że silnik jest dość zrywny :) Dziś założyłem stożek z polini oraz dyszę większą i można powiedzieć że z gazu staje w pionie :) Jakie mógłbym kupić dobre sprzęgło tak do 200zł? :) Oraz jakiś wario do 200 zł :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
sprzęgło zostaw seryjne szkoda pakować kase w nowe tylko daj twardsze sprężynki a wariator to ci pisałem top racing sv 1




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 mar 2015, 19:32 
*

Rejestracja: 05 mar 2015, 14:23
Posty: 5
Pojazd: Quest FD50QT
ok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 7:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
mateusz6118 pisze:
sprzęgło zostaw seryjne szkoda pakować kase w nowe tylko daj twardsze sprężynki a wariator to ci pisałem top racing sv 1


Regulowane sprzęgło da wyższe obroty. Wyższe obroty = lepsze przyśpieszenie i moment obrotowy.
Dobry dzwon sprzęgła, czyli dobrze wyważony, w miarę lekki, oprócz chłodzenia, również wpływa na osiągi.
Korektor momentu obrotowego zmniejsza straty obrotów przenoszonych na tylne koło co w efekcie znacznie wpłynie na osiągi i przyśpieszenie.

Więc nie pisz głupot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy