Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 8:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2015, 18:12 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Siemka otóż w Moim CPI jest taki problem że nie chce jeździć jak powinien mianowicie taki odpala bardzo dobrze trzyma obroty na wolnych, wkręca się na postoju tylko do 8 tyś, przerywa go i strzela z wydechu, a podczas ruszania ma tam jakąś moc ale zawiesza się na 8 tyś i tak też na 2, 3 i 4, a gdy już wrzucę 5 to w ogóle spada z obrotów i potrzebna jest redukcja nie raz z górki i z wiatrem uda mi się rozpędzić go i wrzucić 6 no i zawieche złapie na 8 tyś obrotów.

Cylinder, głowica, tłok - Kit Tec Alu 50cc (1500km nabite)
Gaźnik oryginalny - Mikuni 14 dysza 50
Wydech - Turbokit
Świeca - NGK
Fajka - NGK
Przełożenie - 14/62

Co zrobiłem : Czyściłem świecę, później kupiłem nową i wymieniłem, wymieniłem również fajkę, czyściłem filtr, gaźnik i w gaźniku zmieniałem na dysze różne oraz regulowałem iglicę, patrzałem CPI bez końcówki wydechu, zmieniałem moduł oraz cewkę i tu uwaga NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO.

Jest tu ktoś, który ma duże pojęcie o silnikach Le-Tec czyli podróbie AM6 ?


Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 18:04 przez MarCin3K, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Post: 13 mar 2015, 19:23 
może za duzo powietrza dostaje ?? jaki kolor świecy ??? wydech seria ??????




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 23 mar 2015, 18:02 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
CPI wkręca się na postoju bez problemu do 11 000 tysięcy obrotów, założyłem wydech Turbo Kit, oraz przeprowadziłem ponowną regulację i CPI jak złapie maks obrotów to do 6 i na 6 ciągnie jak trzeba ale jak jadę sobie piątym biegiem tak spokojnie do 7 000 tysięcy obrotów wbijam szóstkę aby jechać sobie znikomą prędkością tzw. patrolową :D to ma w tedy problem żeby wejść powyżej 7k obrotów jak chce mu dać po garze :), a żeby wlazł na 6 biegu maks obroty to muszę od 4 już mu ładować do 10k obrotów.

Znajomy mechanik powiedział że cylinder jest dupny, a jest on nowy po dotarciu ma niecałe 2000 tyś km nabite.

Jakieś pomysły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 23 mar 2015, 21:14 
to ja ci nic nie wymysle już ja w swojej tzrce miałem podobnie niedawno kupiłem i było tak ze na postoju wkrecała sie na 13-14 tyś obrotów {cyl malinka} a zeby zarzucic 4 bieg to juz trzebabylo na 3 ciągnąć obroty powyzej 10 tyś a o piątym biegu to juz mowy nie bylo bo jak zarzuciles to obroty w ogóle nie rosły ja mu daje gaz a tu obroty stoją w miejscu . I u mnie wystarczyło zmienic filtr powietrza bo za duzo dostawała




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 24 mar 2015, 15:27 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Ja mam oryginalny filtr. Spróbuję dać stożkowy filtr może pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 15:45 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 18:14
Posty: 18
Pojazd: CPI SM50
MarCin3K równie dobrze możesz zdjąć pokrywkę od puszki filtra powietrza i zobaczyć czy to coś da choć nie sądzę. Sprawdzałeś sprężanie i zawór membranowy?

Podłączam się do tematu gdyż po kompletnym remoncie i wymianie cylindra na Kit Tec Alu mam podobną sytuację. Chodzi gorzej jak na starym żeliwie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 kwie 2015, 15:57 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Sprężanie jest, membrany nie patrzałem lecz CPI był u mechanika i powiedział mi że na tym cylku nie będzie jeździł jak należy. CPI jak będę gonił na wysokich obrotach to idzie ładnie ale od niskich nie chce iść na 5 i 6, zakręci tylko 7 tyś chyba że lecę że jest bez wiecznie to się wkręci ale z bólem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2015, 12:26 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Moze faktycznie cos jest z tym cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2012, 13:52
Posty: 7
Lokalizacja: Wola Żelechowska
Pojazd: 636 C1H :)
Mogłeś go delikatnie przytrzeć podczas docierania. 1500 km docierania aluminium to aż przesada ;) możesz jeszcze pożyczyć i spróbować z większym gaźnikiem ( wg mnie 17,5 byłby ok w tym setupie, złoty środek pomiędzy spalaniem a mocą )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 11:07 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
Nie docierał 1500 km tylko to przebieg ogólny cylka teraz ma 1700km. Z cylkiem jest wszystko okej. Podsyłam filmik jak chodzi

https://www.youtube.com/watch?v=NnqekISZb1A




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2012, 13:52
Posty: 7
Lokalizacja: Wola Żelechowska
Pojazd: 636 C1H :)
Tak więc zostaje gaźnik. Niech spróbuje z 17,5 albo nawet z 19mm i napisz jaki jest efekt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 8:02 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 16:51
Posty: 28
Lokalizacja: Rogozina
Pojazd: CPI SM
CPI Sprzedałem, temat do zamknięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy