Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2015, 9:18 
*

Rejestracja: 25 kwie 2015, 9:07
Posty: 3
Pojazd: TGB r50x
Witam. Mam cylek S6 Sport pro 70 w tgb r50x, do tego wario sport pro oraz wydech S6 pro replica. Założyłem cylek i po około 500 km przebiegu zaczął gubić kompresje i przez to ma ciężko zapalac. Rozebrałem silnik założyłem nowy pierścień i przez tydzień jeżdżenia było ok, kompresja wróciła i teraz znów to samo :// Jaka może być tego przyczyna? Czy ten cylek krótko mówiąc to gó*no czy może jest inna przyczyna? Dodam jeszcze że wał jaki siedzi to top racing(konkretnie nie pamiętam) i łożyska NTN.
Z góry dzięki za odp. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 kwie 2015, 11:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 16:14
Posty: 1092
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: TGB 101s,Piaggio Sfera,Ogar
Sprawdź uszczelniacze :)




_________________

Pojazdy:
- TGB 101s Orion http://forum.mieloch.pl/tgb-101s-orion-by-alek736-t374419-280.html
- Piaggio Sfera NSLhttp://forum.mieloch.pl/piaggio-sfera-nsl-by-alek736-t396341-40.html
- Romet Ogar 205




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 14:53 
*

Rejestracja: 25 kwie 2015, 9:07
Posty: 3
Pojazd: TGB r50x
uszczelniacze były zakładane niedawno, z 2tyg temu, wszystkie nowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy