Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 4:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2015, 13:51 
*

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:35
Posty: 11
Pojazd: speedfight2
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojego speeda a dokładnie chce go przerobić z ac na lc i czy seria pompa będzie sie sprawować przy 70 sport czy elektryczna będzie lepsza.
teraz odnośnie przełożenie czy musze cos zmieniać ? I zaplon co i jak
części które już posiadam:
-cylek Airsal Sport70
-Wariator Malossi Multivar
-Przeciwtalerz Stage6
-twist Control naraku
-Torque Driver naraku sport
-dzwon naraku v.2 cnc 107mm
-gaznik naraku Black Edition 19mm
-Zawór + króciec Stage6 MK II
jeszcze nie mam wydechu i sprzęgła i co bym musiał do kupić do secika


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 kwie 2015, 14:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Seryjna pompa wody spokojnie wystarczy. Dokup wydech pokroju Yasuni R i jak chcesz to łożyska na wał dla pewności .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 18:38 
*

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:35
Posty: 11
Pojazd: speedfight2
Ok dziekówka za wyjaśnienie. Powiedz mi jeszcze o co chodzi ze zmiana kąta zapłonu co mi to da. Wał mam zamiar też wymienić bo ten mój już w marnym stanie

-- 25 kwie 2015, 19:38 --

Sorki ze tak post za postem ale co z przekładniami musze tez wymieniać jeżeli tak to na jakie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2015, 21:12
Posty: 31
Pojazd: Peugeot Speedfight
Do poziomu racing seryjny zapłon w zupełności styka.

Według powszechnej (ale nie sprawdzonej przeze mnie osobiście) opinii, przekładnia w ac jest krótsza, tj bardziej nastawiona na przyśpieszenie. W lc natomiast dłuższa dająca możliwość wykręcenia lepszego v-maxa.
Jeżeli powyższe stwierdzenie okazałoby się prawdą, chętnie wymienię się przełożeniami na krótsze ze swojego LC




_________________

SPRAWDŹ PROJEKT SPEEDA BMX!


https://www.facebook.com/pages/Speedfight-BMX/658400784282529?sk=info&tab=page_info&edited=name




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 21:27 
*

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:35
Posty: 11
Pojazd: speedfight2
Ziomek nie pytam jaka różnica tylko czy musze zmieniać przy przeróbce z ac lc. A jeśli tak to czy seria od lc styka czy muszą byc leprze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 21:42 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Zmieniać nie musisz przecież nie którzy wymieniają z lc na ac tak jak up, więc odpowiedź jest prosta;) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 16:48 
*

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:35
Posty: 11
Pojazd: speedfight2
No to fajnie dzięki za wyjaśnienie. Mam jeszcze jedno i ostatnie pytanko jak z dobrze mam zestroić napęd sprężyny i rolki, jak naj lepiej mam to podobierać

-- 02 maja 2015, 17:43 --

prosił bym kogoś kto sie na tym zna, by powiedział mi jak mam dobrze wyregulować napęd. Proszę o konkrety z góry dzięki. Bo chce składać speeda przed wakacjami jeszcze coś Polatać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy