Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 14:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2015, 22:54 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 19:06
Posty: 128
Lokalizacja: Świebodzice
Pojazd: Keeway Matrix swap
Dobrze, że napisałeś, bo miałem dzisiaj po niego jechać :D
Zamówione łożyska FAG C3, łożysko sworznia FAG oraz uszczelniacze Corteco.

-- 22 lis 2014, o 11:24 --

Dobrze, że napisałeś, bo miałem dzisiaj po niego jechać :D
Zamówione łożyska FAG C3, łożysko sworznia FAG oraz uszczelniacze Corteco.

-- 25 lis 2014, o 16:00 --

Jeszcze tylko pierścienie i uszczelki i będę myślał nad wyjęciem silnika i zawiezeniem go do specjalisty żeby się z tym nie bawić :D
W paczce:
-Łożysko 10x14x13
-Łożyska FAG 6204 C3
-Uszczelniacze Corteco
Obrazek

-- 17 lut 2015, o 22:54 --

Minęło trochę czasu, a skuter jak stał tak stoi, bo temperatury nie sprzyjają wyjmowaniu silnika w nieogrzewanym garażu :P

Z plusów to jutro przychodzi wariator Polini Speed Control z zestawem rolek testowych, więc mam nadzieję, że jakoś to będzie jeździło :cool:

Pozostaje mi w tej chwili czekać aż będę miał jakieś pieniądze i będę w stanie zamówić uszczelki i inne pierdoły, a potem wyciągam silniczek :)




_________________

Keeway Matrix 2011 SWAP Minarelli AC!
keeway-matrix-2011-swap-mina-ac-by-sevenpro-t403042.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2015, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2012, 12:02
Posty: 1143
Lokalizacja: Sędziszów Młp [RRS]
Pojazd: Suzuki Katana
Dobrze dzialasz. Taki zestaw rolek fajna sprawa :D




_________________

Zajrzyj do Katany i skomentuj Click on this photo
Obrazek
Odwdzięczę się tym samym ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2017, 21:25 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 19:06
Posty: 128
Lokalizacja: Świebodzice
Pojazd: Keeway Matrix swap
Skuter już złożony, kompresja około 9bar.

Stary pasek zmieniony na nowy Dayco, ale mulił strasznie i założyłem podkładkę pod przeciwtalerz(oryginalna blokada).
Skuter ma muła i schodzi z obrotów czy to na serii wario czy to na Polinim i na wszystkich wagach rolek, następnie one powoli rosną i po osiągnięciu 7,5k ciągnie normalnie.
Zawór membranowy ma lekki prześwit i sprzęgło ma już nienajwięcej okładzin, więc zamawiam sprzęgło Tec Racing Evo i zawór RMS STD oraz fajkę NGK, bo teraz mam jakąś chińską (stara rozpadła się kiedyś jak wracałem ze szkoły i nie miałem możliwości NGK kupić :D

Jak sądzicie jakbym chciał kupić tłoczek, to po zmianie będzię zauważalna poprawa?
Myślałem nad samymi pierścieniami, ale one ok 30zł a za ok. 40zł mam tłok Power Force który zbiera dobre opinie. Tłok motoforce to to samo co Power force?

up.

Zamówione: Sprzęgło Motoforce Evolution 107mm, zawór membranowy RMS STD, Fajka NGK 90'.

Poprzedni cylinder się przytarl wiec zmieniłem go na Power Force Alu 50. Teraz zostało wyregulować
W piątek powinien wpaść nowy dzwon Motoforce, sprezynki S6 białe oraz rolki Motoforce 3.5g.

Tak to ma wyglądać docelowo do soboty:
Cylinder Power Force Alu 50 160km przejechane
Leo Vince ZX,
Sprzęgło Motoforce Evo Racing, NOWE
Sprężynki białe naciągnęte trochę, NOWE
Centralka Malossi żółta,
Dzwon RMS NOWY
Zawor RMS Std NOWY
Pasek Dayco NOWY
Wyczysxczony filtr powietrza

-- 21 wrz 2015, o 21:08 --

@Up. Tydzień temu został założony oryginalny cylinder po szlifie z tłokiem Meteora i na starej regulacji skuter jeździ super. Pozostała lekka regulacja rolkami i będzie idealnie. Jak na razie na dotarciu zrobione już 330km, więc podejrzewam, że jeszcze 150 i zakończę ten proces. Ostatnio zmieniony został olej w przekładni.

Spalanie mnie zaskoczyło, bo aktualnie wynosi ono na dotarciu ok. 3l - fakt, że kręcone są raczej niskie obroty, ale starczące do spokojnej jazdy po mieście.

Do zmiany zostało łożysko igiełkowe, bo te już lekko się odzywa.
Olej Ipone się skończył, więc zakupiłem nowego Orlena Platinum Rider Scooter 2T i zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało :)

Więcej upów nie przewiduję na ten sezon, w marcu zaczynam prawko i prawdopodobnie jedynie doprowadzę skuter do pełnej funkcjonalności tzn. zakupię akumulator nowy.
-- 21 wrz 2015, o 21:08 --

@Up. Tydzień temu został założony oryginalny cylinder po szlifie z tłokiem Meteora i na starej regulacji skuter jeździ super. Pozostała lekka regulacja rolkami i będzie idealnie. Jak na razie na dotarciu zrobione już 330km, więc podejrzewam, że jeszcze 150 i zakończę ten proces. Ostatnio zmieniony został olej w przekładni.

Spalanie mnie zaskoczyło, bo aktualnie wynosi ono na dotarciu ok. 3l - fakt, że kręcone są raczej niskie obroty, ale starczące do spokojnej jazdy po mieście.

Do zmiany zostało łożysko igiełkowe, bo te już lekko się odzywa.
Olej Ipone się skończył, więc zakupiłem nowego Orlena Platinum Rider Scooter 2T i zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało :)

Więcej upów nie przewiduję na ten sezon, w marcu zaczynam prawko i prawdopodobnie jedynie doprowadzę skuter do pełnej funkcjonalności tzn. zakupię akumulator nowy i być może oponę na przód, bo ta już ma te 4 lata.




_________________

Keeway Matrix 2011 SWAP Minarelli AC!
keeway-matrix-2011-swap-mina-ac-by-sevenpro-t403042.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy