|
Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 6:13
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Cygan007
|
: 27 maja 2015, 17:39 |
|
*** |
|
Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17 Posty: 651 Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
|
Panowie mam problem z wyregulowaniem gaźnika pod Dr Evo po porcie. Teraz mam dysze 88 na dellorto 21mm bo na mniejszych tak jakby brakowało mu paliwa. W ogóle nie ma siły i na starcie przerywa a jak już się wkręci to jedzie max 40 km/h, gdy wkręcam śrubkę od składu mieszanki to obroty wzrastają ale nie wydaję mi się żeby miał nadal za mało paliwa. Co dziwne po zmianie wydechu z pro replicy na seryjny wszystkie problemy znikły i całkiem nieźle się zbiera ale nie ma za dużo mocy bo to tylko seryjny wydech.
|
|
Na górę |
|
|
adiq15
|
: 07 cze 2015, 8:35 |
|
* |
|
Rejestracja: 27 sty 2015, 17:40 Posty: 48
Pojazd: Coliber 72cc
|
Założ ten swój wydech nowy , (ps. ja mam seryjny poprzewiercany i rakieta) wkręć śrubkę od skłądu mieszanki i wykręć na 2 obroty , aha i co najważniejsze masz stożek ? U mnie brak stożka ciężko miałem wyregulować na seryjnym filtrze musiałem paliwa zdjąć i z dyszami się bawiłem z 3 dni. Założyłem stożek odrazu świeca biała dałem paliwa i rakieta. Co do ciebie porponowałbym ci jak nie masz stożek założyć + na świecę luknąć na tym nowym tłumiku.
|
|
Na górę |
|
|
Cygan007
|
: 13 cze 2015, 21:34 |
|
*** |
|
Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17 Posty: 651 Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
|
Problem rozwiązany, wyregulowałem gazior na seryjnym cylku i założyłem pro replice i wszystko jest git, doszło do zwiększenia dyszy o 10 jednostek.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|