Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 15:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2015, 1:54 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Na początku witam kolegów.
Stałem się posiadaczem Kymco Grand Dink 50.
Niestety strasznie mało wiadomości na jego temat jest.
Potrzebuje wiadomości:
- jakie są wymiary paska ? (na swoim mam tylko numer katalogowy 21300-keb7-9000 pod nim 4 różne wymiary)
- jakie rolki są zastosowane (czy te same dla odblokowanie i fabrycznego?)
- czy wymieniać dyszę, oryginał 0,75 mam, może ktoś wie czy warto zmieniać na 0,9 i jaka jest średnica gwintu M4 czy M5 ?
Problemy:
1) Po odblokowaniu (zmiana tulejki i wariatora) straszny muł się zrobił. Wariator na "oko" identyczny jak oryginał, czy może to być wina wariatora czy musi się on "ułożyć" i dopiero za jakiś czas będzie powrót mocy ? na tą chwilę 35 km/h pod górkę :-(
2) Wysokie obroty po nagrzaniu i wolno z nich schodzi.
Na początku po odpaleniu są niskie, po kilkunastu minutach jazdy czuć jak się staje na światłach, że nie schodzą nisko, tylko są na granicy łapania sprzęgła.
W dodatkowo strasznie wolno schodzi z obrotów po puszczeniu manetki gazu, jak zahamuje to zlatują szybciej.

Ps. No i oczywiście gdzie są blokady, czy tylko tulejka i ślepa kiszka czy jeszcze gdzieś ? :mrgreen:

Niestety nie znam budowy tego modelu i nie wiem jaki inny model kymco jest identyczny względem napędu. Także proszę nie krzyczeć jak temat był wałkowany tylko zapodać link ;-)
Dla Kymco Grand Dink znalazłem tylko 2 tematy na tym forum i żaden nie dotyczy 2T 50ccm :-(




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito


Ostatnio zmieniony 06 sie 2015, 23:51 przez Ignas, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lip 2015, 14:14 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 23:12
Posty: 36
Lokalizacja: Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Pojazd: Kymco Agility RS 2T
1) Regulacja napędu (rolki, sprężynki, sprężyna centralna).
2) Regulacja gaźnika.
Jakie rolki są zastosowane (czy te same dla odblokowanie i fabrycznego?)
Tak jak napisałem wyżej, nie da się określić jakie będą dobre, radzę kupić testowe i regulować.
Czy wymieniać dyszę, oryginał 0,75 mam, może ktoś wie czy warto zmieniać na 0,9 i jaka jest średnica gwintu M4 czy M5 ?
Z doświadczenia napiszę iż nie warto wymieniać dyszy przy seryjnym silniku. Oprócz większego spalania nic nie odczujesz.

Co do blokad, standardowo tuleja w wariatorze, ślepa kiszka (zawirowywacz spalin), podejrzewam też że zablokowany jest moduł, ale nie we wszystkich Kymco był :)




_________________

-Airsal T6 Racing
-Motoforce 19mm Black Edition
-Tecnigas Trek
-Stage6 Troque Control
- Stage6 R/T Type 460
-Naraku GY50
-Stage6 Double Laye Mini.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 19:52 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Na obecną chwilę:
- ucięta ślepa kiszka

Zważyłem te rolki co mam, ich waga średnia to 8,39 g z niewielkimi śladami zużycia.
Podejrzewam, że fabryczne to 16x13 8,5 g.
Niestety nie mam jak odkręcić sprzęgła także paska nie zmierzyłem :-(

Co do blokad, na płaskim rozpędził się do 65-70 km/h, co prawd trwało to wieki bo dziś wiatr, że chce łeb up..., ale wygląda, że moduł chyba nie jest zablokowany?
Czy powinien szybciej iść ?
Niestety jest słaby, pod górkę to chyba lepiej zsiąść i popchnąć ;-)
Wrażenie jakby się wszystko ślizgało "pod deklem".

Zastanawiam się też, czy warto grzebać w gaźniku i przestawić blokadę na iglicy.
Nie wiem czy Kymco stosował ten typ blokady, ale chciałbym wszytko posprawdzać przed zabraniem się do regulacji gaźnika by potem od nowa nie robić.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 20:20 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
A to AC czy LC , silnik taki sam jak w s9 i B&W pasek 18 x740 ,moduł blokowany na obrotach ok 9,5 -10tyś rpm co zupełnie starcza do prawie seryjnego skuta , dysza 75 da radę 90 to raczej przesada może 80 , jak masz seryjny gaźnik kehina to tam nie ma regulacji na iglicy jest zatopiona w plastiku i tyle, blokady nad tłoczkiem przepustnicy pewnie nie ma ale odkręć dekielek i zobacz tak rolki 16x13 co za szajs tam wsadziłeś rolek się nie wkłada ,,na średnio" lekko zużytych :twisted: , to jedna z najcięższych 50 i rakiety nie będzie pewnie swoje też ważysz :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 21:58 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Zważyłem te rolki, które mam (domyślnie w skuterze, a nie na półce) :-)
Co do silnika to AC SF10N.
Zastanawiam się czy nie zapodać tam sprzęgła Polini 2g evo z niebieską sprężyną, akurat takie mam na półce.

Nie chcę zrobić rakiety, bo 99% czasu śmigam po mieście więc vmax to i tak 65 km/h, bardziej mi zależy na sensownym ruszaniu i kulaniu do tych 65 km/h przez rozsądny czas, a nie dopiero jak się górka skończy ;-)
Na takim skuterze to rzadko się samemu jeździ, więc można obłożenie na max liczyć jak zakupy żona do tego jeszcze dorzuci to... ło matko... (żeby nie napisać ja pie...) ;-)
Także ustawiam się na moc do 65 km/h, a nie vmax 90 km/h.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2015, 19:57 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
to taki sam silnik jak w s9 ac , jak masz sprzęgło dobite to warto zmienić , te polini masz na półce czy planujesz kupić ? jak nie masz to szkoda kasy weź coś tańszego np oryginał od kymco, piaggio peugeota , ta niebieska jaka twardość , prawie pewniakiem jest żółta malossi chyba że próbowałeś i Ci nie podeszła ,
bez nerw :mrgreen: myślałem kolejny ,,speed dev(b)ill " jeżdzący dobitym skuterem i płaczący nie jedzie , jestem starszakiem i dbam o swojego bo dużo nim śmigam już 6 lat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2015, 23:47 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
To sprzęgło mam na półce także nie będę kupował.
Niestety nie ja zmieniałem w nim sprężynę, dlatego po za kolorem nie jestem w stanie powiedzieć co to za cudo.
Na pewno wcześniej siedziało w Peugeot Elystar, ale jest zdrowe także można wykorzystać jak się okaże, że moje zrujnowane.

-- 12 lip 2015, 0:42 --

Kompletuje teraz zestaw do wymiany by wszystko na raz załatwić.
Na początek staram się użyć tego co mam pod ręką, ale nie wiem czy się nada:
- pasek 744x18,5 lub 743x20
- rolki 7,5g lub 8g
- sprzęgło polini z niebieską sprężyną
- standardowy wariator

Coś z tego da się wpasować ?
Kombinuje by nie był muł do tych 65 km/h.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy