Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 6:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2015, 21:56 
*

Rejestracja: 22 kwie 2015, 9:04
Posty: 19
Pojazd: Magnus rally
Witam! Ostatnio moj skuter brał olej więc wymieniłem uszczelki oraz głowicę, ponieważ myślałem, że uszczelniacze poszly na głowicy. Sprawdzałem pierścienie oraz tłok i są w idealnym stanie. Ze skutera nie cieknie olej. Kiedy dodam gazu z tłumika wydobywa się biały dym, na jałowych nie... Co jest do wymiany? Może gaźnik do regulacji bo lekko stuka i przerywa podczas jazdy. Dodam również , że wlałem o jakieś 70 ml za dużo oleju silnikowego może to być przyczyną?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lip 2015, 18:31 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Przepali olej i będzie dobrze




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2015, 19:40 
*

Rejestracja: 22 kwie 2015, 9:04
Posty: 19
Pojazd: Magnus rally
Kurde nie sądze, że tak się stanie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2015, 0:55 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli jest nadmiar oleju w misce to są dwie opcje. Albo olej z czasem się przepali ,albo dostaną na tym uszczelniacze wału ,które mogą z czasem zacząć cieknąć. Przede wszystkim kontrolować poziom oleju bagnetem i sprawdzać ,czy nie ubywa.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2015, 0:39 
*

Rejestracja: 05 lip 2015, 2:47
Posty: 33
Pojazd: Bacari Toto, Barton RS 14, TGB
2

Ostrzeżenia: 2
Bardziej optymistyczna wersja jest taka, że ma za dużo oleju. Spuść całość i nalej odpowiednią ilość. Potem wyjedź wstaw mu porządnie, żeby wypalił olej z wydechu. To optymistycznie.

Druga wersja, że czeka cie remont silnika, czyli wymiana cylindra.

Dam Ci dobrą radę jako mechanik. Jak silnik bierze olej, to nie myśl, że wina jest w głowicy. Owszem, przez głowice może brać olej, ale będą to tak mikroskopijne ilości, że nawet nie zadymi. Jeżeli silnik bierze olej, to od razu wiadomo, że wina jest po stronie pierścieni. Wiele osób mi powie, że to niemożliwe. Z mojego doświadczenia wynika, że możliwe, ponieważ są silniki bez uszczelniaczy zaworów i nie biorą oleju, to najlepszy dowód. Więc bierz się za znalezienie kogoś co się dobrze na tym zna, bo tu niema żartów. Wymiana silnika to już remont.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2015, 8:55 
*

Rejestracja: 22 kwie 2015, 9:04
Posty: 19
Pojazd: Magnus rally
Jednak chodziło o tłok... Stary wydawał mi się w idealnym stanie, ale wymieniłem go i kopcenie ustało. Teraz mam mały problem z regulacją gaźnika. Jaką dyszę dać pod cylinder 80 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2015, 10:40 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
80 chińska czyli realne 72cc?

80,85-musisz testować na której będzie najlepiej




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2015, 17:44 
*

Rejestracja: 22 kwie 2015, 9:04
Posty: 19
Pojazd: Magnus rally
Realnie 72. Wyregulowałem mniej więcej na dyszy 90. Tylko przy starcie cos przerywa mozliwe ze chodzi o blaszke na iglicy bo mam na samym dole... Zapytam jeszcze co moze byc przyczyna ze po przytkaniu wydechu skuter nie gasnie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2015, 7:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jeśli nie gaśnie po przytkaniu to ciągnie lewe powietrze

U mnie na takim samym cylu siedziała 85 i iglica na środku




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 21:52 
*

Rejestracja: 22 kwie 2015, 9:04
Posty: 19
Pojazd: Magnus rally
Co mam sprawdzic odnosnie tego lewego powietrza? Mozliwe jest, ze gaznika po prostu sie nie da wyregulowac? Próbuje krece, zmieniam ta blaszke i nic.... Moze wina swiecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy