Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2015, 17:52 
*

Rejestracja: 03 lut 2015, 14:40
Posty: 2
Pojazd: Kymco Agility 50 4T
Witam jestem nowy na forum. Posiadam Kymco Agility 50 4T 2006r. z przebiegiem ok 11,6 tys. km. Chciałbym dowiedzieć się jakie są blokady i gdzie się znajdują oraz w jaki sposób można się ich pozbyć. Co prawda przeglądając te i inne fora natknąłem się na wzmianki o blokadach ale informacje te były ogólne i skąpe. Z tego co dowiedziałem się o blokadach od wujka googla to: dysza w gaźniku, pierścień na tulei wariatora i moduł. Wie ktoś coś na ten temat ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lis 2015, 10:06 
*

Rejestracja: 09 lis 2015, 9:52
Posty: 2
Pojazd: Kymco agility 80 4t
Cześć :) Również posiadam kymco agility 50 4t. W tym skuterze do zrobienia masz: odblokowanie modułu, tuleja na wariatorze do przetoczenia lub zdjęcie pierścienia blokujące go wysuwanie wariatora (musi być jednolita na całej długości), w serii jest za mała dysza. Sam moduł wraz z tuleja da Ci vmax rzędu 73/h (mierzone gps), gdyż moduł zacznie odcinać zapłon. Możesz kupić tez dedykowany modul od naraku, wtedy skuter wkręci się dużo wyżej niż te 8000 obrotów, ale cena robi swoje. Tutaj masz działający sposób na odblokowanie oryginalnego modułu, działa, sam sprawdzałem ;)

poradnik-jak-odblokowac-modul-w-agility-oraz-new-dink-4t-t46332.html

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy