Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 19:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2015, 2:27 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 2:09
Posty: 3
Pojazd: Kymco Bet&Win 50
Witam.
Posiadam Kymco Bet&Win 50 od 5 lat. Mam przejechane 20kkm. Po ściągnięciu blokad i włożeniu wydechu tecnigas next r, wraz z rolkami, skuter zamykał licznik i na oko było licznikowe ok 85-90 km/h. Nie pamiętam już kiedy, może w okolicach 13kkm prędkość maksymalna drastycznie spadła do 75 km/h licznikowo, na dzień dzisiejszy jest to ok 70 km/h. Kolega ma ten sam model, tylko z seryjnym wydechem i przebiegiem ok 8kkm, więc postanowiłem spróbować z jego świeższymi częściami. Zamieniłem wariator, pasek, sprzęgło, gaźnik, moduł i bez zmian. Zrobiłem szlif cylindra i wymieniłem tłok, niestety to też nie pomogło... Nie mam już więcej pomysłów i proszę Was bardzo o pomoc. Może ktoś już miał taki przypadek, może słyszał, przyjmę każdą sugestię! Dodam jeszcze, że od czasu utraty prędkości występuje dziwne zjawisko. Jak już jadę te 70 km/h, dochodzi do odcięcia obrotów, a normalnie było na końcu po prostu ciągłe wycie. Odcięcie zaczyna się już dobre 15 mm przed końcem zakresu manetki, czyli jakby chciał, a nie może. Tak samo jest przy rozkręceniu obrotów na postoju. Bardzo proszę o pomoc!
Pozrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lip 2015, 20:15 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Korektor rozbierałeś ? warto wytrzeć stary smar ( może jest sucho) i dać nowy , gaźnik na tych samych ustawieniach co na początku , to że po szlifie nic nie znaczy zmierz kompresję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 21:12 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 2:09
Posty: 3
Pojazd: Kymco Bet&Win 50
W gaźniku nic nie było zmieniane. O jakim korektorze mowa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 21:29 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
to te ,,talerze " za sprzęgłem . odkręcasz sprzęgło zdejmujesz sprężynę centralną, tuleję, wyciągasz 3 kołeczki i rozkładasz korektor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2015, 23:05 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 2:09
Posty: 3
Pojazd: Kymco Bet&Win 50
No dobra, w najbliższym czasie to sprawdzę. Jak wcześniej wspominałem, przekładałem kiedyś od kumpla cały napęd i to raczej nie będzie wina korektora, ale dla pewności sprawdzę. Dzięki

-- 14 sie 2015, 0:05 --

Niestety porządne smarowanie korektora nic nie dało. Cały czas ta sama historia.
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Przy pompie oleju, tam, gdzie kończy się linka gazu, jest wszystko mokre, brudne z oleju. Co jest przyczyną tego pocenia i czy jest możliwe, żeby to przez to spadł vmax?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2015, 23:26 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Sprawdzałeś moduł ?




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2015, 7:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2014, 17:33
Posty: 97
Pojazd: Aprilia sr Water
załóż stary moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 15:33 
*

Rejestracja: 22 lis 2015, 15:16
Posty: 1
Pojazd: Skuter
Mam ten sam problem założyłem nowy wydech Tecnigas Q-TRE sprzęgło motoforce RACING i do tego dzwon taki sam, jak części nie wymieniłem jechał mi 75km/h pomyślałem że jak zmienie części to będzie mi latał około 90km/h i teraz już sam nie wiem co to może być że jest taki spadek mocy :cry: :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 22:14 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Renifer pisze:
Mam ten sam problem założyłem nowy wydech Tecnigas Q-TRE sprzęgło motoforce RACING i do tego dzwon taki sam, jak części nie wymieniłem jechał mi 75km/h pomyślałem że jak zmienie części to będzie mi latał około 90km/h i teraz już sam nie wiem co to może być że jest taki spadek mocy :cry: :cry:

Regulacja gaźnika i napędu




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy