Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 14:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2016, 14:54 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 18:16
Posty: 6
Pojazd: kymco vitality 2t
Witam

Skuter zakupiłem z częsciami wymienionymi poniżej:
-Tłumik tecnigas
-Sprzęgło polini
-dzwon malossi
-wariator malossi multivar
-boost bottle stage6
Skuter ładnie się zbierał jak na serie, prędkość max. 80km/h
Potem zatarł mi się cylinder więc postanowiłem wstawić sporotwy zestaw malossi, bo skuter miał przelatane 30tys. km :)
Wstawiłem do niego:
-Wał tec wzmacniany
-Łożyska naraku (chciałem wszystko w jednej paczce wiec zamówiłem takie)
-Cylinder malossi sport 70, głowicę
-gaźnik dellorto 17.5mm
Po dotarciu skuter ładnie się zbierał i v-max osiągał 95 km/h.
Niestety po 2 tys. km zatarł mi się cylinder, zrobiłem szlif zamówiłem tłok malossi 47,20mm. Po dotarciu osiągi spadły i skuter wyciąga 75-80 km/h :/ przyśpieszenie tez nie jest takie same...
Pytanie brzmi co może być tego przyczyną?
Mechanik powiedział że wszystko jest złożone tak jak powinno, szlif też został zrobiony w dobrej firmie.
Oczywiście gaźnik jest dobrze wyregulowany.
Plus to, jadąc np. 80km/h czuć takie coś, jakby skuter przychamowywał, takie delikatne szarpnięcia nie wiem jak to opisać :D
Może ktoś wie coś na ten temat? prosił bym o pomoc :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 mar 2016, 19:52 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
jesteś pewny co do cylindra , zdejmowałeś ? tłoki malossi są takie sobie miałem 3 ,dużo lepiej według mnie działa vertex obecnie założony na cylinder bez szlifu jakoś jakby więcej mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2016, 12:48 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 18:16
Posty: 6
Pojazd: kymco vitality 2t
Tak zdejmowałem. Vertex? szczerze to nie słyszałem o tej firmie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2016, 20:17 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
może źle napisłem i mogłeś zrozumieć że to producent cylindrów , to producent tłoków , i co z cylindrem ok.? może coś zmieniałeś w ustawieniach i nie pamiętasz , mierzyłeś,, luz"pierścieni w cylindrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2016, 14:17 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 18:16
Posty: 6
Pojazd: kymco vitality 2t
Wiem, że chodzi o tłok. Spawdzałem w internecie, a co do cylindra to wszystko w porządku, nie ma żadnej rysy i przytarcia. Nie, nie mierzyłem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2016, 0:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Jeśli przekraczasz pewną prędkość i go hamuje to wał chyba przytarty. Może cylinder Jajo już. Albo za mały tłok?




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2016, 17:58 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 18:16
Posty: 6
Pojazd: kymco vitality 2t
Cylinder jest ok. tłok też :)
Gorzej jak to będzie wał :/ bo jak się zatarł to wypadło zabezpieczenie sworznia od tłoka i wleciało do srodka, ale nie zrobiło zadnych szkód.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2016, 19:29 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
byś musiał zdjąć cylinder i pasek i pokręcić wał za korbowód może byś wyczuł jakieś nierówności w jego obrocie, metoda taka sobie :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2016, 18:23 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 18:16
Posty: 6
Pojazd: kymco vitality 2t
A jak zobaczę czy wał jest przytarty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 mar 2016, 20:18 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
zobaczyć nie zobaczysz :mrgreen: , ale powinien ,,gładko " się krecić możesz też uwiązać korbowód na dratwie żeby o nic nie uderzał i zakręcić wałem ale to jak pisałem metody ,,garażowe " :| , chcesz być pewien rozbieraj ale jak wszystko w porządku z wałem to tylko w koszta pujdziesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2016, 0:08 
*

Rejestracja: 11 paź 2015, 18:16
Posty: 6
Pojazd: kymco vitality 2t
No to będę próbować, z czasem rozbiorę silnik i zobacze :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy