Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 mar 2016, 13:19 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Witam jestem nowy i posiadam jet force 50 tsdi i tu zaczyna się problem walcze z nim na początku wymieniłem cylinder z tłokiem tam była usterka skuter nie pokazywał błędów po odpaleniu dziwnie się zachowywał odpalał tylko na pełnej manetce po chwili zaczoł wchodzić na wysokie obroty i myślałem że już będzie wszystkow porządku puściłem manetke skuter zgasł i do tej pory nie chce odpalić komputer pokazuje mi błąd 18 usterka czujnika temperatury silnika zbyt niski prąd czy to może być powód ? jeśli tak co zrobć żeby pozbyć się tego błędu myśałem że coś z instalacją widać że kiedyś ktoś tam grzebał poprzecierane i poprzecierane kable wszystko poizolowałem błąd dalej występuje. jakieś pomysły ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 mar 2016, 17:46 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
-- 23 mar 2016, o 17:45 --

tu masz stronkę skuterów peugeot i zapytaj lub poszukaj w dziale szukam http://www.ely.fora.pl/index.php?sid=27 ... d8b23c5ec5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2016, 10:05 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Dziś okazało się że w ogóle mam nie prawidłową świece (cpr8e) zamówiłem prawidłową (CR7EKA) jutro będzie zobaczymy czy coś pomorze wcześniej wymieniona zepsuła się po 15 minutach

-- 26 mar 2016, 10:04 --

Następny problem skuter ma nowy cylinder z tłokiem komputer nie pokazuje błędów skuter na chwile odpala po chwili gaśnie ma nie równe obroty 1-2 tyś. po czym znowu rozwaliła mi się świeca :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2016, 7:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Obstawiam kompresor, najlepszym sposobem jak nie masz manometru odpalić skuter na zewnętrznym kompresorze.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2016, 11:40 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Mam manometr w sumie nie sprawdzałem kompresji na kompresorze jak go rozebrałem wygląda prawie jak nowy skuter ma przejechane ponad 9tyś km. Na zewnętrzym kompresorze ustawić z 5-5,5 bar bezpośrednio do wtrysku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2016, 13:14 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jaro, Nie masz magika od naprawy CDI peugeota jet force tsdi - problem z szyną komunikacji immo CDI (błąd immo - brak połączenia z CDI). Już zainwestowałem w immobilizer a to wychodzi, że problem leży po stronie komputera. Gdy nie uda mi się reanimować kompa to muszę cały komplet kupować :(




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2016, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Siwerson pisze:
Mam manometr w sumie nie sprawdzałem kompresji na kompresorze jak go rozebrałem wygląda prawie jak nowy skuter ma przejechane ponad 9tyś km. Na zewnętrzym kompresorze ustawić z 5-5,5 bar bezpośrednio do wtrysku ?

Tak dokładnie jak piszesz , tylko zaślep wyjście z kompresora żeby nie wywalać zbędnie ciśnienia ze skrzyni korbowej
robdk pisze:
Jaro, Nie masz magika od naprawy CDI peugeota jet force tsdi - problem z szyną komunikacji immo CDI (błąd immo - brak połączenia z CDI). Już zainwestowałem w immobilizer a to wychodzi, że problem leży po stronie komputera. Gdy nie uda mi się reanimować kompa to muszę cały komplet kupować :(

Miałem takiego magika koło Łasku ,ale z tego co wiem już się tym nie zajmuje.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2016, 8:04 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Musze kupic pierw swiece zeby zobaczyc ten kompresor bo juz jet rozwalil mi dwie nowe swiece nie wiem czemu


Ostatnio zmieniony 28 mar 2016, 10:32 przez Siwerson, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 mar 2016, 8:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Świece wypal nad kuchenką gazową kładąc ją na palniku tak aby płomień otulał elektrodę i po dwudziestu minutach wypalania pozwól jej powoli wystygnąć ,powinna zadziałać normalnie.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 13:54 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Dalej to samo gazówka pomogła podgrzałem świece świeca działa ale psuje się co chwile musze ją czyścić kicha z wydechu odpala tylko na chwile kichnięcie i gaśnie. Dodam jeszcze ze jak do przepustnicy wleje mu kilka ml. 95 to odpala i wchodzi na obroty. Zastanawiałem się czy to może być coś z iskrownikiem magnetem ?
Może przrobić go na gaźnik ? mam gaźnik od 100cc dellorto kranik mam tylko krućca nie mam kranik mam więc zastanawiam się jak mi nie pomożecie to montuje mu gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 14:02 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
sprawdzałes wtryski? bo możliwe, że to coś z nimi




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 14:07 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Sprawdzałem mgiełka jest świeca co chwile robi się czarna i nie daje iskry jak by był wtrysk to by w ogóle odpalał ? On odpala kicha z wydechu i przygasa albo gaśnie całkiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 14:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
a z tym kompresorem próbowałes? skoro wtryski są ok, to może pod zbyt małym ciśnieniem podawane jest paliwo? możesz też na wyczyszczonej świecy psikać plakiem w dolot i jak odpali dać mu troszkę pochodzić.




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 mar 2016, 21:01 
*

Rejestracja: 23 mar 2016, 13:01
Posty: 9
Pojazd: Jet Force
Sprawdziłem kompresor dokładnie niecałe 4 bary przy długim piłowaniu koło 18 podepne pod zewnętrzy kompresor i zobacze czy coś pomorze

-- 29 mar 2016, 21:01 --

Stwierdziłem przerobienie na gaźnik wsadziłem już gaźnik dellorto to rozwiązało problem :) zamykam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy