Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 15:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 maja 2016, 10:58 
*

Rejestracja: 03 maja 2016, 10:25
Posty: 3
Pojazd: TGB 101s Orion
Witam! To mój pierwszy post na forum!
Zacznę od tego że rok temu przeczyściłem gaźnik w tym skuterze bo już nie chciał jechać więcej niż 50 normalnie wyciągał 67 km/h z podmuchem wiatru :) no to po złożeniu wszystko było ok skuter latał pięknie, chcę jeszcze wspomnąć że był problem taki że paliwa podczas kręcenia słabo szło do filtra paliwa a następnie do gaźnika i kranik też był zdejmowany i przedmuchiwany sprężarką więc w tym momencie mogłem pomylić rurki które wchodzą do tego kranika a jest tam 4 króćce.

Następnie tak się stało że skuter stał koło miesiąca bo zła pogoda itp. no i nadszedł czas żeby wyjechać na grzyby no i tu pojawił się problem bo skuter wgl nie chciał zapalić, w tym roku odkręciłem kufer i patrzę że filtr paliwa jest pusty, podczas kręcenia rozrusznikiem czy odpalania na kopnik to powinno jakieś paliwo pokazać się w filtrze a tam tylko raz coś chlapło. No i teraz wymieniłem ten "kranik" i dalej to samo paliwo wgl nie pojawia się w filtrze czego jest to wina ??? źle podłączone rurki w kraniku ?? na Waszym forum znalazłem jakiś schemat co wrzucił użytkownik i powiem że miałem trochę inaczej podpięte rurki ale pamiętam że na moim ułożeniu skuter jeździł, wczoraj spróbowałem tego ułożenia ze schematu i dalej nic ;/ gdzie tkwi problem ?? paliwo w baku jest!!

SILNIK 2T

MOŻE ON ŹLE SCHEMAT OPISAŁ ? jeśli nawet ja miałem przedtem dobrze to czemu paliwo nie dochodziło ?
paliwo z baku było czyste gdy spuszczałem je
TUTAJ PODRZUCAM SCHEMAT(TEGO UŻYTKOWNIKA):
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 maja 2016, 19:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
krystian26a, Spróbuj według tego schematu. Jestem pewien,że coś źle podpiąłeś jeżeli paliwo nie napływa do filtra. Jak nie dopłynie to nie odpalisz.
Obrazek




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 12:37 
*

Rejestracja: 03 maja 2016, 10:25
Posty: 3
Pojazd: TGB 101s Orion
Dziękuje! Wymieniłem jeszcze filtr paliwa w nim ale mniejsza o to teraz chociaż filtr się zalał paliwem no i odpalił ale gasł ale to trzeba będzie jeszcze obroty ustawić.

Mam jeszcze jedno pytanie gdzie w nim mogę spuścić olej z przekładni ? już trochę mam ten skuter a jeszcze nie wymieniałem a tylko dolewam :| szukałem jakieś śrubki w dolnej części ale nic nie znalazłem sensownego.


EDIT: olej wymieniony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 maja 2016, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
krystian26a, W morini (tgb) korek spustowy oleju z przełożeń jest pod pokrywą napędu. Zresztą tutaj masz wszystko: wymiana-oleju-w-przekladni-temat-zbiorczy-t42091.html




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy