Dzisiaj jest 29 mar 2024, 7:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2016, 15:24 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Cześć,

obszukałem "internety" i już mnie szlag trafia... :evil: Mam Kymco Agility City 50 2T z 2011r. Chcę sobie testować rolki wariatora, a potem kupić markowy i również testować, czyli zestaw rolek i co chwila rozkręcanie. NIE interesuje mnie porada w stylu "niech ci ktoś zespawa, zablokuj śrubokrętem, zawołaj drugą osobę" bla bla bla...Chcę konkretne rozwiązanie blokady do WIELOKROTNEGO rozkręcania/skręcania. Trochę pomierzyłem otwory ale NIC do mnie nie pasuje...mam wrażenie jakbym sprowadził skuter z Marsa o nazwie SDGDGDFGDG, bo nic nie mogę dopasować, pomożecie?

Obrazek

Na Alle*** są ze 4 strony z blokadami wariatora ale w żadnej rozstaw śrub itp nie pasuje...

p. s. główna śruba to 18


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 maja 2016, 16:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Jeśli masz otwory w wariatorze to wpakuj jakieś śruby w te otwory i przekręć żeby się zablokował. Do tego załóż porządny klucz nasadowy i włóż go w rurę, to zadziała jak dźwignia i odkręcisz jedną ręką.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Najłatwiejsze rozwiązanie to klucz udarowy elektryczny lub pneumatyczny.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 17:59 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jaro pisze:
Najłatwiejsze rozwiązanie to klucz udarowy elektryczny lub pneumatyczny


Też jestem tego samego zdania. Podjedź na byle jaką stację a Ci to od ręki odkręcą.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Jak skuter 2t to blokada tłoka i odkręcasz bez problemu.Ja zrobiłem ze starej świecy i jest to niezawodne rozwiązanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 20:54 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Mate57 pisze:
Jaro pisze:
Najłatwiejsze rozwiązanie to klucz udarowy elektryczny lub pneumatyczny


Też jestem tego samego zdania. Podjedź na byle jaką stację a Ci to od ręki odkręcą.



I tak jeździć po kilkanaście razy? RAZ to sobie jakoś czymś odkręcę, napisałem, że szukam rozwiązania do KILKAKROTNYCH testów, rozkręcania, wymiana rolek itp.

-- 23 maja 2016, 20:21 --

ruudy pisze:
Jak skuter 2t to blokada tłoka i odkręcasz bez problemu.Ja zrobiłem ze starej świecy i jest to niezawodne rozwiązanie.


Uhm...znalazłem porady i filmik na YT, ale sporo ludzi narzeka, że łatwo tłok uszkodzić... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Pilnik trójkątny lub płaski nie styka? W zęby przeciwtalerza wkładasz dopierasz do karteru ( masz takie wybrzuszenia ) i grzechotką spróbuj. :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 21:10 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
915 pisze:
KILKAKROTNYCH testów


Wybacz nie doczytałem. Tak jak koledzy wyżej piszą najlepiej zastosować jakąś prostą blokadę. Można zastosować blokadę w miejsce świecy. Przez wielu metoda polecana ,chodź zważywszy na siły działające na łożysko korbowodu blokada nie do końca się sprawdza. Dużo lepszym rozwiązaniem jest zakup blokady tego typu http://shop.mieloch.pl/blokada-wariator ... 4033.bhtml




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 21:23 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Mate57 pisze:
915 pisze:
KILKAKROTNYCH testów


Wybacz nie doczytałem. Tak jak koledzy wyżej piszą najlepiej zastosować jakąś prostą blokadę. Można zastosować blokadę w miejsce świecy. Przez wielu metoda polecana ,chodź zważywszy na siły działające na łożysko korbowodu blokada nie do końca się sprawdza. Dużo lepszym rozwiązaniem jest zakup blokady tego typu http://shop.mieloch.pl/blokada-wariator ... 4033.bhtml


Ja BARDZO chętnie kupię, oglądałem u Was dokładnie TEN model ale tam wszędzie przy Kymco dopisek 4T, gdzieś znalazłem podobną z wymiarami i wszystko krótkie...(fotka w 1 poście). Chcę coś gotowego jak TAKA blokada, nie kombinacje z pilnikami, śrubokręty, żabki itp. :) Jest jeszcze blokada tłoka Motoforce ale ponoć można uszkodzić tłok, a co gorsze....TYLKO na zimnym tłoku, więc w środku lata przy testach np. 5 zestawów rolek mija się z celem czekanie aż ostygnie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 6:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
http://allegro.pl/blokada-wariatora-sku ... 50000.html
Taką blokadę dorabiałem kiedyś sam.
Potrzebne ci będzie szlifierka kątowa wiertarka imadło młotek, trochę zdolności manualnych i po sprawie.
Jako materiału na blokadę użyłem kawałek płaskownika ze złomu.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 8:29 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Jedynie oryginalny klucz (mocowany w punkcie [4]) lub przeróbka tego co proponują koledzy.
Jak przerobiłem [pozostała mi blokada po Elysatarze] tak.
Mocowanie wg. twojego zdjęcia w pkt [1] i nieoznaczonym na prawo od [2] na dole.

Obrazek




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 9:56 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
@IGNAS

Graty za pomysłowość! Super przeróbka.

P. S. Jeśli chodzi o Twoje zdanie "Jedynie oryginalny klucz (mocowany w punkcie [4]) - Po lewej nic nie wcisnę, bo zębatka jest na równi z obudową. Chyba, że ten "oryginalny klucz" jest mocowany do tej 4 i śruby głównej na wierzchu? Bo i takie blokady wario widziałem ale z dopiskiem, że to leżących silników Miranelli


MAM! - http://skutercentrum.pl/blokada-zewnetrznej-tarczy-wariatora-kymco-50-bu5580.html

http://shop.mieloch.pl/blokada-wariatora-buzzetti,pZ000615.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 10:55 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
915 pisze:
P. S. Jeśli chodzi o Twoje zdanie "Jedynie oryginalny klucz (mocowany w punkcie [4]) - Po lewej nic nie wcisnę, bo zębatka jest na równi z obudową. Chyba, że ten "oryginalny klucz" jest mocowany do tej 4 i śruby głównej na wierzchu? Bo i takie blokady wario widziałem ale z dopiskiem, że to leżących silników Miranelli[/url]

Dokładnie mocowane jest do [4] i wygląda jak na foto:

Obrazek

Ps. w przypadku tych "uniwersalnych" blokad i ząbków z profilem, zwróć uwagę czy ci nie wciąga lub nie wypycha blokady, u mnie ząbki miały spiłowane brzegi i blokadę ściągało pod talerz, więc zaszła potrzeba dorobienia śruby dystansowej/blokującej, która u mnie widać.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2016, 10:58 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
@IGNAS

No rewelka to foto! Genialna TAKA blokada, już szukam po necie, bo za te wyżej wydać po 60-70zł z wysyłką to trochę wstyd. Lepiej coś "rzeźbić"...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy