Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2016, 17:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności odkręć pokrywę przekładni CVT i zobacz czy da się obrócić wałem korbowym.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 maja 2016, 20:56 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Walem można obracać, skuter pali aczkolwiek nie wiem czy sprzęgło powinno ruszać się na boki.
Założyłem nowy kranik i już się zepsuł. Dzwonienie na wolnych to pierścienie ??




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 5:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli jest to znaczny luz to masz wymianę łożysk przekładni. Dzwonienie w większości przypadków powodują zużyte pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 8:54 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Ale jak pierścienie maja coś kolo 1km przejechane




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 16:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Pisałeś coś o wycieku oleju. Zlokalizowałeś miejsce? Dźwięki przenoszą się po całym silniku i czasem wydaje się, że dobiega na pewno z danej okolicy. Dziwi mnie to zablokowanie kopki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 17:00 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Wyciek oleju był z przekładni (bylo cos koło 0,3-0,4l), wcześniej była zagięta rurka i nie leciało przez nią. Rozkręciłem przekładnie i jest luz na łożysku oski sprzęgła. Dźwięk dobiega jakby z przodu silnika. Kraniki tak szybko się psuja ?? Zakładając kranik po 30min już się popsuł




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2016, 8:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kupując chiński zamiennik wszystkiego możesz się spodziewać. Ja raz trafiłem na taki, który w ogóle nie chciał puszczać paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2016, 12:09 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Oryginalny kranik to nie jest chiński ?? Tylko gdzie kupić lepszej jakości jak każdy ma inne mocowanie niż oryginał . Teca lub RMS bd lepszy ?? Jezeli kupiłbym teca bo chyba bd go najłatwiej przerobic bo ma nakrętkę czy nie rozsypie sie jak chińczyk za 20zł ewentualnie nagwintowac rmsa




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2016, 18:11 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
a przypadkiem w hurricane nie nasuwa się jedynie przewodu paliwowego na kranik? Przynajmniej ja mam tak u siebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 maja 2016, 19:06 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Kranik to ja mam taki przykręca się go do blaszki i wciska.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 11:30 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A faktycznie zapomnialem o tej blaszce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2016, 19:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 Chodziło mi o oryginalny, który był montowany fabrycznie. Tani zamiennik, który był produkowany prawdopodobnie w tej samej fabryce, nie musi być tej samej jakości. Masz droższą wersję, czyli wkręcaną w bak. Kup sobie taką sprytną przejściówkę i zamontuj kranik na wężykach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2016, 19:24 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Kupiłem rmsa , zmontowałem. Skuter jakoś chodzi do 40km nie ma problemu a dalej nie próbowałem.
Ile docierać nowy tłok 300km ?




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 17:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Moim zdaniem samo docieranie tłoka i osadzanie pierścieni to trochu dawać w palnik na początku. Potem raczej płynnie. Jakbyś nie docierał to raczej pilnuj obrotów silnika vs. dystans, a co za tym idzie temperatura. Za cenę tego tłoka dobrej flaszki nie kupisz. Wystarczy 200km, jak na tym samym cylku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2016, 14:54 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Czasem bez gazu nie mogę odpalić, a dokręcając śrubkę bardziej skuter bd jechał wiem ze sprawę załatwiłyby sprężynki +1000 rpm . Musze przygazować z 3 razy aby skuter nie zgasł. Ssanie powoduje ze skuter po chwili gaśnie czy ono jest konieczne do rozgrzania silnika (mam ręczne). Czy pozycja tłumika do góry może mieć na to wpływ??

Dzis przejechałem 6km zgasł mi odpalił przejechałem z 200metrów zgasł, wróciłem później odpaliłem go pochodził z 5min chciałem siadać i jechać dodałem gazu nie zgasł. Odpalam ponownie i nici z tego można kopać do woli.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2016, 17:44 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Też ostatnio z czymś takim się borykam. Tylko u mnie wygląda to tak, że jak dale fullmanetkę to gaźnie a jak delikatnie dodaje gaz to jade tak z 20km/h. Wymieniłem przewody, filterek i świece. Chwilowo to ustało ale już mi się powtórzyło tak dwa razy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2016, 22:16 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Kupiłem motoforce 70 , sprężynę biała malossi i sprężynki stage 6 pomarańczowe i termometr niby wszystko ok ale nie chce palić, iskra jest ale ruszyć nie chce. Tłok nie dochodzi do końca cylindra tak ma być w tym typie ?




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2016, 9:35 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
W górnej pozycji tłok powinien być lekko nad cylinder bo głowica jest wklęsła. Jeśli nie dochodzi do końca to masz wał z krótkim skokiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2016, 7:57 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Wał tec racing vs wał tec evolution Czy oba bd pasować pod 70 i nie będą za krótkie ?? Czy te wały to hpc? Nie chcem znów się nadziac i kupować jeszcze więcej części, bo i tak włożyłem już sporo , dzięki za odpowiedź.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2016, 22:18 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jeśli w opisie cylindra nie ma nigdzie napisu, że wymagany jest wał z dłuższą / krótszą korbą to ma być ona standardowej długości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy