Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 8:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2015, 17:31 
*

Rejestracja: 06 paź 2015, 16:41
Posty: 4
Pojazd: Honda Wallaroo pk 50 1998
Witam na waszym forum.
To mój pierwszy post , proszę o wyrozumiałość/
W tematyce skuterowej jestem laikiem, powoli zgłębiam temat.

Pytania
1.Wymieniałem przewody paliwowe dodawałem filtr paliwa teraz mam problem z odpaleniem wygląda na to ,że mam powietrze w przewodach.Dodam ,że mogę odpalić gdy spuszczę trochę paliwa z gaźnika.Jak się pozbyć tego powietrza?

2.Wymieniłem wariator oraz sprzęgło z seryjnego na polini wraz z paskiem(miałem z drugiego skutera wallaro który okazyjnie kupiłem).Gdy założę komplet polini sprzęgło nie kręci dzwonem.Seryjne sprzęgło działa.Na wariatorze polini na którym są rolki 5,5g i seryjnym sprzęgle kręci wysokie obroty.Jak dla mnie za wysokie.
Ogólnie chodzi mi o jak najlepszą regulację .Dobry start a v max nie jest dla mnie ważny aby dochodził do 45 km/h. Pomożecie?

Pozdrawiam i dziękuje za każdą odpowiedz



p.s. sprzęgło polini nie posiada zwykłych sprężynek które można wymienić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 maja 2016, 18:12 
*

Rejestracja: 29 maja 2016, 17:15
Posty: 2
Pojazd: Honda Wallaroo pk50
tez mam wallaroo, co do 1 pytania to nie jestem w stanie podpowiedzieć, a co do 2 to napewno masz sprężynki sprzęgła za twarde, takie wallaroo kręcą się do 3000 lub do 6000 zależy jaka wersja. Chyba ze masz full tuning, kit, wał sportowym odblokowane cdi itp, to wtedy bóg jeden wie do ilu to cacko może się kręcić :mrgreen: .
A tak przy okazji byś zerkną na mój problem? może też tak miałeś albo wiesz co moze być nie tak problem-z-v-max-skuter-2t-t417447.html




_________________

Honda wallaroo pk 50 2t

Kit airsal sport 50cc
Rolki Artek 6,8gr
Wydech conti chr "long"
Gaźnik seria dysza 75




Na górę
 Wyświetl profil