Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 8:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2016, 17:46 
*

Rejestracja: 29 cze 2016, 17:38
Posty: 11
Pojazd:
Cześć, jestem tu nowy ale chyba zakładam temat we właściwym dziale. Więc:

niedawno temu po tym jak zleciłem mechanikowi wymiane cylindra na 80ccm podejrzewam problem, lecz sam mechanik twierdzi że po dotarciu to minie. a więc, po naprawie i odbiorze skutera (139QMB) nie dość że maksymalnie ile to wyciągnie to 35km/h i strasznie mało mocy (wiem wiem i tak na dotarciu musze tyle jeździć) to przy gwałtowniejszym dodaniu gazu coś zaczyna stukać (mechanik twierdzi że zawory)
No i pytanie brzmi, czy rzeczywiście po dotarciu te problemy miną? jestem laikiem w tych sprawach więc nie ukrywam że się obawiam bo przecież inaczej wyobrażałem sobie jazdę z większym cylindrem. :cry:



czekam na wasze odpowiedzi bo przecież znacie się na tym lepiej


Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, 16:07 przez rexio12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 cze 2016, 20:18 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Ile już przejechane masz ? po ok godzinie pracy silnika powinno się czuć ,, moc " nie mówię o vmax ale podczas przyśpieszania powinieneś odczuć że jest lepiej , poza cylindrem coś jeszcze było zmieniane ,dysza ,rolki, sprężyna centralna , to prawdziwe 80cc czy 47mm -80 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 20:39 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zawory nie mają prawa stukać. Może być coś niedokręcone ,bądź źle zmontowane. Tyczy się to głowicy ,wałka rozrządu i całej reszty. Osobiście oddałbym go z powrotem do mechanika. Jak robi to niech zrobi tak jak powinno być.




_________________