Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 19:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2016, 10:32 
*

Rejestracja: 28 lip 2016, 10:30
Posty: 2
Pojazd: skuter
Kymco DownTown 300i rocznik 2014, 12 tyś. przebiegu
Wymieniłem 2 tygodnie przed tym problemem, rolki na malossi 14g (oryginalnie są 15,5g)
Po tej wymianie jazdy testowe i nic się nie działo, nic nie wykazało, żadnych problemów.
Niestety po tygodniu jazdy na nowych rolkach zaczął mi się dławić, podczas przyśpieszania, ale tylko wtedy gdy dam "pełen ogień".
Wygląda to zawsze tak samo:
Ze startu, daje pełen gaz, idzie, idzie, idzie i przy 80 km/h małe dławienie a dalej jest już normalnie, do samego końca.
Jeśli rozpędzam się spokojnie, to nic takiego nie ma miejsca.
Jeśli jadę np. 60km/h i "pełen ogień" to znowu dokładnie przy 80km/h zdławi się na chwilę i dalej już normalnie. Odnosi się wrażenie jakby pasek ślizgnął się w tym momencie, albo nie dostał wystarczającej dawki paliwa, ale sam pasek, wygląda doskonale, więc podejrzenie padło na wymienione rolki. Wróciłem do oryginalnych i owszem jest delikatna poprawa, ale delikatna, dalej jest wyczuwalne dławienie przy osiągnięciu 80km/h.
Filtr powietrza wymieniony, paliwo leje 98 oktanów.
Skończyły mi się pomysły, co może być przyczyną takiego stanu ?


Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, 13:38 przez michalszczubkowski, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2016, 12:51 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdź czy nie ma progu na wariatorze




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 13:45 
*

Rejestracja: 28 lip 2016, 10:30
Posty: 2
Pojazd: skuter
nie, nie ma, gładko aż miło pomacać :) a może to cholera, dawkowanie paliwa, tak sobie teraz filozofuje, jeśli przy prędkości 80km/h jest to powtarzalne i przy innych sytuacjach to nie występuje, to może akurat w tym momencie, silnik potrzebuje większej dawki paliwa (przypominam mam manetkę do oporu), a więc "komputer" sterujący wtryskiem daje info "jest 80km/h, gaz odkręcony na maxa, daje full zapotrzebowanie na paliwo" i może właśnie tu jest problem. Czy takie problemy wyjdą po podłączeniu skutera do kompa serwisowego, czy to tylko moja wyobraźnia ? Czy to w ogóle ma jakiś sens ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy