Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 4:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty jałowe
Post: 26 lip 2016, 22:36 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Witam
Ostatnio wymieniłem w moim keeway hrr cylinder na 70 . Dysze mam aktualnie 80 z filtrem seryjnym ( bez zwężki ) i mam problem z ustawieniem obrotów jałowych a mianowicie nie gaśnie itd. tylko słychać jakby skuter nie równo chodził . Gaznik był czyszczony oczywiście. Też wydaje mi się jakby skuter za mocno "kopcił" . Czy zmiana dyszy głównej ma się cos do regulacji jałowych?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lip 2016, 22:56 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Śrubka składu mieszanki w gaźniku ma do tego, pewnie za bardzo wkręcona. Ustaw na 1500-1800rpm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 23:04 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Nie mam obrotomierza :) Chodzi mi o to czy zmiana dyszy głównej ma pośredni wpływ na regulację jałowych tz jeśli bd za duża to będzie problem z regulacją . Oczywiści próbowałem gaznik ustawić śrubką od mieszanki ale idealnych obrotów nie udało mi się ustawić :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2016, 7:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Najprostszy sposób na wolne obroty to wkręcasz sobie śrubkę składu mieszanki aż będzie pracował najrówniej potem wykręcasz ją o 1/4obrotu i teraz ustawiasz sobie już tylko przepustnicę tak żeby nie gasł. Dysza główna nie odpowiada za wolne obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2016, 14:30 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
ChinaPower pisze:
Najprostszy sposób na wolne obroty to wkręcasz sobie śrubkę składu mieszanki aż będzie pracował najrówniej potem wykręcasz ją o 1/4obrotu i teraz ustawiasz sobie już tylko przepustnicę tak żeby nie gasł. Dysza główna nie odpowiada za wolne obroty.

Właśnie o to mi chodziło :) Tylko jest w tym problem że nie mogę ustawić tych równych obrotów :/ Czyżby gdzieś ciągnął lewe?

-- 27 lip 2016, 15:30 --

Więc dziś z rana wyjąłem silnik sprawdziłem zawór membranowy, wszystko szczelnie skręciłem więc szczelność jest na pewno. Macie jakieś pomysły czemu tak się dzieje że nie mogę tego ustawić? Dodam jeszcze że skuter cos za dużo dymi . Gdy rusze i mam 10 km/h skuter ładnie przyspiesza itd.
Może tak być przez niedokładnie wykonany cylinder i tłok? Bo kupiłem taki najtańszy tajwański z allegro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 9:28 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
A jak podniesiesz obroty to też nierówno pracuje ? Może po prostu za niskie obroty jałowe masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 14:40 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
A regulacja iglica (góra , dół ) ma znaczenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 14:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Tu masz tabelkę : regulacja-gaznika-tabelka-pomocnicza-t119988.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2016, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
TurboKillYou pisze:
A regulacja iglica (góra , dół ) ma znaczenie?



Oczywiście, jest to druga zaraz po dyszy głównej najważniejsza część regulacji :wink:
Skutera nie ustawia się śrubką powietrza, lecz musimy wziąć pod uwagę każdy zakres obrotów, tj. otwarcia przepustnicy :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 12:22 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
ChinaPower pisze:

Nie widzę obrazków :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Zapomniałem napisać żebyś przewinął trochę w dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2016, 22:24 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Więc dziś zmieniałem wysokość iglicy, zmieniałem dysze główne, za każdym razem regulowałem od śruby składu mieszanki i obroty w żadnej kombinacji się nie ustabilizowały :/ Macie jeszcze jakieś pomysły? Czy może to być wina taniego cylindra ? Dodam że na oryginalnej 50 silniczek pyrkał jak marzenie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy