Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 wrz 2016, 9:28 
*

Rejestracja: 11 wrz 2016, 8:13
Posty: 16
Pojazd: TZR 50 2013
Witam,
mam seryjną Yamahę TZR 50 z 2013 roku (wszystkie blokady, świeca irydowa nowa ngk br9eix), jej prędkość maksymalna to 50 km/h na prostej drodze, prędkość taką osiąga przy~7800 obrotów na 6 biegu.
Chciałbym odblokować moduł, żeby kręciła powyżej 8000 obrotów. Wiem, że należy przewiercić wewnętrzną część napisu ,,MORIC'' wiertłem fi5 i zalać silikonem powstałą dziurę dla uszczelnienia.
Proszę o poradę i opinię, czy ta metoda nadal działa w tym roczniku, ile zyskam m.in. z zablokowanym wydechem i całą resztą i czy nie ma żadnych negatywnych skutków ?




_________________

YAMAHA TZR 50 Black Gold 2013


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 wrz 2016, 18:10 
*

Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:29
Posty: 50
Pojazd: Yamaha TZR 2007
TZR bez wszystkich blokad jezdzi 100-110km. Metoda z przewiercaniem modułu nadal działa, tylko musisz porządnie zalać silikonem, żeby żadna wilgoć się nie dostała.




_________________

Yamaha TZR 50 BLUE WHITE 2007

Cylinder: Polini 80 Porting + frezowanie karterów pod większy cylinder
Gaznik: PWK 24 + Polini Airbox
Wał: Top Racing HQ
Sprzęgło: Polini Evolution
Wydech: Voca Rookie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2016, 5:55 
*

Rejestracja: 11 wrz 2016, 8:13
Posty: 16
Pojazd: TZR 50 2013
Prezes Dxmin pisze:
TZR bez wszystkich blokad jezdzi 100-110km. Metoda z przewiercaniem modułu nadal działa, tylko musisz porządnie zalać silikonem, żeby żadna wilgoć się nie dostała.


Nie dobierałem się jeszcze do modułu, ale kupowałem jako całkowicie zablokowaną no i jedzie mi 50 km/h na ostatnim biegu przy ~7500-7600 obrotów po prostej (po wczorajszym dopompowaniu :mrgreen: , 1.9 przód, 2.3 tył bar). Ogólnie to bardzo trzyma się cyfry 50, szybko przyspiesza, ale do 50.
Możliwe jest, aby na zablokowanym module z górki osiagała 9 tys. obrotów przy prędkości 60 na zablokowanym? Na luzie kręci mi do 9.5 tys., nie chcę go przewiercac jeśli jakoś inaczej w serwisie został odblokowany. Ta TZR-ka pochodzi z Francji.
Wydech seryjny, zębatki z tyłu mają 60 zębów, licznik wskazuje 88 po włączeniu. Tyle wiem na pewno.

Tak przy okazji to zdjęcie baku wystarczy, żeby się do niego dobrac ?
Silikon zamówiłem, Permatex RTV.




_________________

YAMAHA TZR 50 Black Gold 2013




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2016, 7:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zmierzyłbym jaką ona ma kompresje.

krzysieksz pisze:
Możliwe jest, aby na zablokowanym module z górki osiagała 9 tys. obrotów przy prędkości 60 na zablokowanym?


Może się coś takiego zdarzyć




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2016, 19:10 
*

Rejestracja: 11 wrz 2016, 8:13
Posty: 16
Pojazd: TZR 50 2013
Mate57 pisze:
Zmierzyłbym jaką ona ma kompresje.


Nie mam miernika :/ . Sprawdzę jak pożyczę ten miernik, mam mechanika w rodzinie.
TZR-ka z 2013 roku, kupiona w sierpniu z przebiegiem niecałe 5 tys., zero modyfikacji (pełna seria) w silniku wszystko powinno grać.
Po wymianie akumulatora i świecy pali na ssaniu bez problemu.

Nigdy dokładnie nie policzyłem biegów przy wrzucaniu/zrzucaniu :mrgreen: (zawsze na wyczucie wrzucam, żeby nie żyłował/dusił się). Mam dziwne wrażenie, ze kończą mi się za szybko, muszę w końcu je policzyć :mrgreen:, 50 osiąga momentalnie i nawet nie ma czasu :mrgreen: . W TZR 50 jest układ 1 N 2 3 4 5 6, czy 1 N 2 3 4 5 ?




_________________

YAMAHA TZR 50 Black Gold 2013




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2016, 19:15 
*

Rejestracja: 18 wrz 2016, 20:29
Posty: 50
Pojazd: Yamaha TZR 2007
Układ 1 N 2 3 4 5 N 6. Szóstka w AM6 jest tzw. półbiegiem. Biegi szybko Ci się kończą, ponieważ masz seryjne zębatki. Też bałem się przewiercać moduł, lecz nic w tym strasznego. Na pewno go nie popsujesz jak będziesz wiercił w wyznaczonym miejscu. :)




_________________

Yamaha TZR 50 BLUE WHITE 2007

Cylinder: Polini 80 Porting + frezowanie karterów pod większy cylinder
Gaznik: PWK 24 + Polini Airbox
Wał: Top Racing HQ
Sprzęgło: Polini Evolution
Wydech: Voca Rookie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2016, 12:18 
*

Rejestracja: 11 wrz 2016, 8:13
Posty: 16
Pojazd: TZR 50 2013
Prezes Dxmin pisze:
Układ 1 N 2 3 4 5 N 6. Szóstka w AM6 jest tzw. półbiegiem. Biegi szybko Ci się kończą, ponieważ masz seryjne zębatki. Też bałem się przewiercać moduł, lecz nic w tym strasznego. Na pewno go nie popsujesz jak będziesz wiercił w wyznaczonym miejscu. :)

A warto zmieniać zębatki przy zablokowanym seryjnym wydechu ? Odblokował bym wydech, no ale trzeba go rozciąć :| , rozeznałem się, że jak kupię nowy z homologacją (a którą mają chyba wszystkie) to i tak będę musiał go wybebeszać :roll: . Jak bym zwiększył prędkość z 50 do 70 km/h po prostej z tym wydechem to była bajka :D .

Moduł odblokowany :D (przewiercona litera ,,o'' wiertłem fi5 i zalana czarnym silikonem permatex rtv), TZR-ka działa i zamyka licznik na luzie .




_________________

YAMAHA TZR 50 Black Gold 2013




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy