Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 wrz 2016, 9:04 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 10:29
Posty: 107
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Piaggio nrg mc3 180ccm 2t SWAP
Imię: Kacper
Witam dzisiaj opowiem gdzie znajdują się blokady w Piaggio nrg mc3(PureJet)
A więc tak pierwsza blokada znajduje się na tłumiku- zawirowywacz spalin
Druga blokada znajduje się przed wariatorem- dwie metalowe podkładki.
W wersjach na gaźnik prawdopodobnie może znajdować się blaszka w gaźniku od strony filtra powietrza.


Obrazek

Aby ściągnąć blokadę z tłumika należy uciąć/zdjąć zaznaczoną rurkę, następnie zaślepić pozostałe miejsce.


Obrazek

Aby ściągnąć blokadę z wariatora musimy najpierw odkręcić przeciwtalerz wariatora który wygląda tak :

Obrazek

Aby odkręcić nakrętkę możemy zastosować specjalną blokadę, lub tak jak ja używam przedłużki od zestawu kluczy nasadowych i wkładam ją tak żeby zapierało się o ramę i ząb przeciwtalerza.Po tym pozostaje nam zdjęcie 2 podkładek które tam się znajdują.
Przy okazji proponuję sprawdzić stan paska napędowego tutaj podaję numer jaki posiada

Obrazek

W wersji gaźnikowej możemy posiadać także blokadę w gaźniku która wygląda tak

Obrazek

Wystarczy ją wyjąć i złożyć resztę tak jak było.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 wrz 2016, 12:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Kacpero99 pisze:
Wystarczy ją wyjąć i złożyć resztę tak jak było.


Błąd, po takim zabiegu należy wyregulować gaźnik, przede wszystkim instalując większą dyszę ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2016, 17:32 
*

Rejestracja: 07 sie 2016, 10:29
Posty: 107
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Piaggio nrg mc3 180ccm 2t SWAP
Imię: Kacper
DumDum pisze:
Kacpero99 pisze:
Wystarczy ją wyjąć i złożyć resztę tak jak było.


Błąd, po takim zabiegu należy wyregulować gaźnik, przede wszystkim instalując większą dyszę ;)


Być może, ja mam paiggio na wtrysku więc nie wiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2016, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Na pewno, a szkoda narażać ludzi na skutki jazdy ze zbyt ubogą mieszanką.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy