Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2016, 20:42 
*

Rejestracja: 03 gru 2014, 0:33
Posty: 5
Pojazd: yamaha aerox vr46
Witam mam problem z moją Aeroxą. Aktualny setup wygląda następująco:
-Wał korbowy Top Racing Evolution NG
-Cylinder Kit Stage6 Sport Pro MKII 70cc
-Gaźnik Hebo Racing 21mm
-Łożyska wału i uszczelniacze Motoforce
-Rolki Malossi HT 15x12 - 4,8g
-Pasek napędowy Dayco Kev
-Filtr powietrza Stage6 Racing, krótki, 48mm, niebieski
-Mocowanie silnika Stage6 Subframe MKII
-Reperaturka pompy wody Tec
-Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane
-Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm
-Termometr Stage6 MKII
-Króciec ssący z podstawą Stage6 R/T d.26-28mm, anodowany

Kiedy podniosę koło do góry i odkręcę jej manetka to wchodzi momentalnie w rezonans kręci się do jakiś 13-14 tyś obrotów. Ale gdy jadę nią i pracuje pod obciążeniem to wszystko staje przy 8 tyś obrotów. Moto niezbyt chętnie wkręca się na rezonans. Trzeba na dobrą sprawę napędzić się do granic możliwości przy tych 8 tyś obrotów lekko odjąć jej gazu i obroty zaczynają rosnąć, w końcu przeskakuje tą magiczną barierę i jedzie jak wściekła ale ten moment przy 8 tyś jest dramatyczny. Nie wiecie Panowie co może być przyczyną tych problemów? Obstawiam jakiś błąd w którymś miejscu. Aha i wszystko testowałem na 2 wydechach. Jeden to Stage6 Pro Replica a drugi to Yasuni R. Na jednym i drugim efekt jest ten sam! Powoli kończą mi się pomysły :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 wrz 2016, 6:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Za brakło wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2016, 18:13 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Gaźnik źle wyregulowany...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2016, 16:49 
*

Rejestracja: 03 gru 2014, 0:33
Posty: 5
Pojazd: yamaha aerox vr46
No raczej wątpię żeby to była wina Wariatora. No a odnośnie gaźnika co może być nie tak? Chyba nie ma ryzyka ze jest za duży? Aktualnie jest dysza 98




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2016, 20:55 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
kisiel97 pisze:
No raczej wątpię żeby to była wina Wariatora

Czyli masz dalej zwykły seryjny wariator ?

Gaźnik nie jest za duży. Masz filtr stożkowy czy puszkę seryjną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2016, 11:33 
*

Rejestracja: 03 gru 2014, 0:33
Posty: 5
Pojazd: yamaha aerox vr46
Filtr stożek a wariator przedni seria. Zmienione tylko rolki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2016, 11:33 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ja bym jednak zmienił wariator przy takim setupie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy