Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 23:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2016, 17:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2014, 21:10
Posty: 20
Lokalizacja: poreba XD
Pojazd: pg mc3
Witam mam problem z regulacja nrg mc3.

Moj set:

Cylinder stage6 racing mk1
Wydech Athena Pro Race ( pokroju c16/20)
Gaznik motoforce phbg 21 ( dysza 92)
Filtr malossi e17
Wario seria rolki 3.7g
Sprzeglo seria sprezynki top racing niebieskie
Centralka seria
Zawor seria
Klin z wyprzedeniem zaplonu topa
Swieca br9es nkg
Squish ustawiony na 0,65mm
Przelozenia seria

Sprawa ma sie nastepujaco. Startuje z ok 6 tys obr z lekkim mulem nastepnie wchodzi w rezo do 12k rpm przez moze 2 sekundy i obroty spadaja do 8k rpm i nie chce wejsc w rezo wiecej dopiero kiedy sie zatrzymam i znowu rusze z miejsca itd. Prosze o pomoc bo nie mam juz sily. Czy moze to byc spowodowane tym ze jeden listek na zaworze minimalnie odstaje?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 paź 2016, 19:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Może być spowodowane: za małą dyszą, seryjnym wariatorem, seryjnym sprzęgłem, słabymi sprężynkami, seryjną centralką, ja bym celował w za małą dyszę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2016, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2014, 21:10
Posty: 20
Lokalizacja: poreba XD
Pojazd: pg mc3
Założyłem dysze 100 (mam jeszcze 102, 110, 120) i przylewa go tak do 8k później rezo idzie fajnie jak burza przednie koło w górę i obroty spadają znowu do 8k.

co zrobic żeby ruszał z wyższych obrotów ? czy twardsza centralka by coś zmieniła ? myśle też żeby dac delikatnie lżejsze rolki tak gdzie 3,2 g




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2016, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Ja sądzę za mała dysza później za wysoko iglica, Seryjne wario ma taką charakterystykę.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2016, 21:26 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
2x, iglicą też się reguluje i to sporo dają zmiany, dysza co najmniej 100 musi być, 102 też spróbuj potem. Sprzęgło musi być tuningowe i sprężynki twardsze to poprawi start, co do spadania obrotów to polecam wariator polini/malossi/stage6/top racing, przeciwtalerz sport też by się przydał. Centralki s6 soft/medium/malossi żółta/czerwona powinny być ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy