Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2016, 23:12 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że problem nie występuje przy każdej jeździe tylko czasami.

Normalnie rwie jak szalony i śmiga bez problemu gdy nagle dostaje muła i zwalnia :-(
Przykład:
Jadę ze stałą prędkością np. 30-40km/h za innymi pojazdami i nagle po kilku minutach takiej jazdy traci moc.
Czuję, że zwalnia, dodanie gazu powoduje jeszcze większe zamulenie i uczucie jakby miał zgasnąć.
Jedyne wyjście to zatrzymanie się, jak obroty spadną do "jałowych" i pochodzi tak kilkanaście/kilkadziesiąt sekund po ponownym dodaniu gazu i ruszeniu znów jedzie normalnie.

Problemu nie zauważyłem nigdy gdy jadę na full manetce (trasa), występuje rzadko gdy jadę w pojedynkę, znacznie częściej we 2 osoby gdy muszę utrzymać prędkość niższą od maksymalnej.

Wyczyściłem cały układ paliwowy łącznie z wymianą filtra paliwa i powietrza... niestety bez zmian.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 paź 2016, 13:07 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Próbowałeś wymienić świecę?
Zawór membranowy nie ma prześwitu ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2016, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Wiesz że miałem podobny problem, tylko że u mnie przerywał a nie zamulał, w takich samych okolicznościach co twój, pomogła właśnie wymiana świecy. Podejrzewałem także cewkę zapłonową ale pomogła sama wymiana świecy.




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2016, 18:54 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Zamówiłem świecę i zawór, przy tych pieniądzach to nie chce mi się zastanawiać, które z nich świruje.
Dziś miałem inną przygodę po raz pierwszy jadąc w pojedynkę.

Stoję na światach dodaję gazu, a tu NIC, zero reakcji (dalej sobie stuka na wolnych).
Odpuściłem manetkę daję powoli... NIC :?
Znów odpuszczam daję na ostro... NIC :/
Już myślałem, że linkę gazu szlag trafił gdy...
Za czwartym razem dodaje "normalnie" to mi prawie wystrzelił mi spod d... :|

Powoli głupieje o co chodzi...




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2016, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Przerywanie najbardziej nakierowuje mnie na cewkę zapłonową i moduł zapłonowy, ale z tym co teraz opisałeś to nie wiem. Odpala normalnie? Może zawory membranowe ?




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2016, 21:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ewidentna zła regulacja gaźnika. Nie wiem jakiej długości te trasy ale jak będzie użytkowany w sposób ''jadę na full gaz całą trasę'' to raczej długo nie posłuży i potem będą problemy, że nie odpala itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2016, 0:41 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Skuter nie przerywa, nie gaśnie i odpala normalnie tak jak inne skutery, które użytkowałem.
Problemem jest nagła utrata mocy w czasie jazdy ze stałą prędkością "30-40 km/h" jakby go zalewało / za mało powietrza dostawał ?
Natomiast pierwszy raz mnie zamuliło na starcie spod świateł po tym tym jak przejechałem dobry kilometr od startu.

Dodatkowo ciekawostka...
Wczoraj dostałem nowy filtr powietrza, podczas gdy się moczył musiałem podjechać po opaskę i na chwile założyłem puszkę od chinola... (bodaj routera taka duża kanciata) po odpaleniu to takich cudów to świat nie widział.
Skuter zupełnie stracił moc, by rozbujać się do 30 km/h potrzebowałem jakieś 200 metrów, potem ciągle mulił ja mu w gaz, a on nic, załatwiłem co trzeba.
Na szczęście to było tylko 500 metrów koszmaru.
Po założeniu oryginalnego sprzętu, skuter zaczął działać "normalnie".

Myślałem, że nie ma znaczenia wielkość puchy filtra ?
Czyżby skuter nie był do końca odblokowany ?

Gaźnik mam Dellorto phva 17,5 z dyszą "86" lub "98" zależy jak się patrzy :-)




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lis 2016, 7:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Co ci mówi kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2016, 13:56 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Witam koledzy, przepraszam za zwłokę ale aura nie bardzo pozwala na majsterkowanie, a skuter niestety mam "pod chmurką".
Oczywiście przy takiej temp ~3*C nie mam nawet co myśleć o odpaleniu z rozrusznika, trzeba sobie kopnąć 1-2 razy i startuje. Jak jest cieplej to pali z rozrusznika bez problemu.

Poniżej zdjęcia świecy (prawa/lewa bo różnie wygląda) i zaworu membranowego (prześwit na górze zdjęć).
Jeżeli chodzi o test membrany organoleptyczny czyli "przyssanie się" to bardzo ciężko powietrze się zasysa ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2016, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Jest prześwit więc do wymiany. Ale możesz zamienić płytki miejscami to może zniknie prześwit.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2016, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Świece też bym wymienił.




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2016, 22:13 
*

Rejestracja: 08 lip 2015, 1:14
Posty: 66
Lokalizacja: PK
Pojazd: G-Dink 50 2T
Obie rzeczy są "w drodze" także będą wymienione.
Na ten moment obróciłem listki w membranie, prześwit nie zniknął tylko się zmniejszył.

--

Po wymianie świecy i zaworu membranowego niestety bez zmian.
Pierwsza jazda próbna OK, szedł jak marzenie.
Druga jazda ze stałą ~45 km/h i nagły zmuł, do tego stopnia że musiałem zjechać na pobocze.
Pochodził na jałowych i śmignął znów jakby nigdy nic się nie stało.
No... zgłupiałem.

Jak tak zamula i dam mu w p... manetkę na full to powoli zwalnia po czym po kilku sekundach znów zaczyna przyspieszać, ale w tempie pod górkę i pod wiatr.




_________________

Kymco New Grand Dink (G-Dink) 50 2T / Tecnigas Silent Pro
Były:
- Peugeot ElyStar 50 2T / LeoVince Sito
- Kymco GranDink 50 2T / Tecnigas Next-R / Polini 2G Evolution
- Peugeot CityStar 50 2T / LeoVince Sito




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy