Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 12:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2016, 10:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, mam problem po złożeniu świeżo silnika, nie wiem jak to opisać, więc daje filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=u_qybY-0RuM

Co mu może być?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 gru 2016, 12:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Złożyłeś go na tych tekturkach (poprzedni post)? Jeżeli tak to dalej kłania się squish. Dodatkowo masz chyba zwiększoną dawkę paliwa w stosunku do powietrza ale nie mnie to oceniać, nie zajmuję się mechaniką pojazdową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2016, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Squish jest ustawiony, tłok jest równiutko z cylindrem. Uszczelka z tektury to miała być taka chwilowa na odpalenie i przejechanie się czy to będzie jeździć. Ogólnie był problem z obiegiem, zlikwidowałem wszystkie przecieki, skuter kopcił na biało, przerywał. Po 50m nie było w ogóle wody w zbiorniczku. Po zdjęciu głowicy okazało się, że palił wodę (głowica była krzywo skręcona). Całą głowicę od nowa skręciliśmy ale to nic nie pomoglo. Zauwazylem tez nie wiem z jakiego powodu poluzowaną podstawkę zapłonu i obijała ona się o magneto. Po dokręceniu i złożeniu chodziło to dużo lepiej. Zaczęło wchodzić w rezonans i tak nie przerywać. Myślałem, że została tylko regulacja. Kolega przejechał 50m przez chwile wkręcone w rezonans, no ale spadł wężyk od paliwa i skuter zgasł. Od tamtej pory nie chce odpalić. Nic nie pomaga, ani zasysanie podciśnienia ani ''łapa w gaźnik'' przy okazji też zdjelem wydech z flanszy i zobaczylem tlok i jest jak nowka taki jak wsadzilem, kompresja jest potężna. Zawór membranowy się nie ukruszył, nie ma przeswitow. Gaźnik czysty. Uszczelniaczy jeszcze nie sprawdzałem. Iskra również jest na kablu MOCNA niebieska wali z ponad 1cm

-- 04 gru 2016, 20:21 --

o cholerka Panowie... zapomniałem podłączyć masy do silnika :roll: Czy to przerywanie może być przez to?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 gru 2016, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
tak w chinczykach zdjecie masy ma 2 objawy albo nie odpala albo nie ma siły ruszyć




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2016, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No to ja miałem to drugie, przerywał nie miał siły ruszyć. Teraz to go nawet odpalić nie mogę.. iskra jest, paliwo dochodzi świeca mokra, kompresja ogromna i tłok z cylindrem w nienagannym stanie.

-- 05 gru 2016, 18:17 --

Skuter dzisiaj odpalił, ale nie po podpięciu masy. Odpalił po tym jak spuściłem wodę!! W miarę ciężko było odpalić, ponad 5 kopnięć. Po odpaleniu skuter pracował jak nigdy, równiutko, szybciutko wkręcał się na obroty, w rękach nie można było go utrzymać. Ale czar prysł po tym jak wlałem wodę do zbiorniczka (!!) skuter nagle zrobił się przymulony, nie dało się wyregulować wolnych obrotów, gasł, z wydechu charakterystyczny biały dym jak z lokomotywy, po przejechaniu 100m, wciąga dużo wody ze zbiorniczka, przerywa no i jak już mi zgasł to nie mogłem odpalić. Dopiero odpalił tak jak wczoraj gdy spuściłem wodę na noc to na następny dzień z trudnością odpalił. Czy to oznaka, że chodzi tak przez to, że pali wodę? Nie wiem dlaczego bo nowa uszczelka jest




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2016, 17:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wciąga na 100% "wodę" do komory spalania. Nowa uszczelka nic nie da, bo pisałeś wyżej, że miałeś głowicę krzywo skręconą. Prawdopodobnie ją zdeformowało, a jak już dokręcasz to krzyżowo i nigdy nie do oporu poszczególnej śruby tylko tak jak świecę zapłonową, w palcach ile się da, a reszta kluczem i z wyczuciem!. Jeżeli kręciłeś inaczej lub przedawkowałeś z momentem na danej szpilce, kiedy reszta była słabo dociągnięta to po prostu skrzywiłeś głowicę. Można ją splanować ale jak już teraz miałeś problem z ustawieniem squish'a to po planowaniu będziesz musiał chyba wyciąć uszczelkę z podeszwy buta astronauty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2016, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Szpilki skręcałem krzyżowo i na wyczucie. Chodzi o to że ją krzywo skręciłem tymi 3 śrubami co trzymaja wokol glowicy zeby plyn nie uciekal to jakoś tak skrecilem że 1 śruby nie moglem przykrecic bo glowica byla lekko przesunieta. Po tej sytuacji rozkrecilem glowice no i na tłoku jest taka maź i to jest woda, wyczyscilem wszystko. Poskręcałem to wszystko od nowa równo, ale i tak ta główna uszczelka od komory spalania (czerwona) była w jednym miejscu taka jakaś odgięta. Dlaczego po planowaniu głowicy jeszcze inaczej bym musiał to modyfikować uszczelkami? Splanować głowice kolega by mi to za grosze zrobil

-- 05 gru 2016, 22:13 --

W sumie tą uszczelkę pod cylinder złą mi przysłał mieloch, bo zamowilem komplet w opakowaniu za 27zł i przyszły oprocz tej pod cylinder i mieloch przyznal racje że tam powinna być jeszcze pod cylinder, że mf wadliwo spakował. No i ogolnie mieloch przysłał na swój koszt uszczelkę. Może się pomylili i od czego innego przysłali




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2016, 21:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek pisze:
Dlaczego po planowaniu głowicy jeszcze inaczej bym musiał to modyfikować uszczelkami?

Bo zostaje zebrany materiał, z którego jest wykonana głowica za pomocą skrawania, a co za tym idzie to dalej zmniejszasz komorę spalania, a zatem sqish się zmienia.
Grubek pisze:
Splanować głowice kolega by mi to za grosze zrobil

Ma do tego sprzęt, czy tylko kawałek szyby i papier ścierny?
Z resztą rób jak uważasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2016, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
wsadzę jeszcze uszczelke inną (od komory spalania, tą czerwoną) i wszystko dobrze poskręcam tak jak powinno być. Najwyżej kupię zestaw uszczelek stage6 od sport pro mk2. Jest 5-6 metalowych uszczelek pod cylinder :lol: :mrgreen:

-- 06 gru 2016, 18:53 --

Czy ma to coś do mojego problemu, że zawsze wlewałem prawie pod korek zbiornika? W zbiorniku mam ujscie u dołu płynu do chlodnicy i jeszcze wyzej jest napisany punkt ''max'' i delikatnie nad nim od niego idzie jeszcze wezyk do drugiej strony chlodnicy. Ja zawsze zalewałem pod korek i ten przelew,odpowietrznik zawsze był zalany wodą/płynem. Tak się chyba nie powinno wlewać tak?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2016, 18:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dokładnie. Wlewasz do max, pompujesz ściskając węża powrotnego, by odpowietrzyć układ, jak ubędzie to dolewasz do znacznika max. To tak jak w samochodzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2016, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Może być taki czujnik do lc? pod nakretke http://allegro.pl/skuter-4t-2t-junak-fm ... 14677.html




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2016, 17:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Teoretycznie może ale powinieneś mieć miejsce w głowicy na dedykowany. Na tym będą przekłamania, bo masz LC i przykręcając pod szpilkę wyjdzie kupa. Na dodatek ten termometr na daje się do kotłowni chyba :D Nie jest wodoodporny, więc sobie daruj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 16:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Tylko, że taka wkręcana do głowicy + wyświetlacz trochę kosztuje :D Sam ten czujnik wkrecany do glowicy 50zł bez wyświetlacza




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 16:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wszystko kosztuje. Z resztą załóż i sam zobaczysz jaki będzie efekt. Temperatury nie mierzy się pod szpilka tylko jak nie ma miejsca na czujnik to dorabiamy pod świecę zapłonową i tam sa najmniejsze przekłamania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 17:33 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ja miałem ten termo przez rok w AC i rok w LC, i powiem, że dość dobrze wskazywał temperaturę :) Szybko reagował na zmiany, nic się nie psuło, minus taki, że nie ma podświetlania i jazda po ciemku to trochę ryzyko, do tego po roku trzeba było przelutować kabel bo świrował czasami. Baterii nie trzeba wymieniać bo 2 lata spokojnie trzyma. W AC nie spełniał swojej rolki za dobrze gdyż jest do 110* a jak wiemy to za mało natomiast w LC było spoko, raz pas pompy spadł i błyskawicznie reagował tak że ponad 110* załapał ale nie doszło do zatarcia. Ogólnie lepiej dorobić podświetlanie, chyba że jeździmy tylko gdy jest jasno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
scoot pisze:
Ja miałem ten termo przez rok w AC i rok w LC, i powiem, że dość dobrze wskazywał temperaturę :) Szybko reagował na zmiany, nic się nie psuło, minus taki, że nie ma podświetlania i jazda po ciemku to trochę ryzyko, do tego po roku trzeba było przelutować kabel bo świrował czasami. Baterii nie trzeba wymieniać bo 2 lata spokojnie trzyma. W AC nie spełniał swojej rolki za dobrze gdyż jest do 110* a jak wiemy to za mało natomiast w LC było spoko, raz pas pompy spadł i błyskawicznie reagował tak że ponad 110* załapał ale nie doszło do zatarcia. Ogólnie lepiej dorobić podświetlanie, chyba że jeździmy tylko gdy jest jasno.



zamontowałeś to do szpilki czy pod swiece?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 20:13 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Do szpilki tak jak jest, mój drugi planuję pod świecę ale to w AC będzie i termo podświetlane, sonda w adapter będzie wchodzić, pastę termo-przewodzącą jeszcze dam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
paste taką od procesora dasz? :D hehe, dzieki za odpowiedz




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2016, 20:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Tak, srebro zawiera, lepiej być nie może :D między adapterem miedzianym a sondą żeby puste mikro przestrzenie powypełniać :D Jak wiemy, nie można ingerować w sondę ale wkładać ją do czegoś już można :D Coś jak adapter od KOSO tylko tam na gwint jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2017, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Uszczelki dopiero kupuje na święta, ale po odpaleniu skutera (pochodzil z minute) specjalnie odpaliłem go bez chłodzenia i węże były zdjęte. Raczej nie jest to normalne, że po zgaszeniu fiutkiem od węża leciał biały dym? Czy to oznaka, że uszczelka puszcza? pozdrawiam

-- 11 gru 2016, 18:20 --

Gazior dellorto 21mm phbg styknie do tego cylindra? Czy lepiej pwk 24mm?

-- 05 sty 2017, 19:15 --

Witam, głowica wróciła z planowania, wszystkie uszczelki nowe, squish ustawiony. Problem jednak nie zniknął :( Sprawdzałem inną fajkę, zmieniałem przerwę na świecy (jest nowa denso br9es), zdejmowałem filtr. Nic to nie pomogło...
filmik: https://www.youtube.com/watch?v=RIYFr5Qwn9Q
pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy