Dzisiaj jest 29 mar 2024, 8:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2012, 6:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Jak w temacie ma ktoś tabele kodów co cyferki oznaczają?
System efi (wtrysk) podobny jak elystar ale to nie to sama, lista błędów musi być jakaś inna.
Pozdrawiam.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk


Ostatnio zmieniony 25 sie 2012, 7:53 przez klaudio79, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 gru 2016, 13:10 
*

Rejestracja: 21 lis 2016, 8:54
Posty: 5
Pojazd: Peugeot Satelis 125 2007r
No właśnie przydałaby się lista kodów błędów. Mi cały czas wybłyskuje kod 20 i nie wiem o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2016, 14:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak na razie na innym forum znalazłem coś takiego. Ale nie wiem czy będzie to się pokrywać z satelis 125

1. Fuel tank empty.
2. Fuel supply valve/petcock turned off.
3. Fouled spark plugs.
4. Engine flooded as a result of overuse of the enricher.
5. Vacuum hose to the fuel supply valve/petcock disconnected, broken, cracked, or pinched.
6. Fuel valve/petcock or filter clogged.
7. Severely discharged or damaged battery, you need 12.5 volts or better and be able to pass a load test if necessary.
8. Check battery terminals for damage or corrosion, check the battery cables at "BOTH" ends for loose, corroded, or broken connectors, "INSIDE" and outside the cable harness, perform connector wiggle test and check cables with an ohmmeter if necessary.
9. Loose or corroded wire connection at the coil, battery or plug between ignition sensor and module.
10.. Spark plug cables in bad condition and shorting, cable connections loose, or connected to the wrong cylinders.
11. Ignition timing incorrect due to a faulty ignition coil, ignition module or sensors (MAP, CMP, CKP, O2, TPS, ETP, IAC,or BAS).
12. Faulty neutral, clutch lever, or kickstand safety switch.
13. Faulty fuel pump fuse or relay.
14. Tilt sensor needs a reset.
15. Security system not disarming alarm needs a reset.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2016, 21:12 
*

Rejestracja: 21 lis 2016, 8:54
Posty: 5
Pojazd: Peugeot Satelis 125 2007r
Dziękuję bardzo, nie ma kodu 20.

Jeszcze chciałem się dopytać w jaki sposób kasuje się wymrygane błędy? Czy wystarczy wyłączyć i włączyć stacyjkę? Może ja nie umie wykasowywać błędów. Napiszę jak to robię. Manetka na full, włączam zapłon, po zaświeceniu się kontrolki EFI puszczam gaz. Mrygają sobie błędy ja sobie idę z psem pobawić. Wracam po jakimś czasie EFI zgaszona, wyłączam zapłon i tyle. Czy tak się kasuje błędy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy