Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 125ccm AM6
Post: 12 lis 2016, 14:13 
*

Rejestracja: 12 lis 2016, 14:03
Posty: 3
Pojazd: Motor
Witam Was serdecznie :) Piszę ponieważ mam dobrą zagwozdkę. Ostatnio zakupiłem sobie enduro, motor byłza grosze, porozbijany, ale "odpalał" Przywiozłem go do domu i się zabrałem za niego no i zaczęły sie schody. Na dzien dobry zauważyłem gaźnik 16mm od skutera firmy mikuni :x Myslałem, że to wyjaśnienie czemu moto nie chce chodzić jak powinno. Sprzedający mówił, że to 125 Am6, fakt budowa am6, skrzynia też, jeździ się jak am6 no i na cylku wybite 125.. i tu moje pierwsze pytanie :) Podrzucam Wam zdjęcie i powiedzcie mi z czego jest ten silnik ?
Obrazek
Obrazek

Pomijając to zakupiłem gaźnik 26mm PWK, założyłem go , przerobiłem delikatnie króciec , żeby gaźnik stał prosto, bo dziadek twierdził, ze może i przez to sie nie chce wkręcać. NO i złożyłem to wszystko, filtr stożkowy gąbka, mniej więcej go wyregulowałem, no i trzyma ładnie wolne oborty i na zimnym na ssaniu i po wyłączeniu ssania, na luzie wkręca się ok, ale gdy chce się przejechac to 1,2,3 tak jakby nie miał siły, na 4 troszkę lepiej, wrzucam 5 i na 5 wkręca już się całkiem łądnie, prawie, że poprawnie, czasem potrafi wkręcic się tak dziko, że mam wrażenie jakby odcięcie łapał i wtedy jest "buuu" , 6 nie mam gdzie zapiąć bo za krótkei drogi mam tu na wiosce :P Ma ktos pomysł co tu jest nei tak ? :)

Pozdrawiam i czekam na pomoc Was Ekspertów :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: 125ccm AM6
Post: 12 lis 2016, 15:03 
*

Rejestracja: 07 lip 2015, 21:21
Posty: 49
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd: Rieju SMX 50/75
Coś mi się wydaje że to fake i jest to zwykła seria 50cc a ktoś zrobił napis 125cm - bo nie jest to problemem ;) Nie było i nie ma cylindra 125ccm do am6 :mrgreen:
Co do problemu to gaźnik jest za duży,do serii max 19mm z dyszą w granicach 80-90 i ten Mikuni 16mm był dobry i powinien być z dyszą około 90-95 :) Na 26mm po prostu go zalewa i nie chce się wkręcać tak jak powinien - jeszcze powiedz jaką dyszę masz w tym gaźniku teraz?? :)




_________________

Rieju SMX50

-cylinder Olympia 75 ported by JackMotors
-wał Top Racing High Tech
-gaźnik Dellorto 21mm + Motoforce Racing
-sprzęgło Polini Evolution
-wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: 125ccm AM6
Post: 13 lis 2016, 23:34 
*

Rejestracja: 12 lis 2016, 14:03
Posty: 3
Pojazd: Motor
Myślisz, że komuś by sie opłacało wybijac specjalnie na głowicy 125 ? wyglada jak orginalny odlew, no i jedzie też lepiej niż 50.
Co do dyszy to nie mam pojecia nawet.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: 125ccm AM6
Post: 14 lis 2016, 21:02 
*

Rejestracja: 07 lip 2015, 21:21
Posty: 49
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd: Rieju SMX 50/75
No nie wiem, ale 125cc nie wychodziło seryjnie..chyba że to jakiś chiński cylinder i ktoś się pomylił albo coś? Nie mam pojęcia :mrgreen:

Największy dostępny cylinder do am6 to Parmakit 110cc, a jakby istniało 125 to by każdy go kupował i robił porting i miał kose :D Najlepiej jak zdejmiesz głowicę i zmierzysz średnicę tłoka.Seria ma 40,3mm. Żeby uzyskać 125ccm musiałbyś mieć rozmiar tłoka około 64mm przy seryjnym skoku 39mm ewentualnie 55mm przy skoku ponad 50mm :lol: :lol:
Jeśli byłoby to 125ccm to gaźnik 26mm byłby wystarczający ale z dyszą w granicach 120-130 a takiej raczej nie masz a i tak ci nie chce jechać..to że na wolnych się wkręca to nic :)
Jak dla mnie to albo jakaś chińszczyzna albo joke bo głowica jest z 50cc i cylinder też wygląda jak seria 50cc i nawet widać że coś było robione przy tym napisie bo 'szlif' czy coś widzę xD




_________________

Rieju SMX50

-cylinder Olympia 75 ported by JackMotors
-wał Top Racing High Tech
-gaźnik Dellorto 21mm + Motoforce Racing
-sprzęgło Polini Evolution
-wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: 125ccm AM6
Post: 15 lis 2016, 15:35 
*

Rejestracja: 12 lis 2016, 14:03
Posty: 3
Pojazd: Motor
Rozumiem, ze zdjecie głowicy wiaze sie tlyk oz kosztem uszczelki ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: 125ccm AM6
Post: 15 lis 2016, 18:28 
*

Rejestracja: 07 lip 2015, 21:21
Posty: 49
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd: Rieju SMX 50/75
Tak chyba że uszczelki są w miarę dobrym stanie lub jest to głowica z uszczelką tzw. gwiazdką to możliwe że wystarczy odrobina silikonu albo nawet nie będzie potrzebny i stare uszczelki posłużą jeszcze :)




_________________

Rieju SMX50

-cylinder Olympia 75 ported by JackMotors
-wał Top Racing High Tech
-gaźnik Dellorto 21mm + Motoforce Racing
-sprzęgło Polini Evolution
-wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: 125ccm AM6
Post: 28 sty 2017, 21:59 
*

Rejestracja: 17 sie 2016, 22:33
Posty: 27
Pojazd: aprilia rs 50 1998
To jest silnik am6 50 cc tylko ma wybite oznacenia takie na cylku ja też takie mam czyli że cylinder jest seria 50 cc poprostu masz am6 50 cc nie ma am6 125cc max jaki jest to 110cc Permakit . Gościu cie oszukał :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy