Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2017, 23:12 
*

Rejestracja: 31 sty 2017, 22:21
Posty: 2
Pojazd: malaguti xsm
Witajcie, jestem nowy ale postaram się wam w miarę dokladnie opisać mój problem i liczę na waszą pomoc.
Otóż niedawno kupiłem Malaguti xsm 50 na cylindrze "Maliny" niby 90cc, gaznik dellorto 19 mm , dysza 110 ,krociec polini filtr stozkowy i nowe membrany.Poprzedni właściciel założył tam wydech od tzr.
Problem polega na tym że jak kope starter to leje się paliwo z cylindra do tlumnika , obojetne czy na ciepłym czy zimnym silniku. Malaga odpala bez ssania przy temperaturze 0 stopni. Świeca jest czarna i zalana .
Gdy przychodzę po nocy to pod motorkiem jest plama paliwa (kranik podcisnieniowy trzyma)
Czyżby za duża dysza ?ale dlaczego zalewa też jak Moto stoi ?
Mam też drugi problem , po nocy jak chce odpalić nie można ruszyc kopka . Dopiero jak wrzucę bieg i pulchne kawałek, to kopka normalnie działa .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lut 2017, 7:47 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Co do paliwa to zakładam, że poziom w gaźniku jest za wysoki i dodatkowo może nie trzymać zaworek iglicowy. Ze względu na zastosowany stożek, ktoś nie mógł wyregulować i jest ustawiona mieszanka na bardzo bogato.
Do przejrzenia gaźnik, zawór membranowy i dobra regulacja. Możliwe, że trzeba by obkleić w części filtr by zwiększyć podciśnienie by można było dokonać prawidłowej regulacji. Osobiście uważam, że przy tej konfiguracji to i seryjny filtr by dał rade po wyjęciu zwężki.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 14:16 
*

Rejestracja: 31 sty 2017, 22:21
Posty: 2
Pojazd: malaguti xsm
Nie mam seryjnego filtra, poprzedni właściciel założy stożek i tak zostało.
A co poziomu paliwa , to gdyby był za wysoki to nie powinno pluć do filtra , a nie do wydechu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2017, 18:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak jest gaźnik pod kątem w stronę cylindra to benzyna ścieknie do cylindra a w zasadzie do skrzyni korbowej, Do filtra pluje niekoniecznie jak jest za wysoki poziom a gdy nie trzyma zawór membranowy i wsteczne powietrze wpycha rozpylone paliw do filtra, częsta przypadłość starszych 2t bez zaworu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy