Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 5:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2017, 12:59 
*

Rejestracja: 10 lut 2017, 23:39
Posty: 6
Pojazd: Aprilia Sr 50 Factory
Imię: Mateusz
Witam!
Jestem posiadaczem Aprili Sr 50 Factory (Gaźnik).Wostatnim czasie postanowiłem zamontować w moim pojeździe wydech Tecnigas Next R i do tego jeszcze wariator Stage 6 Sport Pro i mam co do tego pytanie czy muszę zmienić dyszę (w gaźniku) jeśli tak to na jaką najlepiej .
Bardzo proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lut 2017, 18:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przede wszystkim napisz konkretnie jaki masz gaźnik (średnica gardzieli i najlepiej model), jaka dysza w nim obecnie siedzi, jaki masz filtr powietrza (seria czy wymieniałeś na inny), czy usunąłeś blokadę z tłumika itp. Popełniłeś podstawowy błąd wymieniając wariator, bez poprzedniej regulacji serca maszyny. Podstawa to pełna regulacja gaźnika, zapewnienie większej przepustowości filtra powietrza itp. Jeżeli to ogarniesz, że jest rakieta to wtedy zaczynasz gmerać w napędzie. Inaczej nie dojdziesz końca. Takie coś jest dla zaawansowanych speców i wiem, że sam miałbym problem to ogarnąć, bo niestety mam inne obowiązki niż siedzieć dwa tygodnie przy komarku. Więc jeżeli masz seryjny wariator to go przełóż na czas regulacji zasilania silnika, a później baw się z przekładnią CVT.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 1:06 
*

Rejestracja: 10 lut 2017, 23:39
Posty: 6
Pojazd: Aprilia Sr 50 Factory
Imię: Mateusz
No ja mam gaźnik Dellorto 17,5 , dysza to 60 , filtr mam orginalny czyli pudełko a blokad z filtra jeszcze nie ruszałem a i blokadę z wydechu wywaliłem ale dziekuje że choć jedna osoba sie odezwała i mnie upomniała .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 20:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na tym secie powinieneś śmiało wyregulować. Pamiętaj, że next-r "ciągnie" rezonans od dołu, więc nie konfiguruj napędu pod wysokie obroty. Co do dyszy głównej to przy tym zestawie powinna być w sam raz, max 65. Nie próbuj przekombinowac tylko reguluj gazior pod to co masz, a będzie dobrze. Później wariator i dobieranie rolek, oraz sprężyny centralnej (dociskowej korektor).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2017, 11:19 
*

Rejestracja: 10 lut 2017, 23:39
Posty: 6
Pojazd: Aprilia Sr 50 Factory
Imię: Mateusz
Ok tak zrobię i jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc i za zainteresowanie moim oroblemem. A jakbym wywalił blokady z filtra(zwężka, wąż gumowy i denko w gaźniku ) to wtedy jaka dysza główna byłaby odpowiednia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2017, 19:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To już musisz dobierać metoda prób i błędów. Nikt nie wie ile zwiększy się przepustowość filtra powietrza, gdy wywalisz zwężkę. Ja mam rozwierconą, dysza główna 75 ale gaźnik mam dellorto 16 i cyl 60cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy