Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 6:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2017, 17:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, dzisiaj zrobiłem sobie trasę ok 20km. Ogólnie mówiąc od pewnej chwili nagle zaczęło mi się poślizgiwać sprzęgło na 5 i 6 biegu. Wygląda to tak, ciągne na 5 biegu do końca rezonansu i nagle przez sekunde silnik wejdzie na wyższe obroty ale nie przyśpieszy i po sekundzie jest normalnie. Na 6 biegu jest tak samo jedzie jedzie jedzie i nagle na chwilkę wyższe obroty i znowu normalnie. Dodam, że tydzień temu (przejezdzilem przez ten czas z 30-40km) robiłem sprzęgło. Czyli nowy zestaw tarcz,przekładek,sprężynek tec racing kevlar, wszystko wyczyściłem w środku, wyregulowałem docisk kosza (dokręciłem śrubę regulacyjną aż poczułem opór), zastosowałem nową uszczelkę oraz zalałem nowy olej motul transoil 10w40. Po złożeniu wszystko pięknie chodziło, sprzęgło nie ciągnęło, nie ślizgało poprostu miód. A dzisiaj zaczęło tak jakby poślizgiwać przy pałowaniu na 5 i 6 biegu :angry: Pomocy

-- 16 lut 2017, 22:37 --

Dodam jeszcze, ten problem też mi się wczoraj zrobił :( Posiadam chiński gaźnik 21mm wszystko zawsze było elegancko paliło na kopa, jechałem w jedną stronę do kolegi 20km przelotowo 60-70km/h nie raz przeciągnąłem do 90-100, już gdy dojeżdżałem czułem, że coś jest nie tak bo zaczelo zalewać ostrzej przed rezo. Hamując już pod domem kolegi motor odrazu zgasł zalany, z gaźnika zapindala paliwo przelewem. Rozebrałem u kolegi patrzyłem czy się pływak nie zaciął, zaworek domykał. W końcu po męczeniu motor odpalił, na full odkręconym kraniku motor gasł na wolnych obrotach i paliwo zaczynało wywalać przelewem. Odpaliłem na zakręconym ruszyłem, odkręciłem i wszystko elegancko było. Dojechałem do domu żeby nie pchać w razie co :mrgreen: W domu miałem również gaźnik china 19 black edition (100% sprawny z mojego skuterka) no i motorek raz dwa na nim odpalił, dysza 85, ssanie wyłączone. Mocno przylewało. Trzeba było się przejechać na zimnym (bo jakby zgasł to ciężko już odpalić) bo były problemy z rozruchem, gdy silnik się nagrzał od kopa można było odpalić. Tylko problem jest taki, śrubę od wolnych obrotów mam wkręconą na maxa, a motor ma niskie obroty i ledwo sobie pyrka. Po mocnym hamowaniu z prędkości też jest cały zalany i trzeba trzymać gaz, żeby to przepalił.. co mu może dolegać? :( A z tym sprzęgłem to nagle ni z owąd się zrobiło i na dodatek ciężej wbić biegi 1,luz w miejscu. A przedtem było miód malina, wygląda to tak jakby nie było oleju w skrzyni.

Czy jest możliwość, że zawór membranowy poszedł?

-- 17 lut 2017, 18:37 --

Gaźnik zrobiony, samo z siebie rozregulował się poziom paliwa w komorze, ale co z tym sprzęgłem? Czy jest to istotna informacja czy się ślizga na zimnym czy ciepłym? Na ciepłym napewno, na zimnym nie zwracałem uwagi




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2017, 12:21 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
naciągnij linkę przy klamce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2017, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Podciągnąć, czyli napiąć ją bardziej tak?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2017, 14:23 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2017, 0:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nic to nie daje. Jutro się zabieram za odkręcenie kapy sprzęgła, bo ślizganie się nasila. Luz też zaczął ciężko wchodzić, a 40km wszystko miód było. Rozkręcam zanim tarcze się spalą, docisk od nowa wyreguluje tak żeby dobrze tarcze ściskał,a jednocześnie nie było ciągnięcia sprzęgła. PYTANIE, mogę zrobić taki patent, żeby do sprężynek sprzęgła dołożyć podkładki? Żeby zwiększyć ich twardość. Zostawić te teca czy seryjne wstawić? Prosiłbym o odpowiedź z tymi podkładkami do sprężynek




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2017, 1:00 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
Chodzi Ci o to, że wrzucasz sprężynę, na to podkładka i skręcasz śrubą? Przecież tak jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2017, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja tam nie mam żadnych podkładek. Poprostu sprężynka i śrubka

-- 19 lut 2017, 20:36 --

Problem rozwiązany! Zdjąłem kape, wszystko tam posprawdzałem, PORZĄDNIE wyregulowałem docisk, zmieniłem spreżynki na seryjne i jest bajka :) Tak btw. nie wiem co to za cymbał tryb wyrównażającego i tryb wału ustawił z różnicą ok 10 kropek od siebie. Oczywiście to poprawiłem że kropka na wale wchodzi pomiędzy dwie na wyrównażającym.

-- 20 lut 2017, 21:11 --

Jeszcze takie pytanko :D Nagle moto przestało mieć siłę na 6, poprostu jadę i wrzucam 6 przy prędkości 70-80km/h to moto zamiast przyśpieszać jest takie łuuu jakby pod górkę szło. Żeby mogło całkowicie coś tam ciągnąć na 6 muszę na 5 przeciągnąć oporowo do końca (90-95km/h) i dopiero wtedy się coś turla na szóstce :D Czy to oznacza spadek kompresji? I też mi się tak wydaje, jakby wolniej odrobinę wkręcał się na obroty na wyższych biegach, kopka też się chyba miękksza zrobiła. Jeżeli to przytarcie i spadek kompresji to się nie martwie :) Ten cylek dostał już dużo katów, a na dodatek jest z chińskim tłokiem z zestawu maliny. Na sezon już w pudełku jest naszykowana nowa malinka z meteorem :)

-- 20 lut 2017, 21:13 --

Na dodatek ta malina przeszła 2 spuchnięcia, wiem bo moto kupiłem od kolegi :P




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2017, 22:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
No to raczej się kończy.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2017, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Aktualnie mam wydech seryjny z końcówką gianelli, zamówiłem wydech tecnigas e-nox górny. Poprawi on osiągi?

-- 23 lut 2017, 22:41 --

Zamontowałem dodatkowo wydech tecnigas e-nox no i jest GnUj. Rezonans mocniejszy 3-krotnie od seryjnego dyfuzora. Na 6 wraz mam problem bo moto całkowicie zwalnia tak jakbym jechał bez gazu no ale wolniej prędkość spada :D Na 5 biegu muszę przeciągnąć do ok. 100km/h żeby nie zgubić rezonansu na 6 biegu, bo jak wydech skończy rezonans to i na 6 biegu motor zwalnia




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy