Dzisiaj jest 29 mar 2024, 16:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lut 2017, 21:52 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam zastanawiam się jaki kit mam wybrać z by była moc oraz wytrzymałość min 10-15 tys km
1 - 47mm + glowica 47mm
2 - 47mm+glowica 39mm duza kompresja miałem 10 tys km nic się nie dzieje z wałem silnik ma moc jak v czyli od dołu
3-50mm + glowica 47mm /50mm - jak tutaj jest z kompresja oraz mocą i wytrzymałością ?
4. 50mm +39mm głowica ale czy duża jest różnica w mocy miedzy 47mm a 50mm ? czy jest to odczuwalne ? silnik się mniej meczy w trasach 2 osoby po 50-100km ? bo jak nie ma różnicy w mocy oraz vmaxie z 10km/h to nie ma sensu .
Czekam na wasze doświadczenia


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lut 2017, 21:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Airsal + seryjna głowica. Zrobiłem ponad 10 000 km ,później sprzedałem skuter :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2017, 20:06 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
A w sumie jak to jest czy wieksza głowica z zaworami daje większa moc ? czy elastyczność bo w teorii to duże zawory daja moc ale nie przy tak małych pojemnościach ? , oraz czy jak silnik ma wiekszą kompresje to ma też większa moc czy to nie przekłada się az tak .
Możecie uzasadnić dlaczego lepeiej dać seryjną niz większa głowice z zaworami ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2017, 12:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Są różne "szkoły". Jedni mówią, że standardowa jest ok i bez problemu taki zestaw będzie działać, inni że nie, bo moc wzrośnie ale silnik przez podniesioną kompresję nie będzie się wysoko kręcił i zalecają odprężenie komory głowicą z podtoczeniem czyli przeznaczoną dla większych pojemności.
Jednym słowem... "Czeski film" ;-)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lut 2017, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Jest jeszcze opcja 5. - Cylinder + głowica 51mm, POLECAM ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2017, 13:54 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Zastanawiam się czy jest sens brac 50mm 82cc bo podobno różnica 47mm a 50mm nie ma w mocy jak i jeździe w jedną lub dwie osoby , w mieście lub długie trasy czy faktycznie tak jest jest to bajka bo 3 mm średnicy sa w stanie coś dać zmienić ?, czekam na wasze info oraz doświadczenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2017, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Weź pod uwagę, że te 3 mm różnicy na średnicy, to prawie 10 ccm (a dokładnie 9,462 ccm) więcej w pojemności cylindra więc wcale nie tak mało.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy