Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 mar 2017, 14:35 
*

Rejestracja: 18 paź 2016, 17:29
Posty: 8
Pojazd: Piaggio NRG Power DT 2005
Cześć, mam pytanie odnośnie piszczącego napędu w moim Piaggio NRG Power z 2005r. Zdjąłem ostatnio osłonę, pownieważ pisk się nasilał po tym jak w te wakacje wymieniłem cylinder na airsal 70cc. Wszędzie były strzępki z paska więc je wyciągnąłem i przeczyściłem okładziny sprzęgła dla pewnośći. Dalej piszczy wiec to na pewno pasek. Oprócz wymiany paska na sportowy nie dużo pozmieniałem w napędzie po wymianie cylindra. I teraz mam pytanie co muszę wymienić żeby to piszczenie ustało? :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 mar 2017, 14:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Raczej mało co zrobisz prócz wymianą paska. Czasami niczym nie smaruj paska ani korektora. Albo taka "cecha" tego paska albo po prostu się już kończy




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 18:34 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No jeszcze dodajmy, że jak korektor momentu obrotowego się przycina, blokuje lub ma luzy boczne to też tak będzie i doprowadzi do zerwania paska. A piszczy bo to pewnie kewlarowy i dlatego go jeszcze nie zerwało (oceniam to po strzępkach paska)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2017, 22:56 
*

Rejestracja: 18 paź 2016, 17:29
Posty: 8
Pojazd: Piaggio NRG Power DT 2005
Pasek nie jest kewlarowy :P Na poprzednim pasku też już zaczynało lekko piszczeć więc wnioskuje że to tylko pośrednia wina paska. Moim zdaniem zużywa się szybko ze względu na zajeżdzone pozostałe części :? A nie pomogło by mi nic gdybym wymienił rolki, sprężynki na sprzęgle i sprężynę dociskową? Tak żeby przełożenie wchodziło na wyższych obrotach? Może wtedy pasek się będzie mniej ślizgał :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy